bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK problémy
22.6.2022 v 22:52
Zase sem chytl na STK pana důležitého a neprošel sem kvůli homologaci na vyfukach... Byl by nějaký majitel VTR s originálníma vyfukama tak moc hodnej a půjčil by mi vyfuky se kterýma bych prošel? Odměna by byla. Děkuji za zprávy


Naposledy editováno 08.09.2022 07:46:32

STK problémy

23.6.2022 v 19:52 | Nahoru | #31
STK je do značnej miery rovnaký problém ako dane....
Čím viacej štát zdaňuje tým je menšia ochota dane platiť a hladať rôzne cesty ako sa tomu vyhnúť a naopak keď sú dane nízke,firmy aj ľudia ich platia,jednak preto,že ich to tak nezaťažuje a ešte aj z pocitu,že to štát spravodlivo delí...
A tak je to aj s STK...
Keby boli benevolentnejšie pravidlá....ľudia by sa na to pozerali ako na pár dokola opakujucich sa úkonov,ktoré si radšej pripravia,ako by mali skúštať niekoho uplatiť..
Lebo vyhodiť za chýbajúcu lekárničku,alebo zadnú odrazku,alebo za chýbajúcu kapotáž,alebo za tachometer v mílach sú proste kokotiny,ktoré ľudí namiesto riešenia naozajstných vád ako sú brzdy,hlučný výfuk,zlé svetlá deprimujú a hladajú ako to radšej bez nervov a rozdielu chýb a závad všetko naraz jednorázovo ojebať...

Naposledy editováno 23.06.2022 19:55:10

STK problémy

23.6.2022 v 21:14 | Nahoru | #32
.

1 reakcí na tento příspěvek STK problémy

Skvělá odpověď, děkuji! 25.6.2022 v 05:18 | Nahoru | #33
Bydlím 10km od tebe origo mám

1 reakcí na tento příspěvek STK problémy

26.6.2022 v 11:37 | Nahoru | #34
Před měsícem jsem byl na STK s Jawkou 634/350 ,postavil na halu udělal jen poviná fota a to bylo vše nic víc nic míň ( ono taky co tam zkoumat)

(reakce na) STK problémy

26.6.2022 v 11:41 | Nahoru | #35
hagrid.hagrid> na slovensku by ti motorku soupli na valce a zkoumali jestli se nemeni brzdna sila v prubehu otaceni kola

(reakce na) STK problémy

26.6.2022 v 12:05 | Nahoru | #36

Martin167 píše: Stev> co je tichý laďák....???
když je tam policajt tak těch 50/90/130 taky jedeš...



treba ladak kterej je mene hlucnej nez serie? treba FMF ladak s tlumitkem na moji HQV je o par decibelu tissi nez seriovej vejfuk...

STK problémy

26.6.2022 v 16:07 | Nahoru | #37
V roce 2020 jsem ukradl tahák z STK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

28.6.2022 v 09:19 | Nahoru | #38
petr202> Můžeme se domluvit na půjčení? Na dobu stk... Psal sem do zpráv...

STK problémy

28.6.2022 v 13:39 | Nahoru | #39
Stk je pro srandu. Na evidence ani nezkontrolovali VIN na technicaku a na motorce. Obe byly jiny a motorka evidencku prosla. Pozdeji jsme zjistili, ze udaj o evidencni prohlidce v systemu zapsali k jine motorce (te, ktere patril technicak) a ne k te, kterou kontrolovali.
Ano, ja si toho taky nevsiml, vsiml si toho az kupujici

1 reakcí na tento příspěvek STK problémy

28.6.2022 v 15:48 | Nahoru | #40
Já tedy s moto rok 1999 neměl nikdy problém na STK. Výfuk nehomologovaný, uřvaný a bez štítku. Do roku 2001 nemusí být žádná homologace. Měl jsis nechat zavolat nějakého jeho vedoucího. Copak třeba starý jawy mají nějaký Éčka? A tlumivky? Nemají. Pán evidentně dělá svojí práci velmi špatně. Nebo je to jen blb co se vyžívá v tvé neznalosti.

Tady to máte černé na bílém

Motocykly poprvé registrované před 1. 7. 2001 nemusí mít neoriginální výfuky označené homologační značkou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

28.6.2022 v 16:01 | Nahoru | #41
Martin167> Evidentně o tom víš taky kulové… do roku 2001 nemusí být homologace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 00:00 | Nahoru | #42

dawe1 píše: Evidentně o tom víš taky kulové… do roku 2001 nemusí být homologace.


To kulové platí spíš na tebe. Do 2001 ta homologace nemusí být na výfuku vyznačena. Ale výfuk musí být schválený. Zkušený technik (nebo servisák) pozná, jestli je to schválený výfuk jen bez vyražené “značky” nebo neschválená náhrada.

(reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 01:09 | Nahoru | #43
dawe1> tyhle osobni zkusenosti jsou tak trochu o nicem... nekde projde kde co vsem, nekde projde kde co jen nekomu... lidi co se motaji kolem aut a motorek maji vzdycky na STK nejake zname a .... asi kazdy vi....

jinak s tema vyfukama jsi to spatne pochpil - viz vilemx.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 01:17 | Nahoru | #44
vilemx> vyfuk(ovy system) musi byt puvodni (nikoliv "schvaleny") s jakym bylo vozidlo uvedeno do provozu, a stav vozidla se obecne posuzuje podle norem platnych v dobe vzniku (resp. eq. uvedeni do provozu v EU)..

..coz je v zasade to co pises, jen jinak formulovano to jako jo

(reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 07:11 | Nahoru | #45
dawe1> počkej..já někde napsal, že před rokem 2001 musí být homologace?? nepřekrucuj

(reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 07:54 | Nahoru | #46
kerut> Buďto se budeme bavit laicky nebo používat odborné termity. Vzhledem k úrovni (ne)znalosti a rozšířenému špatnému výkladu: “když nemusí mít homologacni značku => můžu si tam dat cokoliv” bych proto raději zůstal u té neodborné obecné mluvy.

2 reakcí na tento příspěvek STK problémy

29.6.2022 v 08:34 | Nahoru | #47
Tak já to trochu laicky vysvětlím, od 1.7.2001 platí v ČR zákon 56/2001 Sb....který ten požadavek na schvální konstrukčních částí, systémů, samostatných technických celků obsahuje........proto ten "milník".. 2001

V minulosti byl TYP vozidla schvalován jako JEDEN CELEK, součástí schválení byl mimo jiné i hluk a emise z OEM výfuků....proto výfuk neměl v minulosti schvalovací značku, v rámci schválení proběhlo nějaké zkoušení měření atd , výsledkem jsou nějaké hodnoty, u výfuku hluk a emise / výfuk je součástí emisního systému jako celku/. Proto ten požadavek na PŮVODNÍ výfuk....opakuji, výfuk je součástí PŮVODNÍHO schválení TYPU ...

Když chce někdo zasáhnout do tohoto původního schválení, tak jedině zákonným způsobem....tedy původní výfuky nahradí jinými, které jsou schváleny pro daný TYP motocyklu.../ budou to výfuky, schválené samostatně, vyráběné někým jiným, než výrobcem motocyklu a schvalované nezávisle na výrobci motocyklu, ale "závisle" na daném TYPU motocyklu/ .
Nahrazení původních výfuků bez homologační značky /homologací je v tomto případě schválení TYPU motocyklu/ něčím jiným bez homologace je nezákonným zásahem do původního schválení typu a je důvodem k vyhazovu z STK....o tom je zbytečné debatovat....to lze pouze o tom, zda a jak to technik pozná v takovém množství značek modelů motocyklů....

Snad jsem to napsal dost polopatě, pro Keruta i další zabržděnce

Naposledy editováno 29.06.2022 10:12:07

(reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 18:23 | Nahoru | #48
Koudy01> tohle zkoušel na bráchu vyhodit ho s origo výfukem. Brácha pouze suše podotkl co to tady na mě zkousite a byl klid.

(reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 19:06 | Nahoru | #49
CRF1000> Asi máš na mysli tohle.


mám to na stromu rok 2020.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

29.6.2022 v 22:49 | Nahoru | #50
jl

Naposledy editováno 08.09.2022 22:38:15

(reakce na) STK problémy

30.6.2022 v 06:44 | Nahoru | #51
Mimísek> dnes je někde vzakone ustanovení podle kterého neschvaleny zásah do emisniho systému způsobuje technickou nezpusobilost vozidla...bylo to doplněno především jako reakce na odstraňování dpf filtru z naftovych aut ale dá se to použít i na motorku

(reakce na) STK problémy

30.6.2022 v 07:08 | Nahoru | #52
djbell> zavolej 737762810 není problém

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

30.6.2022 v 08:39 | Nahoru | #53
Mimísek> Že se emise ani hluk (pro Keruta a další hnidopichy - ano, i hluk emisí, ale používám ustálené názvy) na TK neměří, tak to ještě neznamená, že se v případě sporu změřit nedají.
Pokud si technik bude jistý, že ten výfuk na motorku nepatří, napíše to jako závadu, ty podáš stížnost proti výsledku TK a technik nebo STK půjdou do obrany přes zkušebnu + vyjádření výrobce motorky k tomu výfuku, asi budeš tahat za kratší provaz

