1) jaký je vás názor na výměnu oleje:
a) po vypuštění starého oleje nalít nový, nebo
b) udělat "průplach" novým olejem a teprve pak nalít potřebné množství nového oleje?
2) Jaký máte k doporučení syntetický olej 10W/50 z pohledu výrobce, kvality a ceny?
Díky za odpovědi a doporučení.
Mirek
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje a výběr oleje
Dělá to třeba Liqui moly, Tec2000, Toyota aj. Většinou je to směs toluenu a kyseliny fosforečný nebo něco podobnýho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje a výběr oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje a výběr oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje a výběr oleje
Ariete píše: combust> Nebo tam chrstnout litr nafty a nechat to na zvýšený volnoběh pár minut rozpouštět.
Tuhle hlášku si zapíšu do deníčku

Hned za hlášku pana Koudelky z STS Chvojkovice-Brod: "Když má ten traktor hlučnou převodovku, nasyp tam dvě hrsti otrub."
P.S. U Zetorů z roku finf to fakt fungovalo. Ostatně traktory byly družstevní - tak co řešit.....



Naposledy editováno 15.07.2022 15:10:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje a výběr oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje a výběr oleje
Destroyer píše: 890 je nová mašina, KTM odporúča Motorex, nevymýšľal by som. Na starých motorkách je to jedno, to je pravda.
Mno, pokud vyrobce doporučuje, a vy jste, jak z dikce dotazu cítím, klasickej pintlichcista, lej tam co podepsal výrobce.
Hlavne, vypoustení dej čas a za tepla.
PS: A co asi tak delá profiservisák. Sosne tam nasávačku, a cajk. Pokud menis v terminech vyrobce stroje, tak ne dle slintu vyrobce oleje, "ten muj je longlofe stačí 60km", ale držíš si max 2 sezóny, max 10km, bude to vždy cajk. A pokud by vyšlo 10km na leden tak přetahni a, hlavně v teple, vaničku, houpnout tam a zpáky aby vše stare vyteklo.
Takže v zásade, motoru modernej motorky ublíži najmä extrémne predĺženie intervalu výmeny (pretože ten je lepšie skrátiť, obzvlášť dnešných 15.000 je len marketing) použitie automobilového alebo monoviskózneho oleja (ak má mokrú spojku), alebo jazda bez oleja. Všetko ostatné je O.K.
to je všetko z mojej strany.
Já když vidím jakýkoliv rozebraný motor , tak je tedy když se běžně provádí výměna oleje , uvnitř jenom čisto a nevidím k proplachu sebemenší důvod...
Do motorky s čisťoučkým olejem který do sebe ani toho dreku tolik nenatáhne bych se snad i tyhle aditiva pro proplach bál použít, to by pak asi následoval právě proplach i olejem a až druhá olejová náplň by pro mě byla ok , že jsem se té chemie zbavil

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Máte Zkušenosti s Motoz Tractionato... KTM 890 Adventure | CloudJumper | 20 | 8.1.2023 v 21:17 Palomoto |
Michelin Anake Wild KTM 890 Adventure | Vamir | 17 | 19.12.2022 v 18:27 Mr.Dreamer |
KTM 1290 SA vs 890 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R... | Kalanis | 34 | 15.11.2022 v 07:25 Destroyer |
Mitas E-10 zadní kolo KTM 890 Adventure | Vamir | 9 | 12.6.2022 v 18:35 Destroyer |
Studený start KTM 890 adventure S KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | KZM | 15 | 20.5.2022 v 07:52 caci_123 |