globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CB 1000R rozdíl mezi modeli 2018 a 2020 či 2021
6.6.2022 v 17:43
Zdarec všem chtěl bych poradit pokud bude někdo vědět ohledně motorky Honda CB 1000R o které přemýšlím jaký je rozdíl ve výbavě a ostarních věcech (samozřejmě bavím se o základu který se prodává) mezi roky 2018 a 2020 (pokud tam nějaké jsou) nebo 2021 tam už jsem myslím něco našel, případně nějaké zkušenosti zda do toho jít nebo ne láká mě ještě Suzuki GSX -S 1000. Díky

CB 1000R rozdíl mezi modeli 2018 a 2020 či 2021

6.6.2022 v 21:02 | Nahoru | #1
GSX-S bude v nákupu určitě levnější. Protože nové stojí / stálo výrazně méně.

CB 1000R rozdíl mezi modeli 2018 a 2020 či 2021

7.6.2022 v 14:16 | Nahoru | #2
Snad ti to pomůže.Porovnání z testů Z 900,CB 1000,GSX S 1000 vše 2021.Na první posaz je na CB nejvíc pohodlí,široké sedlo na řidítka se musíš trochu natáhnout,bude to vyhovovat statnějším nebo vyšším postavám,Honda zatáčí snadněji GSX a Z 900,Ale jen když nejedeš agresivněji,při supersportovním výkonu chybí zadní přímopřikloubené jednotce stabilita,Honda a Kawa fugují ve svižném tempu perfekně GSX S je méně pohodlná a má raději ostřejší tempo,Gsx s má své hranice posunuté podstatně dál než Hond, které opravdu ostré tempo po chuti uplně není.Suzuki jde pocitově za plynem hodně razantně už od spodu a nikdy se nestane že by jste měli pocit nedostatku výkonu,motor Hondy trpí mezi 4000-6000 citelným propadem výkonu,motor Zeda je výkonově nejslabší ale potěší skvělým zátahem bez propadů a na silnici není vůbec problém držet s CB krok.Naprvní zmáčknutí brzdy je nejlepší Honda,ale při opakovaném krizovém brždění není brzdný učinek konstantní ,brzda Suzuki má vlažnější nástup zato učinek je konstantní,stejně tak brzdy na Z900.Suzuki má naprosto suverénní,silný a skvěle odladěný motor.K němu pasuje i dost sportovní podvozek.Ten nezná komfort,ale umí zprostředkovat svezení,které vám Honda,ani Kawa nenabídnou.Kawasaki Z 900 soupeří s litry jako rovný s rovným.Navzdory nižšímu výkonu dokáže ujet Hondě jak nic a silný točivý motor dobře ladí se stabilním podvozkem.Na Suzuki sice motoricky nemá,líbit si ale nechá zatraceně hodně.HondaCB 1000 má dokonalé dílenské zpracování,jen škoda nedotaženého finálního ladění motoru,protože čtyřválec se nezbavil propadu ve středních otáčkách.Slabinou je i měkká zadní jednotka a vyšší cena.Z900 0-100km/h-3,3s,0-140-5,3s,0-200-11,1,pružné 140-180km/h-5,0s.GSX S 1000 0-100km/h-3,0s0-140-4,6s,0-200-8,5s,pružné zrychlení 140-180-4,2s,Honda CB 1000 0-100km/h-3,4s,0-140-5,2s,0-200-10,1s,pružné 140-180-5,3s.

Naposledy editováno 07.06.2022 18:48:19

CB 1000R rozdíl mezi modeli 2018 a 2020 či 2021

8.6.2022 v 07:52 | Nahoru | #3
Karl díky moc myslel jsem to trochu jinak ale i tak díky. Jestli se mohu zeptat tvá rada do čeho jít poměr cena/výkon? Mám teď Z900 2019 jsem spokojen jede pěkně (jen ten posed není nic moc a pro druhého to se ani nebavím ) když jsem byl s brachou má starší CBR900 cca 110kw a nebyl problém se ho držet. Jen mě to láká z měnit aspoň na 2020 nebo novější skrz ten displej a plno funkcí i nastavení.

