Naposledy editováno 08.09.2022 07:46:32
Čím viacej štát zdaňuje tým je menšia ochota dane platiť a hladať rôzne cesty ako sa tomu vyhnúť a naopak keď sú dane nízke,firmy aj ľudia ich platia,jednak preto,že ich to tak nezaťažuje a ešte aj z pocitu,že to štát spravodlivo delí...
A tak je to aj s STK...
Keby boli benevolentnejšie pravidlá....ľudia by sa na to pozerali ako na pár dokola opakujucich sa úkonov,ktoré si radšej pripravia,ako by mali skúštať niekoho uplatiť..
Lebo vyhodiť za chýbajúcu lekárničku,alebo zadnú odrazku,alebo za chýbajúcu kapotáž,alebo za tachometer v mílach sú proste kokotiny,ktoré ľudí namiesto riešenia naozajstných vád ako sú brzdy,hlučný výfuk,zlé svetlá deprimujú a hladajú ako to radšej bez nervov a rozdielu chýb a závad všetko naraz jednorázovo ojebať...
Naposledy editováno 23.06.2022 19:55:10
1 reakcí na tento příspěvek STK problémy
1 reakcí na tento příspěvek STK problémy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

Ano, ja si toho taky nevsiml, vsiml si toho az kupujici

1 reakcí na tento příspěvek STK problémy
Tady to máte černé na bílém
Motocykly poprvé registrované před 1. 7. 2001 nemusí mít neoriginální výfuky označené homologační značkou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy
dawe1 píše: Evidentně o tom víš taky kulové… do roku 2001 nemusí být homologace.
To kulové platí spíš na tebe. Do 2001 ta homologace nemusí být na výfuku vyznačena. Ale výfuk musí být schválený. Zkušený technik (nebo servisák) pozná, jestli je to schválený výfuk jen bez vyražené “značky” nebo neschválená náhrada.
jinak s tema vyfukama jsi to spatne pochpil - viz vilemx.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy
..coz je v zasade to co pises, jen jinak formulovano to jako jo

2 reakcí na tento příspěvek STK problémy
V minulosti byl TYP vozidla schvalován jako JEDEN CELEK, součástí schválení byl mimo jiné i hluk a emise z OEM výfuků....proto výfuk neměl v minulosti schvalovací značku, v rámci schválení proběhlo nějaké zkoušení měření atd , výsledkem jsou nějaké hodnoty, u výfuku hluk a emise / výfuk je součástí emisního systému jako celku/. Proto ten požadavek na PŮVODNÍ výfuk....opakuji, výfuk je součástí PŮVODNÍHO schválení TYPU ...
Když chce někdo zasáhnout do tohoto původního schválení, tak jedině zákonným způsobem....tedy původní výfuky nahradí jinými, které jsou schváleny pro daný TYP motocyklu.../ budou to výfuky, schválené samostatně, vyráběné někým jiným, než výrobcem motocyklu a schvalované nezávisle na výrobci motocyklu, ale "závisle" na daném TYPU motocyklu/ .
Nahrazení původních výfuků bez homologační značky /homologací je v tomto případě schválení TYPU motocyklu/ něčím jiným bez homologace je nezákonným zásahem do původního schválení typu a je důvodem k vyhazovu z STK....o tom je zbytečné debatovat....to lze pouze o tom, zda a jak to technik pozná v takovém množství značek modelů motocyklů....
Snad jsem to napsal dost polopatě, pro Keruta i další zabržděnce






Naposledy editováno 29.06.2022 10:12:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy
Naposledy editováno 08.09.2022 22:38:15
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy
Pokud si technik bude jistý, že ten výfuk na motorku nepatří, napíše to jako závadu, ty podáš stížnost proti výsledku TK a technik nebo STK půjdou do obrany přes zkušebnu + vyjádření výrobce motorky k tomu výfuku, asi budeš tahat za kratší provaz

Pokud budeš jů puntičkář, opiš z něčeho jiného. Kdo asi bude dumat. Poslechově a pohledově normal, Made in China to nevyrábí jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy
assassin píše: Stev> tak jsem to myslel, ze zamezenim tehle levarny penize nevzniknou.... jen se presunou jinam - tzn jeden fizzer bude happy, ze ma vic penez na jezdeni a druhej fizzer bude nadavat, ze ma min penez at s tim fiala neco dela... (sorry pro fizzera, nic proti nemu, jen jsem pouzil jeho nespokojenost...)
predstava, ze ti tam nahore udelaj u sebe poradek a tim padem se budeme mit vsichni dobre podle me kulha na obe nohy - ta STK je dobrej priklad, udelaji zakon a frantove z dolnich 10M ho ojebavaji protoze jim to vydela nejaky korunky. Netusim jestli jde napsat zakon kterej "obycejnej" clovek nejak nevyuzije...
Jak to bylo s tím matrixem... někteří lidi jsou na něm tak závislí, že se nechtějí odpojit a budou ho bránit...

STK v současném podání je krom speedtrap byznysu jen další - byť nestátní - ale státem podporovaná mafie. Za pravidelné výpalné smíš dělat to samý, co bys směl kdyby žádná STK nebyla. A co hůř, je to především o lidech - tzn takzvaně "podle ksichtu". Když zapomeneš vložit palackýho do techničáku a technik potřebuje splnit kvótu vyhozenejch, aby mohla procházet černota od spřátelených servisů a dotyčná stanice se nestala podezřelou a cílem kontroly, něco si najde, i kdyby si to měl vymyslet.
Posaď se na chvíli do čekárny na STK a sleduj zákazníky, všichni ohnutej hřbet a jdou líbat prsten, místo aby byli právem pohoršeni, že musí strávit den koupí služby, o kterou nestojí

vilemx píše: Mimísek> Že se emise ani hluk (pro Keruta a další hnidopichy - ano, i hluk emisí, ale používám ustálené názvy) na TK neměří, tak to ještě neznamená, že se v případě sporu změřit nedají.
Pokud si technik bude jistý, že ten výfuk na motorku nepatří, napíše to jako závadu, ty podáš stížnost proti výsledku TK a technik nebo STK půjdou do obrany přes zkušebnu + vyjádření výrobce motorky k tomu výfuku, asi budeš tahat za kratší provaz
pokud se emise a hluk u nektereho typu vozidla nemeri, tak to neni v metodice ci prislusne vyhlasce/zakone (coz u motorek neni), a nemuze to byt objektivni duvod pro technickou nezpusobilost


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

Ale stím sedáním a pozorováním opatrně, a vždy jinde než kam se chystáš.

Mě se i mimo STK mnohokrát osvědčilo rozkopnou dveře, vždy slušně a hlasitě pozdravit (už po tvém entré musí pozorovatel nabýt dojmu že šukáš o 40 let mladší dceru jeho šéfa) a mimoverbálně rozehrát: Máte štěstí, že jen náhodou jdu kolem.
.....
Ovšem jakmile se tam pokusíš vysírat, smlouvat oni to vycítí, tohle kouzlo je v piči a vracet se tam už rozhodně nesmíš.
...
Ve firemní praxi tam pak pošleš mladého s nacvičenou legendou: Můj šéf je piča a včera u Vás byl shořel tu jako papír. Ale Já jsem tady pro to, abych to tomu mýmu debilovi natřel,.
.9z 10 máme úspěch i u věcí prý nemožných.