globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 890 Adventure R
 
8.6.2022 v 08:49
Ahoj,má někdo KTM 890 R advika?Chtěl jsem koupit novouTenere World,ale teď trochu vaham...Zamýšlím se ještě nad tou KTM. Pokud někdo 890 má, může mi napsat své zkušenosti prosím? Bohužel na na nové Tenerce mě nenechají ani svézt...buď kup nebo ne..

KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 09:31 | Nahoru | #1
Že by to ještě nikdo neměl? Moment ....
https://www.motorkar...ture-r.html#majitele

KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 11:17 | Nahoru | #2
Jakto, ze te na nove T700WR nenechaji sjet? V Pisku u Kabourka to jde (sice neco zaplatis, ale kdyz koupis, cenu ti odectou).
http://motoshop-kabourek.cz/demojizda/

2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 12:21 | Nahoru | #3
ja som kúpil na jeseň KTM 890 Adventure R vůbec neľutujem, je to najlepšia motorka na akej som sa vozil (T7 som ako jedinú nejazdil, nedalo sa mi), motor zábavný, pripomína mi Ducati 748. Mám na nej okolo 11.500 km





1 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 12:33 | Nahoru | #4
Můžu se podělit o informace o 890Adventure (bez R), pokud by tě to zajímalo.

KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 14:18 | Nahoru | #5
Na To 7 mě opravdu nenechali svézt..Nevadí by mi zaplatit!!
Zkušenost včera z vrbovky.

(reakce na) KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 14:20 | Nahoru | #6
CloudJumper> R má jen jiné tlumiče,jinak je myslím stejná.Budu rád když napíšeš Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 14:21 | Nahoru | #7
Destroyer>Díky,má mašina nějaké ty dětské nemoci ?

(reakce na) KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 15:45 | Nahoru | #8
Flaxa> jediná závada bola uvoľnený šroub prepákovania, inak prevodovka by mohla byť presnejšia, zopár krát som trafil falošný neutrál a niekedy vyskočí dvojka, resp. nejde zaradiť aj keď cvakne, ale to len so spojkou. Na motorke mám one-finger,-clutch prepákovanie, tak je možné že to kvôli tomu, ešte som ti nejak čas zistiť. Quickshifter je super a radí sa lepšie ako so spojkou. Tempomat je na nezaplatenie a rally mód vrelo odporúčam. Celá elektronika je tam spravená veľmi dobre, funkčne, a aj keď by som prežil aj bez toho, a bez elektroniky mám nabehané okolo 120.ooo km, musím to pochváliť.

(reakce na) KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 15:56 | Nahoru | #9

Flaxa píše: Destroyer>Díky,má mašina nějaké ty dětské nemoci ?


Dětské nemoci měl motor 790. Teď když zvětšili objem, už je nejspíš bez dětským nemocí. Ale možná jsme ve stadiu, že se na ně ještě nepřišlo.

KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 16:12 | Nahoru | #10
Taková drobnost - brzdové hadice. Za těch 30+ roků, co se používají upd vidlice, už by mělo být jasné, jak u dlouhých zdvihů udělat vedení k brzdám - trubkou jako u MX. Na 890 stačí, aby někdo udělal kratší smyčku na hadici od držáku ke třmenu a ta hadice se při vypružení přetrhne.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 22:49 | Nahoru | #11
Který mx ma trubku?

(reakce na) KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 23:18 | Nahoru | #12

foxdive píše: Který mx ma trubku?



... která trubka má mx? (nešlo odolat)

890 R mě zajímá velmi... jako náhrada za 950 SER... a zatím to vypadá nadějně, závady neshledany

(reakce na) KTM 890 Adventure R

8.6.2022 v 23:40 | Nahoru | #13
foxdive> Hadice je ve výztužné trubce.

KTM 890 Adventure R

9.6.2022 v 05:54 | Nahoru | #14
Jo takhle to myslels, tak to jo, plastovy kluzny chránič

2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R

9.6.2022 v 11:41 | Nahoru | #15
Co se týče závad/potíží: jak jsem psal do PM, hadice mezi nádržkou brzdové kapaliny zadní brzdy a potrubím brzdy je připnutá takovýma dvěma sponkama, který stlačujou hadičku a časem ji naruší (u mne jeden rok, 7.500 km cestou necestou). Pak začne pomalu stříkat brzdová kapalina ven. Dle KTM Vlašim to u mě nebylo poprvý, co to viděli. Řešení je obyčejnej stahovák (plechovej), kterej je širší než originál spona, tím pádem nenaruší hadičku tlakem a těsní ok. R i neR verze to maj stejný.

