Vím že kamarád si koupil kdysi nějakou kapotovanou Kawu a sundal kapotáž, udělal z ní naháče a už neprošel.
Děkuji za odpověďi
A podvod to je..?
Ale ako povedal klasik
"Buď v klidu,na to ten náš socialismus nechcípne"
Naposledy editováno 09.07.2022 12:21:06
Naposledy editováno 09.07.2022 14:24:44
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm
válce mohou zůstat původní, vložka se jen zafrézuje. takže vzhledově nepozná nikdo nic. druhá verze, značně dražší, je vzít kit i s válcema. ovšem i ty vypadaj vzhledově stejně.
vzhledem k tomu, že pak pomalu zdvojnásobíš výkon, přestane logicky stíhat podvozek a je nutný zainvestovat do odpružení, brzd atd.
ergo, nějaká STK je ten úplně nejmenší problém.

pak je otázka, jestli než něco takhle draze tunit, není lepší koupit výkonnější motorku ve stejném stylu, třeba dvanáctku triumpha.
schůdnější je BB750, tam jsem měl připravený i rozpočet, ale nakonec na realizaci nedošlo. ovšem i tak to není úplně triviální záležitost...
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Royal Enfield 865ccm
Bohužel má odpověď už byla zmíněna nahoře. Legálně to pořádně nelze provést v čr a podvod riskovat nebudu. I kdyby se nahodou něco někdy na silnici stalo a nebyla to má vina jako v případě mého strýce že mu auto nedalo přednost, pojistka by byla neplatná. Tudíž není co řešit a musím se podívat po jiné motorce. Tak nějak jsem s tím počítal, ale doufal, že to lze nějak obejít. Enfield jako takový je skvělý a s výkonem +/- 65 koní by byl pro mne zcela idealní a dostatečný.
Triumph Thruxton 900 a nebo Honda CB 1100 jsou mé alternativy.
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm


PS: Doufám, že se letos znovu uvidíme na srazu Sardel

Naposledy editováno 09.07.2022 16:46:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Royal Enfield 865ccm

jj, rám je asi v poho, ale zbytek... krom toho, vždyť i u toho hičkoka máš napsáno:
Before fitting the bigbore kit you should look at replacing the front exhaust pipes and silencers for a less restrictive version.
With fitment of this kit, the fuelling will need to be controlled, we recommend the use of a Dynojet Power Commander in which we can supply a suitable base map.
To maximise the benefit of the bigbore kit you need to consider the following:
Clutch upgrade
Performance Camshaft
Free flow exhaust system
Air Filter Retainer
prostě originál system tu 850 neuživí. nebo uživí, ale blbě... a 850 se všema nutnýma dalšíma úpravama nemá 65 koní. to je výkon na zadním kole. na motoru to bude něco kolem 80.
a sry, upřímně, nechápu, proč seš v zrovna v tomhle případě tak vyplesklej z "legálnosti". to je až to úplně poslední... jedině, že by tvé jméno bylo mirek dušín, to pak jo!

E: nevím, spíš ne. jsem takový "nekomerční" typ

Naposledy editováno 09.07.2022 17:06:56
Naposledy editováno 09.07.2022 17:16:43
2 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm


stejně není legální zásah/výměna ŘJ.
o rourách mi nic nevykládej, vím o nich až moc.

viz můj profil
myslím, že to moc prožíváš. to já, s vykuchaným motorem, jinými rozměry pneu, vopičárnama typu tlumič řízení (taky nelegální) bych si musel rovnou prohnat hlavu kulí!

BIG BORE KIT 750 ccm: cena kitu 19.182,-
Šrouby na hlavu s podložkami (vždy se mění) 8ks: cena 1.545,-
Přefrézování a přelisování vložek big bore kitu: 6.000,-
Vačka S&S HIGH PERFORMANCE: cena 4.983,-
Doporučený S&S filtr: 2.240,- plus držák: 830,-
Práce: 5.940,-
Celkem cena s prací a materiálem: 40.720,-
Co se týče optimalizace palivové mapy, U BB 750 není nutná, ale doporučená:
Power commander V.: 11.054,-
Doladění mapy na motorové brzdě: 5.000,-
Ved predsa to,ze mas vacsi objem sa neda v podstate nijak zistit...
Nezisti to policajt,nezisti to poistovna,nezisti to technik na STK..
Vies to len ty...a ten kto ti to robil...
Ide len o to,aby to niekto urobil seriozne a nepokazil ti motorku...
Objem nikdy nikdo neřeší. Když na Čize nebo Džáwě udělám výbrus, je to pak ilegální? No není.
Kde se zjistí, že ten motor už tak nepřišel od výrobce a nejedná se tak o výrobní vadu?
Naposledy editováno 09.07.2022 20:13:57





Naposledy editováno 09.07.2022 20:13:22



Ale jinak souhlasim zcela s nazorem, ze kdo chce vetsi vykon, vzdycky je jednoduzsi a bezpecnejsi cesta koupit si vykonejsi motorku.

Treba nez na okruhu tunit sestku, tak koupit litra, Nez sypat prachy do starsiho litra, tak koupit novejsiho. Atd atd.
Edit: nez tunit Enfielda, tak koupit Bonevilla

Naposledy editováno 09.07.2022 23:04:52
tedy z technického hlediska se spíš jedná o "návrat" k původ koncepci motocyklu, tak jak byl zamýšlen, nikoli "vytunění". proto jsem se o BB750 zajímal a Alcesteovi doporučoval. ovšem stran legislativy už je to pak na osobní (zbytečné) předposranosti toho kterého soudruha...
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm

Ale souhlasím s názorem, že podobný přestavby moc smysl nemají.
Po předělání motoru jsem musel řešit spojku a primár. Potom brzdy. Potom odpružení. Potom jsem chtěl řešit polohu stupaček a výfuku, abych získal větší volnost náklonu, a tehdy mi konečně došlo, že se celou dobu pokoušim rozdojit mrtvou kozu, takže jsem Sportstera poslal do světa a koupil si funkční japonskou motorku

1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm

Nechceš si za podobné love koupit anglickou motorku?
2 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Royal Enfield Interceptor - táhne d... Royal Enfield Interceptor | Mammoth | 5 | 8.7.2022 v 14:36 Mammoth |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |
Bonneville T100 vs Interceptor Triumph Bonneville T100, Royal Enfield Interceptor | TomasLee | 15 | 4.3.2022 v 19:02 Joepepek |
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | sardel | 39 | 6.10.2021 v 06:52 MilanTST |
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | dundee5 | 3 | 21.5.2021 v 11:23 dundee5 |