raceczech_listopad





Téma: motor v nouzovém režimu
18.5.2022 v 12:34
Zdravím všechny, mám tuto závadu: Po ujetí cca 60 km, část ve městě převážně v kolonách ,motorka přepla do nouzového režimu, rozsvítil se trojúhelník a signálka motoru, musel jsem držet otáčky, aby nezhasla, ale stejně se to stávalo, dalo se znovu nastartovat, při jízdě na 1 a 2 stupeň motor náhle cuká, vylítnou otáčky. Při volnoběžném chodu docela se kouří z výfuku a je cítit benzín.
Při jízdě jakmile jsem dokázal přeřadit na 3 a výš tak jela motorka normálně.
Trojúhelník svítí pořád

Více na: https://www.motorka...poradna&oid=6874
Copyright © Motorkari.cz

motor v nouzovém režimu

18.5.2022 v 13:18 | Nahoru | #1
Tohle může být mraky věcí. Třeba máš prasklou benzínovou hadičku (když cítíš benzín) a díky nízkému tlaku to vyhodnotilo jako velkou chybu a skočilo do nouzáku. Tohle ti asi nikdo po netu neopraví. Zajeď do servisu.

motor v nouzovém režimu

18.5.2022 v 14:41 | Nahoru | #2
Napíchnout u někoho na diagnostiku.

motor v nouzovém režimu

18.5.2022 v 17:51 | Nahoru | #3
Tajný tip - zapalovací modul na některém z válců. Dřív nebo později to u BMW potká každýho... Ale jistota je diagnostika.

motor v nouzovém režimu

19.5.2022 v 07:31 | Nahoru | #4
Děkuji za typ, diagnostiku mám domluvenou, včera jsem motorku odvezl z autorizovaného servisu BMW, kde mě řekli, že to může být vadný vstřikovač, nebo se zadírá motor a už ho chtěli půlit no a na diagnostice to prej nějakou závadu hlásí, ale když to projeli v areálu, tak se motor chytl na dva válce, ještě mě napadlo jestli to nemůže být benzínem, protože než to začalo dělat tak jsem dotankoval do plna za draho,

motor v nouzovém režimu

19.5.2022 v 08:03 | Nahoru | #5
to mas za to, ze tankujes za draho. Mal si natankovat za lacno
nepises aky rocnik ST mas. U rocnikov 2006 az 2008 bolo problemov s motormi dost. Tiez by som to tipoval na vadny vstrekovac

motor v nouzovém režimu

19.5.2022 v 08:32 | Nahoru | #6
mám ročník 2008

motor v nouzovém režimu

19.5.2022 v 09:54 | Nahoru | #7
Ještě zkus filtr. Mne to před lety začalo taky podivně poškytávat. Po výměně palivového filtru vše v poho.

motor v nouzovém režimu

20.5.2022 v 12:33 | Nahoru | #8
Půlit motor hned ze startu je přesně ta správná cesta hodná autorizovanýho servisu. Jenom takovej tip, pokud se bude mechanicky zadírat motor, spíš bych čekal kontrolku červenou a to z důvodu poklesu tlaku oleje, lágry na klice a ostatní tyhle pohyblivý věci nemají čidla opotřebení jako destičky např.
S 800 nemám zkušenost, ale začal bych tím úplně nejjednodušším, svíčky, cívky, kabely, pokud to má ten filtr s integrovaným regulátorem tlaku paliva, taky by stál za výměnu. Jinak vstřiky se dají eventuelně taky nahradit nějakým z auta, tipuju že 2 budou levnější než jeden origo u BMW.

motor v nouzovém režimu

20.5.2022 v 14:24 | Nahoru | #9
toto mi robilo auto a boli to vadne vstreky

motor v nouzovém režimu

30.5.2022 v 06:10 | Nahoru | #10
zdravím komunitu a děkuji za rady, je to vadný vstřikovač, tak šťastnou cestu vždy s návratem domů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST svolávácí akce na zadní ... BMW F 800 ST Hanz5 8 4.10.2024 v 11:38 elvis78
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 37 1.5.2024 v 22:03 digison
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Altmannmoto BMW F 800 ST elvis78 26 4.8.2023 v 15:24 elvis78

TOPlist