Suzuki jsem nikdy neměl vždy honda nebo kawa tak nemám žádnou zkušenost zda do toho případně jít.

Ty CB 1000R srovnání jsem myslel spíše ve výbavě co se týká funkcí na displeji, výbavy motorky atd.

CB 1000R rozdíl mezi modeli 2018 a 2020 či 2021

8.6.2022 v 19:43 | Nahoru | #4
Rozdíly mezi starým a novým Z900,jízně žádné,sedlo je výš na 82cm,režimy motoru Rain výkon 70 koní,Road a Sport stejně ostrá reakce na plyn,jediné co se mění je naladění kontroly a volně konfigurovatelným mode Rider,trakce,kotrola trakce má tři režimy,trojka mokro,dvojka svižná jízda a jednička dovolí i velmi agresivní výjezdy.Jinak je za mě KTRC naladěná suprově.Má konektivitu s Founem,takže jdou stáhnout data,něco jde mobilem přenastavit a má tzv.černou skříňku která si zapisuje co jsi s motkou vyváděl.Do skříňky má přístup Kavasaki s tvým souhlasem nebo Policie na soudní příkaz.Suzuki je za mě nejpoctivějc dělaná japonka,mám druhou po Yamaze ,Kawasaki a Hondě.Mám GSX S 1000 MY 2020,displej je fakt nic moc(retro),ale jsou tam všechny informace včetně i venkovní teploty a podobných kokotin.Kontrola trakce má OFF,a režimy 1 ,2,3 regulují intenzitu zásahu a reakce plynu,s 3 můžeš i na sněhu,1 hodně ostrá,posed je proti Z 900 výrazně pohodlnější a pro druhého se též nebavím,sedlo je níž,proti Zedu jede jako píchlá svině,uplně jiná liga,má plně nastavitelnej podvozek,já bych bejt tebou šel vyzkoušet GSX So a pak včil mudruj,Zed má moderní elektro,Gsx s nemá jede ale jinou ligu,brácha bude pomalej.Zeda 900 my 2021 má manželka.

CB 1000R rozdíl mezi modeli 2018 a 2020 či 2021

8.6.2022 v 21:30 | Nahoru | #5
Přispěji pár větami.

Mám GSX-S 1000. Kupovaná jako nová červen 2020. Tenkrát jsem se rozhodoval právě mezi Zedem a GSX-S. Nebo takhle. Už jsem téměř šel pro Zeda, kterého jsem si vyhlédl na Motosalonu v Brně. Původně jsem uvažoval i o Ninje SX. Tu jsem nakonec zavrhl, protože se mi na moje ježdění zdála zbytečně rozměrná. Chtěl jsem něco sportovního, ale ne supersport. A taky hrála velkou roli cena, protože SX výrazně dražší. Nějaký můj strop jsem si dal 300 000.

Byl jsem ve Vrbovce a už šel vlastně dojednat nákup Zeda. A pak jsem si řekl, že ještě nakouknu k Suzuki. Uviděl jsem černo šedé GSX-S a vzhledem k ceně a parametrům to ve mně začalo hlodat. Zrovna se někdo informoval u prodejce a já chvilku poslouchal. Sedl si, okouknul vše kolem a ještě se vrátil kouknout na Zeda. A jak se mi ještě před hodinou líbil, tak teď už tolik ne. Určitě má atraktivní tvary současné doby, to ale byl z mého pohledu vlastně mínus.

Co rozhodlo:
Cena byla +- podobná. Suzuki o pár tisíc v zakladu dražší. Z mého pohledu ale víc motorky, takový chpapáčtější vzhled. Zed se mi zdál takový juniorský a proti GSX-S menší. Prostě GSX-S je stará dobrá škola. Elektronické vychytávky jako třeba BT konektivitu na ježdění nepotřebuji. Dál je samozřejmě výrazně vyšší výkon a krouťák. Měl jsem Blackbirda a pak i o dost stabší Kawu. Kawa všechno v pohodě, ale ten výkon a akcelerace mi prostě chyběla. Pak taky osvědčený motor z K5. No a i když jsem vždy o Suzuki říkal, že je to hrnec šroubů, myslím si, že to zpracování má Suzuki taky festovnější. Při další návštěvě, kdy jsem motky znova okoukl, bylo rozhodnuto a složil jsem zálohu.