(reakce na) STK problémy

30.6.2022 v 09:03 | Nahoru | #54
vilemx> to sedí

(reakce na) STK problémy

30.6.2022 v 14:26 | Nahoru | #55
vilemx> Tak on je možný i obrácený postup, požádat o jednotlivé schválení výfuku...zajet do té technické zkušebny, nechat výfuk ( spolu s motorkou) posoudit a získat příslušný protokol...ještě jednodušší by bylo řešil to jako výměnu náhradního dílu, nehomologovaný díl byl nahrazen jiným nehomologovaným který nezvyšuje hluk ani emise / doložit protokolem

(reakce na) STK problémy

5.7.2022 v 19:32 | Nahoru | #56
)

Naposledy editováno 08.09.2022 22:37:44

STK problémy

7.7.2022 v 23:31 | Nahoru | #57
Nedumej, metorerituzuj a řeš. Pokud součástka nemá poslechově abnormální hlučnost, vymysli a vyraž si štítek: DIN, EU, CS, TUV a, minimálně 6 místné číslo. A bude to cajk.
Pokud budeš jů puntičkář, opiš z něčeho jiného. Kdo asi bude dumat. Poslechově a pohledově normal, Made in China to nevyrábí jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

8.7.2022 v 00:20 | Nahoru | #58

assassin píše: Stev> tak jsem to myslel, ze zamezenim tehle levarny penize nevzniknou.... jen se presunou jinam - tzn jeden fizzer bude happy, ze ma vic penez na jezdeni a druhej fizzer bude nadavat, ze ma min penez at s tim fiala neco dela... (sorry pro fizzera, nic proti nemu, jen jsem pouzil jeho nespokojenost...)

predstava, ze ti tam nahore udelaj u sebe poradek a tim padem se budeme mit vsichni dobre podle me kulha na obe nohy - ta STK je dobrej priklad, udelaji zakon a frantove z dolnich 10M ho ojebavaji protoze jim to vydela nejaky korunky. Netusim jestli jde napsat zakon kterej "obycejnej" clovek nejak nevyuzije...



Jak to bylo s tím matrixem... někteří lidi jsou na něm tak závislí, že se nechtějí odpojit a budou ho bránit...
STK v současném podání je krom speedtrap byznysu jen další - byť nestátní - ale státem podporovaná mafie. Za pravidelné výpalné smíš dělat to samý, co bys směl kdyby žádná STK nebyla. A co hůř, je to především o lidech - tzn takzvaně "podle ksichtu". Když zapomeneš vložit palackýho do techničáku a technik potřebuje splnit kvótu vyhozenejch, aby mohla procházet černota od spřátelených servisů a dotyčná stanice se nestala podezřelou a cílem kontroly, něco si najde, i kdyby si to měl vymyslet.
Posaď se na chvíli do čekárny na STK a sleduj zákazníky, všichni ohnutej hřbet a jdou líbat prsten, místo aby byli právem pohoršeni, že musí strávit den koupí služby, o kterou nestojí

(reakce na) STK problémy

8.7.2022 v 00:55 | Nahoru | #59

vilemx píše: Mimísek> Že se emise ani hluk (pro Keruta a další hnidopichy - ano, i hluk emisí, ale používám ustálené názvy) na TK neměří, tak to ještě neznamená, že se v případě sporu změřit nedají.
Pokud si technik bude jistý, že ten výfuk na motorku nepatří, napíše to jako závadu, ty podáš stížnost proti výsledku TK a technik nebo STK půjdou do obrany přes zkušebnu + vyjádření výrobce motorky k tomu výfuku, asi budeš tahat za kratší provaz



pokud se emise a hluk u nektereho typu vozidla nemeri, tak to neni v metodice ci prislusne vyhlasce/zakone (coz u motorek neni), a nemuze to byt objektivni duvod pro technickou nezpusobilost ..asi eqivalentni situace, jako kdyby jsi dostal na dalnici s osobakem do triapul pokutu za prekroceni osmdesatky, ..protoze osmdesat sice plati pro vozidla nad triapul, ale "zmerit se to da" zejo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problémy

8.7.2022 v 01:18 | Nahoru | #60
FiZzeR> Souhlas .
Ale stím sedáním a pozorováním opatrně, a vždy jinde než kam se chystáš.
Mě se i mimo STK mnohokrát osvědčilo rozkopnou dveře, vždy slušně a hlasitě pozdravit (už po tvém entré musí pozorovatel nabýt dojmu že šukáš o 40 let mladší dceru jeho šéfa) a mimoverbálně rozehrát: Máte štěstí, že jen náhodou jdu kolem.
.....
Ovšem jakmile se tam pokusíš vysírat, smlouvat oni to vycítí, tohle kouzlo je v piči a vracet se tam už rozhodně nesmíš.
...
Ve firemní praxi tam pak pošleš mladého s nacvičenou legendou: Můj šéf je piča a včera u Vás byl shořel tu jako papír. Ale Já jsem tady pro to, abych to tomu mýmu debilovi natřel,.
.9z 10 máme úspěch i u věcí prý nemožných.
Téma je zamknuto


TOPlist