- netěsnost v sání
- svíčka
- ventil. vůle
- změřit kompresi
- ověřit, že reaguje přepínač map pod sedlem
Naposledy editováno 06.10.2022 20:00:20
Pokud je nahrana jiná mapa než originál tak ten prepinac map už nereaguje
Jakmile tam bude odpor 15kOhm a nižší tak už je to fuk, tam nebude rozdíl.
Naposledy editováno 24.05.2022 17:06:31

Naposledy editováno 24.05.2022 19:23:16
1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno
Obecně, nternety jsou plné videjí 2 sta z místa, jenom 5 litrů ma 100 "fakt" ostrou jízdou....
2 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

Zakladatel očividně není úplně tupej a zhruba ví, kam sáhnout, kouknout a kde co změřit..
A určitě má člověk lepší pocit, když si to vyřeší svépomocí.
Combust píše k věci a je vidět, že také ví o čem mluví, tak to třeba kluci vyřeší i přes ten internet..
Dát to do servisu a zaplatit tam x tisíc umí každej debil.
crestik píše: tak dneska jsem přehrál 3 mapy, přes 160 se tomu moc nechce, řetězovka originál 16/40. Asi to bude prohra a půjde do servisu
Aha, tak to jsem neměl psát to co jsem naspal


Ale škoda, fandil jsem Ti, je to trošku záhada a jsem zvědav jaký bude výsledek

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno
Ještě mě napadá zkusit vyřadit O2, ale ten podle mě nedokáže udělat tak velkou korekci, kdyby byl KO.
edit: beru zpět, Gear restriction má podmínku ještě rychlost od-do...takže tedy cesta taky nevede.
Naposledy editováno 24.05.2022 21:44:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno
crestik píše: ...ještě taková teorie...někde jsem dohledal, že je vyveden konektor s třemi kabely, N 2 3, kdy pro 2 a 3 kvalt je nějaké omezení, kvůli hluku nebo emisím, nebo co. Jestli je nějaká bota zde, mohla by si jednotka myslet, že je pořád 2jka nebo 3jka? Nejsem teď u moto...jen přemýšlím "nahlas"
Ještě mě napadá zkusit vyřadit O2, ale ten podle mě nedokáže udělat tak velkou korekci, kdyby byl KO.
edit: beru zpět, Gear restriction má podmínku ještě rychlost od-do...takže tedy cesta taky nevede.
O2 to nebude ale jestli tam není kat tak ji klidně vyřaď.
Omezení u 2 a 3 kvaltu je kvůli kraválu. Akrap mapa to nemá, otevřená koncovka řve prašť jak uhoď. Ale rychlost to v potaz nebere, je to podle kvaltu a otáček motoru (údajně standart mapa pro USA to taky nemá pač je to kvůli EU).
No, jestli máš tuneecu na mobilu tak můžeš ten mobil plácnout nějak na řidítka a zkouknout jaký hodnoty to hází při jízdě,ne?
Kdyby tam byl rozdíl mezi napětím THAD a APAD tak je jasný že to jednotka škrtí. Když se potvrdí že je to otevřený naplno tak je jasný že je chyba jinde.
Naposledy editováno 24.05.2022 22:23:09
1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno
BT diag OBD by měla dorazit během pár dní
redukce na KTM konektor je ve stylu JZD, na lepší se čeká z Ali
...co mě potěšilo, diag na mobil dokáže logovat, tak snad budu chytřejší a díky pomoci místních se zas posuneme někam

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno
1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno
Přepínač map můžu mít nastaven jak chci, dokonce byl i odpojen, všechno se chová stejně, jede to na mapu pro POOR FUEL. Chtěl s tím vyjebat, že hodnoty z mapy např. Standard nahraju pro tuhle POOR FUEL, bohužel zapalování je pro tuhle pozici zamčeno pod "ILOF", takže zase nic.
S druhou jednotkou (stejné číslo, r.v., jen původně z SM) se to chová stejně. Pro SM je jedna mapa, ta se povedla stáhnout a zálohovat, nahrát origo Duke...co je zajímavé, s touhle jednotkou nešla stáhnout EP mapa z jednotky pro ThrottleBody, pořád hlásila chybu připojení. Nahrát tam ale šlo, po dokončení jsem viděl správně číslo v TuneEcu, bohužel READ MAP pro EP mi zase nefungoval. S původní jednotkou jde číst i zapisovat. Pro další generace nechávám čísla jednotek KEIHIN:
EFI: 750.41.031.000
EP: 750.41.032.000
Naposledy editováno 26.09.2022 19:41:55
crestik píše: ...detektivka pokračuje.
Přepínač map můžu mít nastaven jak chci, dokonce byl i odpojen, všechno se chová stejně, jede to na mapu pro POOR FUEL. Chtěl s tím vyjebat, že hodnoty z mapy např. Standard nahraju pro tuhle POOR FUEL, bohužel zapalování je pro tuhle pozici zamčeno pod "ILOF", takže zase nic.
...
Odpojenej je právě ten stav kdy to přepíná na LOF mapy.
Jedině mě tak napadá jestli tam neběhaj po kostře nějaký špičky co to přepnou na LOF. Zkusil bych ten pin (33) EFI ECU přikostřit rovnou na konektoru PWGR (20 a 44). To by mělo nastavit standard mapu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 | Matess727x | 23 | 21.2.2023 v 12:09 Matess727x |
Olej do vidlic KTM Duke 690 | Hory84 | 12 | 10.2.2023 v 15:11 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 5 | 18.1.2023 v 16:43 nevo7 |
Problém s mazáním při jízdě po zadn... KTM Duke 690 | Dan113 | 4 | 22.11.2022 v 04:24 StiefTomas |
Po 2 minutách na volnoběh zčervená ... KTM Duke 690, KTM Duke 690 R | Dan113 | 6 | 11.11.2022 v 10:54 Jarda-Bekr |