Vymenený spotrebák (filtre, sviečky, vyčistené klapky na PAIRS, mal som aj vonku palivové čerpadlo, vyzerá ok)
Rovnou tedy překontrolovat oba dva senzory a udělat synchro klapek. Je to na chvíli a dokáže také slušně pozlobit.
Dál nepíšeš jaké svíčky jsi si dopřál. Jestli iridiové, tak pryč s nimi a dát ty co tam patří.
Jinak na zkoušku bych zkusil PAIRS vyřadit ucpáním hadičky. Že jsi vyčistil jazýčky neznamená že těsní. Taky dokáže slušně zlobit.
Čerpadlu bych to nepřisuzoval. To většinou zlobí při náporu a ne když brzdíš motorem a fláká se.....jinak součástí čerpadla je i vysokotlaký filtr paliva. Dokáže taky pěkně pozlobit, ale ještě jsem neslyšel že by se chovala motorka tak jak tobě.
Náhodou nějaký power commander 3, 5 apod tam nemáš?
Naposledy editováno 08.07.2022 14:55:55
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
Všiml jsem si ale, že pokud šáhnu na spojku (vůbec ne do záběru, spíš jen sepnu spínač), je to mnohem lepší.
Žadný PC, obyč vzduchový filtr, originál výfuk. Jaké jsou tam svíčky, netuším.
Jestli to už někdo řešil a vyřešil, taky si rád počtu

(reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
pies píše: Mně se děje v podstatě to samé. Model 2006. Přidání z nulového plynu vždy doprovází cuknutí.
Všiml jsem si ale, že pokud šáhnu na spojku (vůbec ne do záběru, spíš jen sepnu spínač), je to mnohem lepší.
Žadný PC, obyč vzduchový filtr, originál výfuk. Jaké jsou tam svíčky, netuším.
Jestli to už někdo řešil a vyřešil, taky si rád počtu
A co treba ukazatel rychlosti Gipro Atre … to totiz tusim take hrabe do palivove mapy. Uz si nepamatuji presne jak, protoze ho nemam, ale nekde tu princip pekne rozepsal Assasin.
sviečky mám predpísané, žiadne irídiovky, žiadne gipro ani PC, iba výfuk Yoshimura trioval, tie jazýčky na pairs a gumičky na tých plochách sú ako nové. TPS boli v originál polohe na riske ale mali iný odpor, hlavná 1400ohm, sekundárna 1200, podla manuálu majú mať 1100 a 800, dal som to na tú hondotu, ale na hlavnej to už bola krajná poloha. Nevidí sa mi to ok, ale motorka je taká kludnejšia, bohužial problém to nevyriešilo. Je zvláštne že to robí hlavne medzi 2000-3000 otáčkami.
Žiadna vôla na reťazi ani na plyne nie je, to človek pozerá ako prvé. Na tej motorke mám spravených asi 1000km, začalo to robiť asi po 600km. Bývalý majitel hovoril že to dlho stálo, preto som ako prvé išiel do čističu palivového systému a skontroloval nádrž a čerpadlo. Všetko ako nové. Budem asi ešte musieť pozrieť ten vysokotlakový filter, ale ten je ak dobre viem zatavený v tom plaste.
Inak celkom zúfalosť, človek sa teší z novej motorky, prakticky bezproblémový krásny stroj a hneď toto

