globalmoto_duben_nolan





Téma: Duke 690 výkon - vyřešeno
18.5.2022 v 19:24
Duke 690 2008, filtr originál, výfuk LeoVince s vložkou, TPS nastaven, mapa vyzkoušena Standard i Akrap. Kdysi dovoz It, podle TP nemá být omezená. Motorka jede normálně, plyn citlivě reaguje, výkon plynule až k 8tis, ale...je malý. Na 2 se nezvedá, přes 160 se jí nechce, otáčky něco přes 6000. Rád bych si nechal poradit, na co kouknout, až budu u toho, zatím jsem dal dokupy:
- netěsnost v sání
- svíčka
- ventil. vůle
- změřit kompresi
- ověřit, že reaguje přepínač map pod sedlem


Naposledy editováno 06.10.2022 20:00:20

Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 11:21 | Nahoru | #31
Je mapa i na akrapa co má výkonové omezení, já bych tam nahrál jinou mapu z toho bych vycházel dál, kámoš měl moto na servisu a nahráli mu nějaké aktualizace ,původně měl moto 30kw takže dostal tuto slabou mapu a moto mu jela nejak podobně jak píšeš
Pokud je nahrana jiná mapa než originál tak ten prepinac map už nereaguje

Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 17:04 | Nahoru | #32
Tak jsem to schválně zkoukl a je to tak že u "akrap slip on" map není rozdíl mezi F mapama a L mapama. Co se týče I map tak jsou tam sice identický I1-I3 ale je tam ILOF která se dost liší. Takže v případě že bude rozpojenej map selector tak to přejde na mapu předstihu pro "poor fuel". Je to tak jak u ...4031 tak ....231.
Jakmile tam bude odpor 15kOhm a nižší tak už je to fuk, tam nebude rozdíl.

Naposledy editováno 24.05.2022 17:06:31

Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 19:22 | Nahoru | #33
Včera stejná motorka, stejný výfuk…. tachometrově 206km/h, “na německy dálnici “ , do 190 šla za plynem plynule a celkem rychle a pak a už jen po jednotkách … ale celkově to bylo trápení, není to moc příjemná a hlavně přehledná jízda. Ta rychlost ale nebyla strop, ještě by šla. Gumy 2,1 bar, Shell Vpower 100. Upozorňuji že rychle nejezdím a jen sem si chtěl kvůli kolegy tady zkusit maximalku. Běžné jezdím obec 50-70, mimo 80-110… nad 120 km/h už mi to je hodně nepříjemné.

Naposledy editováno 24.05.2022 19:23:16

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 19:37 | Nahoru | #34
Podobný věci jsou asi neřešitelné po internetu. Prostě si najít někoho kdo má stejnou a řešte to společně.
Obecně, nternety jsou plné videjí 2 sta z místa, jenom 5 litrů ma 100 "fakt" ostrou jízdou....

2 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 20:54 | Nahoru | #35
tak dneska jsem přehrál 3 mapy, přes 160 se tomu moc nechce, řetězovka originál 16/40. Asi to bude prohra a půjde do servisu

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 21:14 | Nahoru | #36
Julip2> a já myslim, že to řešitelné je. Jen je zbytečné plevelit to tu příspěvky o hovne které stejně nic nevyřeší (jako tenhle můj teď).
Zakladatel očividně není úplně tupej a zhruba ví, kam sáhnout, kouknout a kde co změřit..
A určitě má člověk lepší pocit, když si to vyřeší svépomocí.
Combust píše k věci a je vidět, že také ví o čem mluví, tak to třeba kluci vyřeší i přes ten internet..
Dát to do servisu a zaplatit tam x tisíc umí každej debil.

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 21:16 | Nahoru | #37

crestik píše: tak dneska jsem přehrál 3 mapy, přes 160 se tomu moc nechce, řetězovka originál 16/40. Asi to bude prohra a půjde do servisu


Aha, tak to jsem neměl psát to co jsem naspal
Ale škoda, fandil jsem Ti, je to trošku záhada a jsem zvědav jaký bude výsledek

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 21:33 | Nahoru | #38
...ještě taková teorie...někde jsem dohledal, že je vyveden konektor s třemi kabely, N 2 3, kdy pro 2 a 3 kvalt je nějaké omezení, kvůli hluku nebo emisím, nebo co. Jestli je nějaká bota zde, mohla by si jednotka myslet, že je pořád 2jka nebo 3jka? Nejsem teď u moto...jen přemýšlím "nahlas"
Ještě mě napadá zkusit vyřadit O2, ale ten podle mě nedokáže udělat tak velkou korekci, kdyby byl KO.

edit: beru zpět, Gear restriction má podmínku ještě rychlost od-do...takže tedy cesta taky nevede.