K řazení: souhlasím s Destroyer - občas trochu nepřesné mezi 1-N-2, zejména když chci hodit neutrál z jedničky skáče mi dvojka.

Quickshifter trochu blbnul mezi 4. a 5. převodem, vyhodí spojku ale nezařadí. Přitáhl jsem řadičku (kratší chod a proto intenzivnější pokyn řadit), povolil jsem řetěz (byl moc utaženej) a naučil se kopat do řadičky větší silou a ,přiznávám, ve větších otáčkách, pokud řadím z 4 na 5 a problém zmizel. Jinak je QS k nezaplacení a maká skvěle.

Rally mod skvělej, nastavení prokluzu, reakcí plynu, ABS všetně jeho vypnutí... vše supr, včetně režimu RAIN i defaultního Offroad.

Tempomat mě sere v jedný věci: zařadim si 130, jedu jedu a najednou potřebuju zpomalit, brzdit - chytnu za brzdu a motorka okamžitě jde do předního tlumiče, protože sepnutím brzdy vypne tempomat - tj. zmizí plyn a k tomu zabere brzda. Je dobrý se naučit před vypnutím tempomatu přidat plyn, aby se motorka nepotopila, což je takový nepříjemný, zvlášť v těhle rychlostech. Tohle nemá řešení a neřekl bych, že je to nějaká chyba, vada, jen je to otravný stejně jako u ostatních. Možná víc, když mám pocit, že dvouvál na 890 brzdí motorem víc než jiný motorky.

Jak tu už někdo někde psal, nechápu jednu věc: v zadním blatníku resp. krytu pod sedačkou je taková divná díra, která má jedinej účel, a to je propuštění bahna od zadního kola na zadní světlo. Tady to soudruzi nedomysleli.

Může někdo potvrdit nebo vyvrátit, že odmontováním deflektoru pod předním světlometem se zlepší proud větru/vzduchu na helmu?

Naposledy editováno 09.06.2022 11:43:32

KTM 890 Adventure R

9.6.2022 v 12:25 | Nahoru | #16
no ono to jsou dost rozdilne stroje, tenerka je takova jednoducha motorka bez píčovin
záleží co od toho chceš
mě stačilo se tenkrát svézt na obou a měl jsem vybráno hned, ted s odstupem času asi bych bral jednodušší yamahu bez píčovinek( a tenkrát asi o 80 litrů levnější) ale tak člověk chce to co zrovna nemá to jsou ty naše lidské představy ono ta yamaha moc nejede no co si budem namlouvat
údajně ta 890 jede líp odspodu což je jedna věc co mi vadí na 790 takže proč ne

(reakce na) KTM 890 Adventure R

9.6.2022 v 21:44 | Nahoru | #17
CloudJumper> no, ja som dal plexi do nižšej polohy a je to super, vibrácie zmizli do 150 km/h (možno viac, len toto som skúšal) s enduro prilbou všetko ok. inak som mal roztrasené videnie od 110 km/h
vysoký som 185 cm a tučný niekde pod 90 kg

1 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R

9.6.2022 v 23:12 | Nahoru | #18
Pokud mas roztrasene videnie tak máš volnější přilbu

KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 07:26 | Nahoru | #19
za cenu 890R už bych bral Desert X. Cena obdobná, záruka 4roky a podle všech prvních testů se shodují že aktuálně není lepší a schopnější stroj co zvládne silnici i off a navíc je na rozdíl od KTM i hezká

(reakce na) KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 07:32 | Nahoru | #20

CloudJumper píše:

Tempomat mě sere v jedný věci: zařadim si 130, jedu jedu a najednou potřebuju zpomalit, brzdit - chytnu za brzdu a motorka okamžitě jde do předního tlumiče, protože sepnutím brzdy vypne tempomat - tj. zmizí plyn a k tomu zabere brzda. Je dobrý se naučit před vypnutím tempomatu přidat plyn, aby se motorka nepotopila, což je takový nepříjemný, zvlášť v těhle rychlostech. Tohle nemá řešení a neřekl bych, že je to nějaká chyba, vada, jen je to otravný stejně jako u ostatních. Možná víc, když mám pocit, že dvouvál na 890 brzdí motorem víc než jiný motorky.