Naposledy editováno 09.07.2022 13:15:43
Jo a jeste jestli veris tomu ohmetru kterym jsi to meril. To ze je to v krajni poloze mi prijde drobet podezrele.
Naposledy editováno 09.07.2022 22:04:00
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
Budem ešte kontrolovať všetky zásuvky, piny, hadičky, asi aj tlak na čerpadle a prietok. Na tej motorke už nie je čo iné pozerať.
Benzín som tankoval stále ten istý, vzduchový filter hiflo, ale to nemá vplyv na vypnuté vstreky.....
(reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
Pak mi jeste napadlo ze u jine moto s karburatorem se podobne moto chovala kdyz mela spatne fajfky. Jestli mas kde si pujcit jine zkus prohodit.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
jelikož se mi to taky občas zlobí, tak jsem dens měřil TPS (po jízdě-teplý motor) a dolní hranice podle měřáku 1180 ohm (to jsem měl i za studena) a horní 2590 ohm ??? to je nějak málo. dnes mi motorka při vostřejší akceleraci na "3" okolo 6000 otáček taky cukala. Svíčky najeto cca 1000km NGK CR8E. v šuflíku mám ještě CR8EK. tak nevím co s tím???
(reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
PEPA12N píše: Zdravím,
jelikož se mi to taky občas zlobí, tak jsem dens měřil TPS (po jízdě-teplý motor) a dolní hranice podle měřáku 1180 ohm (to jsem měl i za studena) a horní 2590 ohm ??? to je nějak málo. dnes mi motorka při vostřejší akceleraci na "3" okolo 6000 otáček taky cukala. Svíčky najeto cca 1000km NGK CR8E. v šuflíku mám ještě CR8EK. tak nevím co s tím???
Pokud cuká při tahu šel bych po palivu .... filtry, čerpadlo apod.
Puvodni tl - 97 model mel predepsane svicky cr8e - po problemech prvnich modelu ve svolavackach meneno za cr8ek (dve jsikriste) vyrazne lepsi funkce a zivotnost.
Nekde kolem 3-4tis se prolinaji dva zpusoby rizeni tvorby smesi - podle senzoru podtlaku a podle senzoru natoceni skrtici klapky. Proto tam motor podivne cuka. Kdyz si s tim clovek da praci, da se to docela uspesne sladit, ze ve vetsine jizdnich rezimu uz zadne cukani neni patrne. Zaklad je synchro. Nasledne tps. Tps jsem serizoval vzdy podle diagnosticke carky na budikach, ale delal jsem vic pokusu, carka je v prostredni pozici v docela velkem rozsahu nastaveni. Tzn postupne nastavim krajni hodnoty kdy je jeste carka v prostredni pozici a pak uprostred intervalu a vyberu nastaveni na ktere to funguje nejlepe.
Hodnotou odporu v manualu a mereni multimetrem bych se moc nezabyval, je dulezite jakej odpor resp napeti vidi jednotka - to zmerene multimetrem je sice presnejsi, ale nebere v uvahu prechodove odpory ve svazku atd smerem k jednotce.
Atre trochu pomuze na nizsi kvalty, v serii maji nizsi kvalty lehce retardovanej predstih kvuli necemu (nekdo rika kvuli blbosti uzivatelu, nekdo emise.. ja s jistotou nevim)
Tzn atre dela jen to, ze si jednotka mysli, ze je tam nejaky z vyssich kvaltu ikdyz je tam 1 nebo 2 nebo… a tim padem "nekurvi" predstih. Vliv tohodle udelatka je model od modelu a kus od kusu jinej.
No a posledni dilek do skladacky je doladeni smesi - ja mam doladeno pomerne "na hrubo" v originalni jednotce pomoci yoshboxu, ale moznosti je vice, powercommandery, fi tuner od healtechu…
Ale chce to nekoho kdo vi co dela, brzdu nebo aspon lambdu s budikem na riditkach, opustenou silnici a hodiny pokusu a hrani si…
Vyse popsane plati pro TL1000, ale urcita cast pujde aplikovat i na novejsi GSX…
Jo a samo je dobre vyloucit nejprve vsechny zavady - ucpane vstriky, cerpdalo co dava malo (mnozstvi/tlak), ucpany filtr, regulator tlaku, spatne napajeni civek, spatne civky, kabely/fajfky…
Naposledy editováno 10.07.2022 22:15:56
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
PEPA12N píše: Filous> díky, kde seženu ten "TEABAG" na netu jsem našel jen pumpu.
Bez problémů lze většinou krásně vyčistit.
E: Je jich plný net
https://www.ebay.com...teabag&_osacat=0
E2: Na PARTSDEPOT ho také mají, ale tam za něho chtějí ranec.
03 STRAINER, FUEL PUMP 1542024FB0 (nahrazuje 15420-35F01) 1
obvykle do 3-6 prac. dnů*:
1 325 Kč (1095,04 bez DPH)
Naposledy editováno 11.07.2022 15:23:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
PEPA12N píše: V_i_c_i> děkuju, kouknu na tu pumpu - tu vydělám sám a uvidím, jestli budu mít odvahu ji rozdělat....a pak vyčistit. nádrž mám skoro prázdnou 2-3 L
Na tomhle nic není, není se čeho bát. Nejhorší je pro mě vždy odpojit tu strašnou hadici od nádrže z toho bajonetu. To si při tom vždy o něco orvu pazouru když povolí.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
PEPA12N píše: V_i_c_i> tak se na to dnes kouknu, a když bude dole nádrž, tak vyměním i vzduch. filtr. má už těch 18K najeto. snad se mi zadaří.
tak dnes výměna vz.filtru, pro jistotu jsem dal i NGK CR8EK (místo CR8E) a vyčistil tu PUMPU. ten TEABAG byl zažloutlej a nějakej bordýlek tam byl. až to projedu tak, uvidím...a koukl jsem pod dekly PAIRu a byl tam taky bordel, tak jsem vyčistil.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
...udělej synchro klapek, ze zkušeností se 14tkama bych řekl, že to má největší vliv na hladký chod v přechodu zavřeno/otevřeno a při jízdě v nízkých otáčkách...pravdou ovšem je, že vím o jedné 14tce, kterou jsem se snažil nastavit a eliminovat tenhle problém a nepovedlo se mi to...a ani jinejm mechanikům a minimálně jeden, o kterým vím, že se pokoušel není žádný vořezávátko a nikdo z nás nepřišel na příčinu problému...takže good luck

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
PEPA12N píše: Tak jsem dnes nedojel. Myslel jsem, že mi došel benzín, ale když jsem dolil z petky, tak jsem si všiml, že při otočení klíčku "NEZABZUČÍ" jen takovej jinej zvuk. že by odešla pumpa? nebo ???? dík za rady.
hlásím, že opraveno. když jsem dělaltu pumpu - teebag, tak jsem asi špatně nasadil ten bílej plast co je okolo regulátoru a to mi spadlo do nádrže. pro jistotu jsem tam dal okolo slabou zdrhovací pásku. snad to nesežere benzín
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1400 trhanie pri pridaní plynu nad 2000 otáčok
Naposledy editováno 07.09.2022 20:41:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSX 1400 držák topcase GIVI vs kappa Suzuki GSX 1400 | V_i_c_i | 5 | 2.11.2022 v 23:14 TomanPCM |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 71 | 23.10.2022 v 18:18 PetrL3 |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 55 | 14.10.2022 v 21:53 V_i_c_i |
suzuki GSX 1400 Problém Suzuki GSX 1400 | Predátor | 17 | 11.10.2022 v 23:06 Cartman777 |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 3 | 2.10.2022 v 15:11 SuzukiGSX14000 |