bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zbláznila se elektrika ?
Zdravím, potřeboval bych radu, jestli někdo neměl podobný problém, ne o by nevěděl o co jde. Mám nově kawu zr7s r.v.2003 a najeto mnou 300km. Dosud žádný problém. Dneska ráno sem chtěl po noční nastartovat a jen v ní cvaklo. Pořádně se ani nerozsvitila kontrolka neutrálu, spíš jen tak pozvolna žhnula jak svíčka. Jediné co svítilo pěkně je kontrolka oleje. Říkal sem si něco vybilo baterku (i přes vyplý nouzový vypínač což bylo divné), ale potřeboval sem odjet z práce, tak sem šel tlačit. Po nějaké době chytla a jela.. Dojel sem asi 3 km a výstřel do výfuku a začala zhasinat. Otáčkoměr jako pomatený lítal do 8 tisíc i když se motor už sotva převaloval. Světla zapnout nešla (pak akorát parkovacka) klakson jen skomíral a při máčknutí brzdy pohasly kontrolky. (Nicméně baterií to není, je nabitá). U odstavené motorky opět sotva svítily kontrolky a na startovací tlačítko jen cvakla a pak už ani to. Opět šla po pár pokusech roztlačit, aby mi zase po asi 20km chcipla. Opět různě skákal otáčkoměr i s téměř nehybným motorem, když už chcipala a párkrát si u toho vystřelila do výfuku. Doma baterka dle nabíječky 13 V a lehce ji ještě dobíjím. Kolegům v práci, kde mi přes noc stála tam už párkrát překousala kabliky kuna, ale pohledem sem nic nenašel. Je to taková změť závad vypadajících jako vybitá baterie a nějaký zkrat k tomu a dál už nevím. Všech asi 6 pojistek co to má je v pořádku.. Divný je i to, že kontrolky po zapnutí klíčku sice jen tak mžouraji a světlo taky sotva svítí, to samé klakson ale dělá to i při tom vyplém elektrickém okruhu nouzovým tlačítkem. Jakoby bylo vyřazené a vlastně nefungovalo. Jediné co pak nejde je startér, ten s tím tlačítkem ve vyplé poloze necvakne. (Ještě abych upřesnil cvaká to z krabičky s pojistkami, jestli je startér u toho přesně nevím). Podobnou věc sem našel na nějakém autoforu, kdy u nějaké Lancie vyhořelo několik spojů v ŘJ. Díky moc, jestli někdo tuší ?.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

16.5.2022 v 16:13 | Nahoru | #31
ramlik> hele zapomněl si ještě na variantu,, nouzového štrejchnutí o stojanek ..

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

16.5.2022 v 18:53 | Nahoru | #32
zatr> taky pravda, další možnost .

1 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

16.5.2022 v 18:59 | Nahoru | #33
Nicméně. Právě sem přišel z garáže. Baterku sem dneska přivezl, nalil a po hoďce zapojil. Otočil klíčkem, první dobrá zpráva kontrolky krásně svítí.............. Teď startér a na drc . Děkuji všem za komenty a rychlou pomoc. Skutečně sem netušil co všechno dokáže kleklá baterka. Projet sem to teda nestihl, protože bouřka už je blízko, ale vypadá to, že snad jinou újmu neutrpěla. Díky pomocí z fóra jsem to dal rychle dohromady na první dobrou, takže ještě jednou velký DÍK VŠEM

Zbláznila se elektrika ?

16.5.2022 v 19:44 | Nahoru | #34
No vidíš... Ty nejjednodušší věci jsou vesměs ty správné..

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2022 v 21:20 | Nahoru | #35
m.z.> Super zpráva! Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů ;). Jen tak pro jistotu bych, být tebou, přesto změřil dobíjení! Udělá ti to každej autoservis

1 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 09:38 | Nahoru | #36
Ještě o jednu radu bych poprosil. Nějaký ten měřák (voltmetr), kdyby někdo doporučil. Něco v čem se vyzná i amatér , néé moc údajů, nastavování, funkcí a číslíček . Abych to mohl případně příště změřit a dát více údajů. Já ho doma mám, ale do autozapalovače a na moto zase nemám zásuvku.. Měl sem tenkrát koupit přímo na baterku no. Díky.

EDIT: Koukám, že těch voltmetrů prodávají na motorky dost a často v kombinaci z USB zásuvkou. Má to na kabelu svou pojistku, je tedy možné to zapojit rovnou na baterii že? Nechci se pouštět do napojování na nějaký stávající kabel. Kdyby to šlo na dva konektory +a- na baterce to bych zvládnul ...