Naposledy editováno 24.05.2022 21:44:21

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 21:51 | Nahoru | #39

crestik píše: tak dneska jsem přehrál 3 mapy, přes 160 se tomu moc nechce, řetězovka originál 16/40. Asi to bude prohra a půjde do servisu

to je zajímavé, jinak se moto chova normálně?já jezdil 15/45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 22:22 | Nahoru | #40

crestik píše: ...ještě taková teorie...někde jsem dohledal, že je vyveden konektor s třemi kabely, N 2 3, kdy pro 2 a 3 kvalt je nějaké omezení, kvůli hluku nebo emisím, nebo co. Jestli je nějaká bota zde, mohla by si jednotka myslet, že je pořád 2jka nebo 3jka? Nejsem teď u moto...jen přemýšlím "nahlas"
Ještě mě napadá zkusit vyřadit O2, ale ten podle mě nedokáže udělat tak velkou korekci, kdyby byl KO.

edit: beru zpět, Gear restriction má podmínku ještě rychlost od-do...takže tedy cesta taky nevede.



O2 to nebude ale jestli tam není kat tak ji klidně vyřaď.
Omezení u 2 a 3 kvaltu je kvůli kraválu. Akrap mapa to nemá, otevřená koncovka řve prašť jak uhoď. Ale rychlost to v potaz nebere, je to podle kvaltu a otáček motoru (údajně standart mapa pro USA to taky nemá pač je to kvůli EU).

No, jestli máš tuneecu na mobilu tak můžeš ten mobil plácnout nějak na řidítka a zkouknout jaký hodnoty to hází při jízdě,ne?
Kdyby tam byl rozdíl mezi napětím THAD a APAD tak je jasný že to jednotka škrtí. Když se potvrdí že je to otevřený naplno tak je jasný že je chyba jinde.

Naposledy editováno 24.05.2022 22:23:09

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

24.5.2022 v 22:44 | Nahoru | #41
combust> tyjo, to je nápad...já furt uvažoval, jak zkontroluju, jestli je klapka otevřená. Na mobilu to nemám, jen na noťasu, ale možná možná bude jednodušší tam napíchnout V-metr pro APAD.

Duke 690 výkon - vyřešeno

25.5.2022 v 16:18 | Nahoru | #42
U EPT je všechno v pořádku. kontroloval jsi to?

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

25.5.2022 v 18:38 | Nahoru | #43
myslíš motorek klapky? Napětí obou TPS v mezích při zavřeném, při otevření chodí plynule na plné otevření (na místě při stojícím motoru)

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

25.5.2022 v 20:49 | Nahoru | #44
crestik> Ok, ale já myslel spíš mapování

Duke 690 výkon - vyřešeno

26.5.2022 v 21:32 | Nahoru | #45
TuneEcu na mobil zaplaceno
BT diag OBD by měla dorazit během pár dní
redukce na KTM konektor je ve stylu JZD, na lepší se čeká z Ali

...co mě potěšilo, diag na mobil dokáže logovat, tak snad budu chytřejší a díky pomoci místních se zas posuneme někam

Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:10 | Nahoru | #46
takže koho to ještě zajímá, tak malé pokračování...nechal jsem si poslat BT diag s redukcí od Lonelec a hodil na moto...

Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:11 | Nahoru | #47
dneska jsem se projel, a už při live mi přišlo, že se ke 100% nedostanu, když jsem se na to zaměřil, tak se klapka otvírá na 66%, i když jsem kroutil plynem už druhou otáčku

Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:19 | Nahoru | #48
....pořádě mě to tahá k tomu, že moto jede jen na Soft mapu. Zkusím pořádně proměřit celou trasu k tomu otočnému přepínači

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:41 | Nahoru | #49
Já se vsadím že to máš fakt softem zavřené na 30kw

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:46 | Nahoru | #50
Soft mapa je ještě uškrcenější.
tohle vypadá na "neutral"

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:55 | Nahoru | #51
foxdive> ale já už tam měl asi 3 druhy map Vždycky se to nějak projevilo, že je tam jiná mapa, buď víc houpal volnoběh, nebo to chcípalo při spojce, nebo to méně cukalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 22:59 | Nahoru | #52
combust> Neutral píše 62% (jestli se k tomu ještě něco nepřipočte). Mi to fakt utne přesně na 66%. Navíc je zvláštní, že Throttle má 4 mapování, přitom fyzicky jdou přepnout jen 3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 23:07 | Nahoru | #53
crestik> 4 polohy - 0,1,2,3, podle mě je ta neutral EP určená na "poor fuel" tedy poloha 0 (tzn. odpor větší než 15kOhm - zkrátka přerušenej drát k tomu voliči). Akorát mi nejde do hlavy že by tvoje jednotka reagovala i v případě "akrap" mapy na ten volič. Ale fakt je že ty redukovaný EP mapy tam jsou i u akrapa a EVO map.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 23:18 | Nahoru | #54
combust> teď jsem prošel celé vlákno znova a jak říkáš, ukazuje to, že ten selektor nedojde do jednotky, musí být někde přerušený. Já tam snad ještě půjdu hledat v noci s baterkou

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 23:31 | Nahoru | #55
crestik> no viz. můj koment #30. NA jednom konci musí být kostra a na druhým napětí.

Duke 690 výkon - vyřešeno

27.6.2022 v 23:51 | Nahoru | #56
no, a ještě se mi povedlo najít dokonce barevné šéma

Duke 690 výkon - vyřešeno

28.6.2022 v 22:08 | Nahoru | #57
takže dneska rozebráno půl motorky, přepínač map by měl být OK, i dráty k jednotce. Co nacvakám na přepínači, to na pinech u jednotky naměřím. Zkusím to složit a postupně projet na všechny mapy, když už můžu hezky logovat

Duke 690 výkon - vyřešeno

29.6.2022 v 07:43 | Nahoru | #58
... to vlakno je jak detektivka na pokracovani ...

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

26.9.2022 v 19:37 | Nahoru | #59
...detektivka pokračuje.
Přepínač map můžu mít nastaven jak chci, dokonce byl i odpojen, všechno se chová stejně, jede to na mapu pro POOR FUEL. Chtěl s tím vyjebat, že hodnoty z mapy např. Standard nahraju pro tuhle POOR FUEL, bohužel zapalování je pro tuhle pozici zamčeno pod "ILOF", takže zase nic.
S druhou jednotkou (stejné číslo, r.v., jen původně z SM) se to chová stejně. Pro SM je jedna mapa, ta se povedla stáhnout a zálohovat, nahrát origo Duke...co je zajímavé, s touhle jednotkou nešla stáhnout EP mapa z jednotky pro ThrottleBody, pořád hlásila chybu připojení. Nahrát tam ale šlo, po dokončení jsem viděl správně číslo v TuneEcu, bohužel READ MAP pro EP mi zase nefungoval. S původní jednotkou jde číst i zapisovat. Pro další generace nechávám čísla jednotek KEIHIN:
EFI: 750.41.031.000
EP: 750.41.032.000

Naposledy editováno 26.09.2022 19:41:55

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.9.2022 v 22:07 | Nahoru | #60

crestik píše: ...detektivka pokračuje.
Přepínač map můžu mít nastaven jak chci, dokonce byl i odpojen, všechno se chová stejně, jede to na mapu pro POOR FUEL. Chtěl s tím vyjebat, že hodnoty z mapy např. Standard nahraju pro tuhle POOR FUEL, bohužel zapalování je pro tuhle pozici zamčeno pod "ILOF", takže zase nic.
...


Odpojenej je právě ten stav kdy to přepíná na LOF mapy.
Jedině mě tak napadá jestli tam neběhaj po kostře nějaký špičky co to přepnou na LOF. Zkusil bych ten pin (33) EFI ECU přikostřit rovnou na konektoru PWGR (20 a 44). To by mělo nastavit standard mapu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 Matess727x 26 6.5.2023 v 19:14 Matess727x

TOPlist