Nejbezpečnější je ta, kterou nikdy nepoužiješ, toť má premisa.
Pokud nekvalitní helma zabila = špatnou recenzi už nikdo nenapíšeš.
A to ostatní co na internetu najdeš je vždy napadnutelné výzvou "asi ta rána nebyla dostatečná abys tu její hranici úplně otestoval"
Takže, za mě, nejbezpečnější helma je ta, která ti pocitově sedí, budeš ji nosit tak jak máš, a na paměti mít: "Helmu bundu/rukavice mám, ale problém je ta tyčka na které mi mi má blbá hlava sedí .
Prostě hrábni do integrálky a pokud máš na výběr, za mě např. Nolan, ale i jiné.
Prostě ty které místo "nejbezpečnější" inzerují slovo "spolehlivé" a pak bude cajk.
Varuj se jednosezóních značek typu "Bezpečný ohnivý drak" a v rámci možností jistě přežiješ.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Naposledy editováno 18.07.2022 15:26:18
Bezpecna helma uz z podstaty neexistuje,je pouze normalni (pocitas s obecnymi riziky), nebezpecne (vidis, uvedomujes si souvislosti, umis pokud jsi kvalifikaci nedostal v rychlokurzu i vyhodnotit, ale Pozor, postupuj tam s rozmyslem), a zvlaste nebezpecne(jsou tam pasti typu chybny krok do hrobu skok).
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
MartasUS píše: Dawe02> Hele kašlu na to. Zase přišli na řadu čísílka, vzorečky a teorie. Snad nemá Assassin dva účty Zníš tak. Větší váhu má prostě realita jak sem dali kluci třeba ten pád na motorce 35G nebo toho cvoka co vlezl na ten raketovej vlak a dal 46G. ...
Mas pravdu. Ja dnes konecne pochopil, ze vsechny ty pul stoleti rozvijene teorie jsou vlastne uplne odtrzene od reality a zadna blba cisla, mereni a vzorecky nepotrebujem.
Otevrel jsi mi oci, dekuju!
A predstav si, uvedomil jsem si navic, ze nejen s pretizenim, ale uplne stejne to je i s teplotou.
Celt jsem v Blesku o pani, ktere mela horecku a zemrela na ni. Proste priklad z praxe, realita s velkou vahou, zadne teorie!
Zaver byl, ze kdyz lidske telo vystavis teplote vyssi nez 42 stupnu, tak proste umre.
To je jedno jestli °C,°F,°K..., proste jakmile prekroci teplota tela v jakemkoliv mista na jakkoliv kratkou dobu tech 42 nejakych stupnu, tak kamarade konecna !
Dawe02 píše: Mas pravdu. Ja dnes konecne pochopil, ze vsechny ty pul stoleti rozvijene teorie jsou vlastne uplne odtrzene od reality a zadna blba cisla, mereni a vzorecky nepotrebujem.
Otevrel jsi mi oci, dekuju!
A predstav si, uvedomil jsem si navic, ze nejen s pretizenim, ale uplne stejne to je i s teplotou.
Celt jsem v Blesku o pani, ktere mela horecku a zemrela na ni. Proste priklad z praxe, realita s velkou vahou, zadne teorie!
Zaver byl, ze kdyz lidske telo vystavis teplote vyssi nez 42 stupnu, tak proste umre.
To je jedno jestli °C,°F,°K..., proste jakmile prekroci teplota tela v jakemkoliv mista na jakkoliv kratkou dobu tech 42 nejakych stupnu, tak kamarade konecna !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Dawe02 píše: Mas pravdu. Ja dnes konecne pochopil, ze vsechny ty pul stoleti rozvijene teorie jsou vlastne uplne odtrzene od reality a zadna blba cisla, mereni a vzorecky nepotrebujem.
Otevrel jsi mi oci, dekuju!
A predstav si, uvedomil jsem si navic, ze nejen s pretizenim, ale uplne stejne to je i s teplotou.
Celt jsem v Blesku o pani, ktere mela horecku a zemrela na ni. Proste priklad z praxe, realita s velkou vahou, zadne teorie!
Zaver byl, ze kdyz lidske telo vystavis teplote vyssi nez 42 stupnu, tak proste umre.
To je jedno jestli °C,°F,°K..., proste jakmile prekroci teplota tela v jakemkoliv mista na jakkoliv kratkou dobu tech 42 nejakych stupnu, tak kamarade konecna !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
MartasUS píše: assassin> Opět ze sebe děláš pablba. Nevíš co je to capsule v závodních autech, ale najednou jsi odborník přes stavby aut. Za druhé ta nehoda se stala v Indycar ty kopyto. Víš jak vypadá auto co jezdí Indy? Je to trochu jiná formule. Co si tady hodil do placu je nějaký speciál na Le Mans. Poslední věta v tom příspěvku (č.135) mne asi rozesmála nejvíc Na videu té kapsle co sem dal Puffybodie je ta kapsle kramsně vidět, ale i tak budeš mlít svoje hovna a za další a naposledy. 214G dostalo to auto a pilot jen pokračoval dál v té kapsli. Prdu taky jistě nějakou schytal, ale určitě ne 214G . Jseš dement , nic víc
Hele, já na rozdíl od tebe u Assassina doma byl, takže můžu potvrdit, že ty malůvky technického typu, co měl na monitoru, skutečně zcela věrohodně připomínaly model jednoho vcelku známého výrobce aut. Takže si troufám tvrdit, že toho o designu v tomto odvětví ví drobátko víc než ty. Ale klidně dál kopej kolem sebe, jen tím pobavíš víc lidí, než jsi měl původně v plánu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Krovak píše: assassin> Se divím, že to takhle baj voko nedělali třeba v NASA, prostě posadíme týpka do rakety, nějak ho vystřelíme hore a von pak podle pocitu vypne motor, to musí fungovat, bro!
