globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CF Moto 800MT
15.6.2022 v 12:58
Aha, ještě tu není vlákno CF Moto 800MT. Tak zakládám.
Včera na cca hodinku a 55 km jsem si ji půjčil od prodejce. Upřímně, subjektivní dojem rozpačitý. Asi jsem měl velká očekávání po tom, co mě už dříve velmi pozitivně překvapila CF Moto 650 MT. Osmistovka mi ale nějak nesedla. Téměř ve všem souhlasím s Honzovým prvním dojmem v článku redakce. Trošku vyšší motorka s vysoko těžištěm, kvalita ovladačů a zpracování odpovídá ceně této motorky, displej přehledný a čitelný, ochrana před větrem velmi dobrá (mám 179cm), sedlo překvapivě pohodlné, stejné jako příjemná cestovní ergonomie posezu. Subjektivní negativa: slabá pružina stojanu, který za jízdy bouchal, motorka mi přišla zvláštně celá tvrdá, taková uskákaná koza (možná jen problém v nastavení), nepřirozeně vysoko pedály řadičky a zadní brzdy...a to i pro polohu v sedě, rychlořazení hrubší, zobrazení kontrolek blinkrů na displeji nízko mimo zorné pole a necitlivý ovladač blinkrů. Co mi nesedlo absolutně byl motor, jeho projev, chod, nastavení map a reakce el. plynu. Sílu má. Ale ucukaný, necitlivý, nepředvídatelný, hodně vibrující. O nějaké plynulosti a lineárnosti nemůže být řeč. Pro mě osobně to vůbec nebylo příjemné, a za jízdy jsem z toho byl nervózní. Nevím, možná by pomohlo jiné mapování a větší výběr map, úprava reakce el. plynu. A taky se mi nelíbil plechový zvuk motoru a výfuku. Žádné basy. Pro prodejce mé dojmy vůbec nebyly překvapením. Takových názorů je prý od zákazníků hodně. Zatímco podle prodejce je 650 MT motorka pro každého, tak 800 MT je už specifická, je pro fanoušky KTM. Je fakt , že KTM jsem nikdy nezkoušel a už asi tuším, že mi taky nebude sedět. Takže vyzkoušejte. Určitě to ale není motorka úplně pro každého. Jak se teď rádo a často říká, ta motorka má svůj osobitý charakter. A skutečně má

1 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT

31.8.2022 v 15:54 | Nahoru | #1
Jako autor prvního příspěvku musím férově doplnit svoji původní zkušenost s CF Moto 800 MT o další, včerejší. U jiného prodejce, tentokrát motorka v tom základním provedení Sport, najeto cca 1900 km, jiná trasa, mimo město, krásné okresky kolem Třebíče a Dalešické přehrady.
Tentokrát mi přišel podvozek perfektní, měkčí, zřejmě jinak nastavený. Ochrana před větrem slušná, plexi jsem měl na max. a při 140 km/h to bylo na moji výšku přesně akorát. Takže jezdci do 180 cm v pohodě. Mohlo by být plexi širší, fouká na ramena, což včera v horku nevadilo, ale v chladném počasí to bude horší. V-Strom to má opačně, na šířku je ochrana lepší, na výšku jsem musel dát ještě deflektor. Na moji postavu naprosto perfektní ergonomie posezu, pohodlná, cestovatelská, nohy rovně dolů, na svém V-Stromu sedím o trochu sportovněji, pokrčenější kolena a řídítka víc vpředu. CF má velmi pohodlně sedlo, i když možná nevypadá a pro mě rozumně široká řídítka. Na tomto kusu se mi ale moc nelíbily brzdy. Takové nevýrazné, vyměklé. Minule mi nevadily. To, co mi na minulém kusu vadilo nejvíc, motor a reakce na plyn, bylo na tomto kusu překvapivě o poznání lepší. Nevím, kolik měl ten první kus najeto, ale na tomto při 1900 km, už ten motor a výfuk neměl tolik mechanický zvuk, nevibroval, o od 4,5-5 tis. už zněl i příjemně a sportovně. Od těchto otáček a pod plynem se cítí motorka nejlíp. V konstantním plynu a v nízkých otáčkách má motor a hlavně elektronika plynu trochu problémy. Cuká, nedrží, jede trochu on-off, je neklidný. Má trochu turbo-efekt. Ale nebylo to rozhodně tak markantní až nepříjemné, jako u toho minulého kusu. Tam to bylo trochu o strach. Tady by se s tím asi dalo docela fungovat a zvyknout.
Takže bud záleží na nastavení a zajetí, nebo na jaký kus zrovna trefíte. Třeba zkusím někde půjčit ještě i třetí kus na srovnání.

(reakce na) CF Moto 800MT

17.9.2022 v 22:41 | Nahoru | #2
zahadnytajemny> ono záleží, kolik má ta motorka najeto, jestli je už zajetá a jak komu sedí ten el. plyn. Mě to třeba nedělá problém od začátku , stejně tak brzdy- musí si sednout a po prvních dvou jízdách už to brzdí skvěle ...a ani ta díra mezi 5 a 5500ot/min mi nijak zvlášt nevadí, protože je tak nepatrná, když jí naložíš, tak to v tom momentu sice zaregistruješ, ale už jseš někde na 7 tisících , sposta lidí píše, že po zajetí to uplně zmizelo ..a navíc už je vydaná ta úprava mapy, kterou testují v austrálii, protože tam se prodává nejvíc a jako první, která opravuje tuhle nedokonalost, upravuje asi nějak křivku výkonu a navíc vylepšuje citlivost řazení quickshifterem. Je super, že to jde ladit takhle přes T-Box
Ja jsem si ji půjčil , když měla 100km na displeji a hned jsem zkoušel, jak jede, kolik jede, jak jde quickshifter , na polňačku, v lese ...a to je problém, protože třeba výrobce radí quickshifter po dobu zajíždění ( což je 1000km) asi prvních 500 km spíš nepoužívat a pak přijde takovej dobytek, jako já a hned ji nakládá, i když neni zajetá, protože většina těch předváděček zajetá ještě ani neni
ta brzda a řadička se dají nastavit. Když jsem si přebíral motorku, tak mi ji technik nastavil podle sebe a mě to plně vyhovuje, protože byl asi tak stejně velkej, jako já
Jinak jak tu někdo zmiňuje kvalitu zpracování, tak ji asi neviděl. Ta motorka je srovnatelná s Vstromem, Tenerre a jinýma , navíc Tenere je spíš víc hodně do terénu, takže kategorii užití tak zas srovnávat nejde, na Vstromu se mi zas sedí blbě ( s víc zalomenýma kolenama) V-Strom od Suzuki taky neni nejaka buhvijaka kvalita, je to rozpočtovka, stejně jako spousta dalších motorek - mel jsem Bandita ), to , že na ostatní znacky je spousta doplnku ke koupi je pravda, ale tady zadny uz ani nepotrebujes, protoze je ma ta motorka v zakladu. Cenově uplne v pohode, protoze kdyz clovek spocita, kolik veci by si priplatil na jine znacce za doplnky, tak to srovnani cen neni uz tak slavne, protoze jinde vyleze o peknych par desitek tisic jinam.
Mam ji zatim jen kratce, ale co me sere je ten mikrospinac blinkru ...v rukavici mam blbou zpetnou odezvu a musim koukat na displej, jestli jsem zapnul blinkr...ale asi si zvyknu

Naposledy editováno 17.09.2022 23:00:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto dovolena (enduro) hledám parťá... CFMOTO 800MT Mitas E-07 Dakar Mitas E-07 Dakar freenk 19 2.4.2024 v 12:21 PeteTenere700WR
CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 [1, 2, 3] CF Moto 800MT, Honda NT1100 Hugo006 83 11.8.2023 v 16:01 oldyno


TOPlist