Tohle potvrzuju i u 1290 a je to fakt nepříjemný.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 11:08 | Nahoru | #21
Ahoj,co teď tak procitam,790 měla problém s vačkami!!Neví někdo zda se ten problém nějak řešil a nebude to podobně i u 890 R??

(reakce na) KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 11:27 | Nahoru | #22
Flaxa> KTM oficiálně řekla, že chyby motoru 790 napravili u 890, která na ně už trpět nemá. Hodně to zjednodušuju, ale v podstatě má být 890ka vychytaná verze 790ky a miomojiné tímhle problémem by trpět neměla. Zatím jsem taky na forech nezaznamenal, že by to měl být nějaký problém u řady 890. Dokonce se chystají zase vrátit řadu 790 (už vychytanou) minimálně co se týče DUKA.

Destroyer> já právě nejsem moc spokojenej ani s jednou polohou plexi (890 neR) - v nižší poloze fouká na oči, ve vyšší na čelo (183 cm, 85 kg). Na vyšší je to snesitelné, na nižší moc ne, mám hlavu jak v pračce. Teda jde spíš o dálniční a vyšší rychlosti, do 130 je to snesitelné.

(reakce na) KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 11:37 | Nahoru | #23

Flaxa píše: Ahoj,co teď tak procitam,790 měla problém s vačkami!!Neví někdo zda se ten problém nějak řešil a nebude to podobně i u 890 R??



Tady bych nepanikařil. Ten "problém" měly spíš jednotlivé kusy... v ČR vím o jednom... a v EU podobně.... a nikdo nikdy neřekl, zda jde o vadu materiálu, zpracování, nebo použití nekvalitního (třeba pančovaného???) oleje. Proti stojí kvantum, bezchybně fungujících 790ek, v ADV i DUKE...

Mám jednu z prvních ADV790R, dovezenou v dubnu 2019 z A (v ČR tenkrát čekačka na měsíce) a mimo jedné nedotažené spony na chlazení, funguje třetí rok bez závad. ťuk-ťuk

Jako mechanik, veškeré problémy u KTM, připisuji spíš nekvalitnímu (Balkánskému aj.) personálu na montáži....ani nej kontrola, neuhlídá na 100%: nedotažené šrouby, volné spony hadic, občas něco narvané přes-závit, strhlý břit gufera a jiný šlendrián....

KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 11:44 | Nahoru | #24
Díky,o tom asi jednom pripadu jsem četl tady.Moto jezdilo na pravidelný servis do KTM atd.Tam předpokládám olej kvalitní.U těch 890 nikde nic moc nepisou,je to nová motorka.Tak snad to bude dobrý.

(reakce na) KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 12:23 | Nahoru | #25
foxdive> prilba to robí každá, nová endurová mi to tiež robí, na ostatných motorkách OK.
okrem toho prestalo vibrovať prilbou keď som dal plexi do nižšej polohy.

KTM 890 Adventure R

10.6.2022 v 15:53 | Nahoru | #26
Jednu 790 Adventure má znamej, koupeno a servis jen Autonova, jezdi fakt opatrně, omezovač nikdy neviděla a ve 20tis. jak píšete byla vada. V Brně potvrdili že rozhodně není jedinej a půl roku se dohadoval jestli spraví nebo ne. Pry po 20tis.je to dost běžná vada u všech 790. Dávali už jiný vršek a že snad má více a lépe řešeno mazání

KTM 890 Adventure R

11.6.2022 v 18:58 | Nahoru | #27
Tak snad 890 bude již bez takových potíží.

(reakce na) KTM 890 Adventure R

1.11.2022 v 11:52 | Nahoru | #28
Destroyer> ahoj, ja mam tiež adv890 R, rad by som sI tebou pokecal o motorke, skusenosti s nou. Mam zatiaľ 3300 km a problém so studeným startom+uniká mi voda z vyrovnávacej nadrze no nikde ani stopa kde? ?
ĎAKUJEM, AK ANO POSLI MI ČÍSLO ZAVOLÁM TI
AHOJ LACO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist