Máte s nimi někdo zkušenosti? Vímjen , že Ozzy jezdil RC390.
To CF moto tam není omylem, ale říkal jsem si, že když z něj za dva roky udělám trsátka, nebude mě to tolik bolet.
Předem díky
Naposledy editováno 09.06.2022 08:46:47
na malym okruhu se na male motorce vic vyblbnes a je to levnejsi... je to vic telocvik a urcite to nejakej prinos ma i pro jezdeni na velkem okruhu - akorat nenatrenujes vysoke rychlosti, ale to na 400ccm nenatrenujes stejne.
zkusenost mam s 450 kroskama a kupodivu pres povestny narocny servis na motohodiny mam za sebou asi tri sezony bez problemu. urcite neco mezi 10-20ti pady a motorka vzdy dojezdila akci, menil jsem jen ruzne slidery...
2 reakcí na tento příspěvek Okruhovka do 400 ccm
Fakt chci na začátek malou, potom šestka a uvidíme, jestli u ní skončím nebo půjdu dál.
Díky assassin za info.


390 duke by taky nebyl spatnej a dalsi vec ktera stoji za to zvazit je pitbike - popularita pitbiku na tehle okruzich je velka, prevezes to klidne ve velkem kombiku, veskere naklady jsou zase zlomek proti motardum a umi to jezdit i rychle... jeste 2-3roky zpet byl v pisku VIP klub tech co to jedou pod minutu, dneska nejrychlejsi piloti na pitech to jedou 57-58 vterin ... tzn o 1-2 vteriny rychleji nez ja na SM

Malá příměra, když si jezdci MotoGP a WSBK můžou zajezdit maximálně na silničním litru, ale kromě vyjímečných případů to nedělají, protože by jim to k ničemu nebylo.
2 reakcí na tento příspěvek Okruhovka do 400 ccm
Šógun_ píše: Takže to chápu správně, že to 400 je dobra volba?
Pořiď si supertwin, ač to na velkém okruhu úplně nestíhá, nemáš tam neustále plný jako na 400, zároveň je to těžší, což na malém okruhu sice znamená horší čas, pokud je pro tebe ale priorita, aby ses připravil na 600 nebo litra, tak to pro tebe bude bonus, prostě šestka, ale mnohem hodnější s nižšími provozními náklady.
Pokud najdeš už postavenou je to fajn, případně si předělat kawu 650 nebo SV (tam tě v základu asi nejvíce limituje měkký předek) a nebo Yamaha teď má R7, ale na tom jsem nikdy nejel, tak nevím, jak dobře to funguje.
Vycházel jsem z toho, že obecně se doporučuje začít na menší, lehčí motorce s užší gumou. Bavím se o okruhovém ježdění.
Proto je geneze závodníků 125-250-600-1000.
Budi jezdit i Brno, Most, Sosnovou, když to půjde tak Slovensko, možná Maďarsko. Ale Písek mám za domem a vím, že tam Smržové jezdí na 400.
Kdyby to šlo, skočím na 125, ale na tu jsem moc těžký. (to jsem zkoušel).
Šlapačku mám a enduro taky, ale cítím, že mi chybí "motokolo" na okruh, které bude lehké na překlápění, ale zároveň nebude mít výkon a tím neodpustí žádnou chybu.
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka do 400 ccm


Hele a co r7 ? To by mohl byt dobrej kompromis
Ariete: FS450 samo schvalim, kdyz ji sam mam

Naposledy editováno 10.06.2022 06:17:15
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka do 400 ccm
Male okruhy a mozna jeste Most bude sranda, Brno uz ma na tuto tridu moc dlouhe rovinky, kdy proste jen cekas, cekas...., nez prijde brzdny bod, ktery je s touto motorkou az hodne v zatacce.
e: na road racing to bude dobry, tam mi prijdou 600 a 1000 uz fakt moc.
Naposledy editováno 10.06.2022 09:40:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka do 400 ccm
Šógun_ píše: SLEEPER> Přesně jsi pochopil, kam mířím I proto nechci Twin, ale jdu ještě níž.
Ja si zkusil Dymokury v kategorii 400ss (nakonec to bylo trapeni s technikou, kterou nebylo moznost predem odzkouset) a to je za me taky dobra a relativne bezpecna trida i kdyz uz to teda 200+ umi.
Motorky funguji uz v serii, jen treba vymenit brzdovou pumpu, mozna pruziny, pokud je jezdec tezsi a rozhodne to neni tak nakladne jako porizeni rc390/r3 a k tomu kit nebo dalsi upravy.
K tomu pak samoze otravna byrokracije CAMS/ACR (pro road racing chteji predlozit nejakou okruhovou historii), ale bez papiru to nejde. :)