Ste blbecci teoretici, on Vam to vysvetli v praxi! Hlavne on neni blbej, a nenecha se opit rohlikem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
... konkrétně případ s teplotou..:Všichni zde známe okřídlené úsloví našeho profesora Němečka: Jediná relevantí teplota pece, na Kladně měla 30m na výšku, a jediný rozumný vzorek je ten odebraný obsluhou.
A mi už ne začátečníci, jsme už věděli, že 0,75 legury tam vyjde, ale pokud zadání nastaveno naopak zak že ne, a pak že jedinej výsledek bude z ten kovárny ale tohle fakt nechceš, že i ten jedinej posledni helfr, ovlada celou vsázku a tuhlem minelu si zkusíš jenom jednou.
....
Takže dotaz na Nejlepší přilbu je unfair a je zapotřebí k němu tak přistupovat.
Obdobně jako Slavia nebo Sparta, na jaře se trenéra ptát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Dawe02 píše: ... °K ...
Ani fakt, ze se bavis s kretenem, neni omluvou pro przneni fyziky. Oprav to!Každopádně pár poznámek... pilot při katapultáži zažije okolo 20 až 30G, často dochází ke ztrátě vědomí a kompresním zlomeninám páteře, ale přežít se to dá. jednou ok, podruhé končíš s lítáním.
To s tím zpomalením z 6ms bylo vážně dobrý...
myslím si, že časy, kdy výklopka byla "nebezpečnější" kvůli tomu mechanismu jsou pryč, protože i ona musí být certifikovaná/homologovaná na stejné hodnoty (ty ukrutně nepřežitelné)
takže jak jsem říkal na začátku, kup si škopek, co ti sedí pohodlně, zbytek je buřt ale hlavně s tím nejebni o zem.
jo a mimochodem, třeba karbonové stačí pád ze zrcátka a je v prdeli...na vlastní bulvy viděno u touratech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Btw: puvodne jsem tam psal °R, ale to by tomu uz chudak vubec nerozumnel a musel by toho Rankina hledat...tak tam ten stupen uz zustal no.
Dawe02 píše: Medved> vazne ti tu tohle vadi z pohledu fyziky nejvic?
Btw: puvodne jsem tam psal °R, ale to by tomu uz chudak vubec nerozumnel a musel by toho Rankina hledat...tak tam ten stupen uz zustal no.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Krovak píše: Hele, já na rozdíl od tebe u Assassina doma byl, takže můžu potvrdit, že ty malůvky technického typu, co měl na monitoru, skutečně zcela věrohodně připomínaly model jednoho vcelku známého výrobce aut. Takže si troufám tvrdit, že toho o designu v tomto odvětví ví drobátko víc než ty. Ale klidně dál kopej kolem sebe, jen tím pobavíš víc lidí, než jsi měl původně v plánu.
Hele, to že jsi byl u Assassina doma je vaše soukromá věc a že říkáte vzájemnému malování aktů "malůvky technického typu" nikoho moc nezajímá , ale že "odborník" přes cokoli hlavně auta, motorky, letadla, vrtulníky a rakety (design, technická data, aerodynamika, crashtesty) neví, že každý cockpit závodní formule čí Indycar atd atd je vlastně capsle, která pilota ochrání v případě nehody, je prostě pitomec. Až se někdy budeš dívat na F1 tak si všimni, že při větší nehodě se z formule všechno očeše (kola, nápravy, spoilery) ale jeho cockpit vždycky zůstane v celku. Dokonce v jednom příspěvku napsal, že z formule ta capsle vylítne Prostě blb co se hloupě vysmál vlastně sám sobě a svojí neznalosti. Tímto ta mela právě začala. Dokonce věřil že člověk přežil 214G Hele seru na to tady. Jako obvykle pár jedinců tady opět situaci překrucuje tím, že se něco vyrobí bez výkresu a plánování. Jak typické a jen se tomu směju
assassin píše: Nijak jsem to neoveroval…
Jinak kapsle co se odtrhla od auta je dobry bych chtel videt jak takova kapsle v aute vypada
Ale zase co ja muzu vedet o zavodnich autech
A asi tady to začlo být zajímavé
Pouze pro assassina. Toto je ta zázračná kapsle o které nic nevíš a nikdy o ní neslyšel byť se v autech vyznáš a vše o nich víš.
Zde jde spíše o to co napsal. To jen pro vysměváčky. příspěvek č. 127
Naposledy editováno 19.07.2022 11:46:17
1 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
MartasUS píše: Capt.Orr> Tech 214G dostalo to auto, nikoli pilot. Ten vylítnul v kapsli která se odtrhla od auta. Proto sem se ptal jestli vylítnul z okna což ta kapsle je prakticky podobný jev.
Edit: sorry ale to je hloupé přirovnání. Kdyby byl součástí toho auta tak je na kaši.
Jo to jsem napsal ja jo? To je zajimavy, ze citace zacina tvym jmenem