
2 reakcí na tento příspěvek Nepřesný údaj dojezdu a rezervy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
udinar píše: Myslím si, že to dělají všichni výrobci. Jde o to, že když ti u stříkačky dojde šťáva, tak se ti všechno zavzdušní a můžeš oddělat jak čerpadlo, tak střik. Proto ti to hlásí rezervu o něco dřív, aby k tomuhle nedošlo
To ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
Pedl píše: udinar> Hmm takže když tu někdo píše, vem si PETku benzínu a otestuj si dojezd tak, že vyjedeš celou nádrž, tak to může i způsobit problém? Já myslel, že tenhle problém je jen u dieselů (aut).
No tohle platilo u karburátoru, tam se toho moc stát nemohlo, ale stříkačka je vlastně nemlich to samo jako diesel, jen tlak na vstřikovači je menší. Ono k poškození vstřiku, nebo čerpadla dojít nemusí, ale proč to zbytečně ryskovat že!

1 reakcí na tento příspěvek Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
1 reakcí na tento příspěvek Nepřesný údaj dojezdu a rezervy


2 reakcí na tento příspěvek Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
Naposledy editováno 09.06.2022 19:47:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
Ale všechny moderní motorky do jedný jsou vybaveny nepřímym vstřikováním, který pracuje s podstatně nižšíma tlakama a zavzdušnění systému nepředsatvuje výraznej problém. Hádám, že drtivá většina moderních motorek chcípne opravdu až když pumpa nasaje vzduch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
udinar píše: No tohle platilo u karburátoru, tam se toho moc stát nemohlo, ale stříkačka je vlastně nemlich to samo jako diesel, jen tlak na vstřikovači je menší. Ono k poškození vstřiku, nebo čerpadla dojít nemusí, ale proč to zbytečně ryskovat že!
Fakt ne. Dojde benál, nalijes PETku do nadrze, asi vterinu vrci cerpadlo naprazdno a pak to normalne nasaje, natlakuje a ficis. Ani nemusis zapinat a vypinat klicek, aby jelo cerpadlo treba dvakrat. Bohate staci jednou.
Naopak problem to byl u karburatoru s podtlakovym cerpadlem. Protože to čerpalo až při točení startéru a pomalu. Takže hrozilo vybití baterky, než to napustilo prázdný karburátory.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
Koudy01 píše:
Naopak problem to byl u karburatoru s podtlakovym cerpadlem. Protože to čerpalo až při točení startéru a pomalu. Takže hrozilo vybití baterky, než to napustilo prázdný karburátory.
Jak, podtlakový čerpadlo, snad podtlakový ventil a tam je vždy poloha PRI takže se karburátory zaplní palivem bez točení motorem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
Naposledy editováno 10.06.2022 10:42:06
Animals21 píše: V predminulem Svete motoru je obsahly clanek o nadrzich. Tohle je tam vysvetleno. Nadrz ma casto “nevycerpatelnou” cast. Stejne tak je pravda o tom cerpadle, o jeho ochrane. A dale je tam vysvetleno, kdy se rozsviti rezerva, resp. jak to ma ktera automobilka nastavene a jak se pocita dojezd, jak reaguje plovak a dalsi zajimave veci. Jen pro priklad typicky VW i pri dojezdu nula dojede kolem 60km a naopak myslim Japonci obvykle nula = stojis, sucho. Atd. U motorek to nejspise nebude jinak.
Subaru Legacy ukázalo dojezd 0 a ještě to 30 km jelo, Outback ukazuje 60, pak tam skočí - - - a taky to ještě 50km dojede
Ed: a ani jednou benzín nedošel
Naposledy editováno 10.06.2022 11:53:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
Koudy01 píše: FJRPEPA> Nene, to jsou dve ruzny veci - kohout a cerpadlo. Karburatorovy motorky, ktery maji cast nadrze pod hladinou karburatoru maji i palivovy cerpadlo, aby vyjely nadrz celou. To znm. kdyz dojde benzin a dolijes jen PETku, tak ti PRI na kohoutku nepomuze.
Mě spíš zaujalo, jak jsi napsal, podtlakové čerpadlo, to nevím co je.
1 reakcí na tento příspěvek Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
To se fakt nepovedlo.
Naposledy editováno 11.06.2022 07:45:51
FJRPEPA píše: Mě spíš zaujalo, jak jsi napsal, podtlakové čerpadlo, to nevím co je.
Krabička, ve které je membrána. Z jedný strany membrány je přivedený podtlak ze sání. Pulzace podtlaku způsobuje pulzaci membrány a ta přes dva jednocestné ventily tlačí benzín, který je z její druhé strany.
Je dost často na motorkách s karburátorem, které mají nádrž pod karburátorem (prakticky všechny starší skůtry).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy
udinar píše: No tohle platilo u karburátoru, tam se toho moc stát nemohlo, ale stříkačka je vlastně nemlich to samo jako diesel, jen tlak na vstřikovači je menší. Ono k poškození vstřiku, nebo čerpadla dojít nemusí, ale proč to zbytečně ryskovat že!
Tohle je komplet kravina. U motorek je uplne jiny system, cerpadlo neni na motoru a nevede dlouha hadice do nadrze. Pri vyjeti benzinu do nuly cerpadlo v nadrzi zalijes a tudiz nehrozi, ze by se zavzdusnil vstup a cerpadlo uz si nenatahlo benzin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepřesný údaj dojezdu a rezervy

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký stojan zadního kola pro CBR 500R Honda CBR 500R | zahadnytajemny | 4 | 29.10.2022 v 19:47 zahadnytajemny |
přední kolo Honda CBR 500R | hubalema | 1 | 21.9.2022 v 20:04 combust |
Brzdové destičky na CBR 500R (500F) Honda CBR 500R | zahadnytajemny | 7 | 9.6.2022 v 15:42 zdenysrx6 |
Výfuk SC Project - jak vyjmout DB K... [1, 2] Honda CBR 500R | zahadnytajemny | 34 | 22.5.2022 v 19:57 zahadnytajemny |
Polepy Honda CBR 500R | Menger | 2 | 8.5.2022 v 08:03 Animals21 |