V mezičase jsem ještě poptal prodejce v okolí.
Mimo Motart také JP moto, Global Moto, Moto Mejtský, Suzuki Hamouz. Velký zájem projevil Hamouz a Global moto. U obou prodejců slušné a korektní jednání. Motart nic nebylo špatně, ale prostě ty emoce při prodeji nejsou. JP moto a Moto Mejtský bez reakce. Asi mají dost a prodat další moto nepotřebují. Nakonec jsem zvolil Motart. Tak nějak už jsem dal slovo a i když bych dostal jinde o něco nižší cenu, chtěl jsem dané slovo dodržet, i když ze studeného přístupu pana Golise jsem byl trochu překvapený. Hamouzovi a Global moto jsem se v telefonu omluvil, že to třeba klapne jindy. U Hamouze jsem si loni nechal namontovat laďák MIVV.

Po dvou letech provozu mám najeto 20 000. Nenastal žádný problém, vše drží, sedí, žádná reklamace, prostě nic. Sednu a jedu. Z mého pohledu je GSX-S perfektní kompromis mezi sportovní motorkou a cestovní, kdy je tam víc sportovna, není ale problém za den ukrojit 600 kilometrů. Zadek už to trochu cítí, mírně zápěstí od trvale otočného plynu, jinak celkem pohoda. Na první čtyři kvalty jede jako prase, na zadní jde jako nic. TCS mám trvale na jedničku. Jen těsně po zimě, kdy je ještě všude bordel na dvojku. To samé tak od půlky října, než přestanu jezdit. ABS do jízdy nekecá. Nebo takhle, já nejezdím tak agresivně, aby kecalo. Trochu horší jsou zrcátka, ty jsem v rozích doplnil menšími, abych viděl vedle sebe. Jediný, co bych vlastně ze Zeda bral, je ledkový přední světlo. Určitě bude svítit lépe a není třeba řešit oser s výměnou žárovky. Když jedu s kolegou skútristou, mám spotřebu okolo 4,8. Když jezdím sám, tak do 5,5 a to už jsou dost nelegální rychlosti. Bezmozek a pacient je za 6,5 - 7. Takže na litr je motorka při pohodový jízdě překvapivě úsporná. I Tak bych ale ocenil o něco větší nádrž. Ta je na 17 litrů. Kdyby byla na 19, nezlobil bych se.

Doplnil jsem nějaký drobnosti jako padáky, USB nabíječku, rozšíření stojánku plus další věci A taky laďák MIVV. S ním jede moto lépe ve všech otáčkách. Ono je to vidět i na dynu na webu výrobce. Samozřejmě může někdo tvrdit, že je to placebo. Hádat se nebudu.

Po dvou letech provozu rozhodnutí absolutně nelituji. S motorkou jsem spokojený řekněme na 95%, jsem rád, že jsem nekoupil Zeda. Celkově jsem upravil názor na značku. Původně jsem byl hlavně fanoušek Hondy. Protože jsem jako majitel (a i z jiného důvodu, kdy jsem jezdil na mnoha jiných motorkách co měli dovozci jako testovací pro novináře) vystřídal všechny značky velké japonské čtyřky, můžu v klidu napsat, že všechno dobrý. S žádnou značkou žádné potíže, na všechny jsem vždy nasedl a jen jezdil. Nejvíc mi ale k srdci přirostl Blackbird. To byl splněný sen.

S GSX-S budeš myslím spokojený.

edit: odstraněno pár překlepů, doplněn text.

Naposledy editováno 09.06.2022 14:24:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 34 2.2.2024 v 13:33 docent
Z900 - rozvody, ventily Kawasaki Z900 zahadnytajemny 9 24.10.2023 v 23:51 SuperSic58
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 Jirrri 2 27.8.2023 v 21:56 Jirrri
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Výběr moto Yamaha FZ1 N, Yamaha MT-09, Kawasaki Z900, Triumph S... ondrastoud 22 12.6.2023 v 08:30 jawatar


TOPlist