Naposledy editováno 17.05.2022 09:48:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 09:43 | Nahoru | #37
m.z.> na domácí žvýkání( měření) bude stačit ten z LIDLU :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 09:51 | Nahoru | #38
Kamikadze-Ace> Jo, to vypadá dobře a je univerzální. Teď se mi zalíbily i ty co jsou na pevno na motorce (třeba na řidítka) a vidím to pořád + USB zásuvka, kterou bych stejně potřeboval. Je mi ale jasný, že je to spíš takové další kurvítko. Tohle bude jistota, než tam mít zase něco z Číny natvrdo

http://www.hypermoto...r-quickcharge-3.4-a/

Naposledy editováno 17.05.2022 09:52:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 09:55 | Nahoru | #39
Kamikadze-Ace> čuchám, čuchám, že ta automatická volba rozsahu by mohla vést až k nepříjemnostem, když se ty miniaturama psané jednotky na displeji špatně přečtou. Asi už jsem starý pes ...

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 10:04 | Nahoru | #40
Ariete> tak to už je na uživateli, ale pro rychlou diagnostik a nasměrování v řešení to bude stačit

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 10:04 | Nahoru | #41
m.z.> využiješ doma, na moto apod, koupíš jeden a máš ho na dost dlouho

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 10:05 | Nahoru | #42
Ariete> já právě čuchám taky ...jako líbí se mi, ale právě ty možnosti nastavení už jsou pro mě Španělská vesnice . Já možná fakt spíš budu potřebovat ten digitální co prostě ukáže jen jednu hodnotu. Když to nepomůže nezbyde mi než servis.

1 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 10:11 | Nahoru | #43
Já Vám rozumím. Myslíte to dobře, ale tomu přístroji a těm hodnotám nerozumím . Toto co postuju níže, ukáže mi to alespoň proud a to ještě chápu. Nesmí to klesat někam pod 12V. Víc po sobě asi nemůžu chtít. Myslíte, že je to blbost dát si to na řidítko?? A jde to připojit rovnou k baterce nebo bych měl někam dál? Oni u některých podobných zásuvek s voltmetrem i bez píšou k přímému napojení na baterii, ale trochu se těch krabiček bojím . Svou pojistku to má. Předem díky.
http://www.hypermoto...r-quickcharge-3.4-a/

Naposledy editováno 17.05.2022 10:50:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 11:14 | Nahoru | #44
m.z.> Na řídítka klidně, pokud to nebude překážet. Přímo na baterku rozhodně ne, vybije jí to. Doplňky zapujuji třeba na světelný okruh.
Pokud se bojíš zapojení tak se zastav až pojedeš kolem. Dobíjení ti mohu změřit taky a klidně proškolím na multimetr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 11:38 | Nahoru | #45
grooll> díky za nabídku. Ještě uvidím, jak to nakonec udělám. Asi nakonec počkám, až půjde motka na podzim na servis a rovnou si nechám nějaký meřák zapojit přímo od nich a bude. Alespoň budu mít jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 16:19 | Nahoru | #46
Já myslím, že ty místo voltmetru potřebuješ pořádný zátěžový tester autobaterií. Pokud si pamatuji, tak nebyl problém s napětím, ale se startovacím proudem a to nevím, jestli umí ten měřák z Lidlu změřit.

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 16:54 | Nahoru | #47
FILODENDRON> Já si myslím, že už nepotřebuje nic, protože zchromlou baterku vyměnil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 17:05 | Nahoru | #48
m.z.> Pokud chceš měřák, který ti bude měřit dobíjení, resp. aktuální napětí v síti při jízdě si můžeš napojit přímo na baterku, ale musí mít ten měřák vlastní vypínač, aby ti to nevycuclo baterku při delším stání. Měřákem který jsem ti popisoval, resp jsem o něm psal, jsem myslel dílenské zařízení, které má každý autoservis. Změření dobíjení motorky je otázkou 10 min, ovšem pokud chceš nejakou nabíječku na mobil spojenou se zobrazením hodnoty napětí při chodu motorky (já mám na motorce dokonce voltmetr a teploměr, takže mi display ukazuje dvě hodnoty) se prodává celkem často. Napojovat ho na světelný okruh, aby se zapínal společně se zapalováním, mi přišlo celkem nepraktické. Za jízdy si mobil dobíjím jen málokdy, většinou si ho chci nabít až po jízdě a to bych měl vypnuté zapalování. Takže jsem si tu nabíječku napojil přímo na baterii, ale nabíječka má svůj vypínač, takže ho po jízdě vždy vypnu. Já mám na motorce TOHLE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 17:40 | Nahoru | #49
udinar> tak to máš v podstatě to podobné co sem vybral já. To co sem tam postoval má taky svůj vypínač a je tam jasně napsané, že baterií nevybijí. Já už sem před tím chtěl zásuvku kvůli mobilu, takže se mi vlastně hodila možnost to spojit s tím ukazatelem. Pro nějaké další měření bych vzal ten z Lidlu, doma se hodí za tu cenu. Baterie je nová, pokud by ji to vybíjelo nechám to pak v servisu prepojit někam jinam, ale podle popisu je to na baterku.

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2022 v 18:31 | Nahoru | #50
m.z.> Mám to na motorce už rok a nikdy mi to baterku nevybilo, když to bylo vypnuté tím vypínačem. Když jsem nabíjel mobil, tak to baterce v motorce nedávalo nijak pokouřit, jenom bachy, ne každý mobil zvládne 2.1A, u některých by to mohlo poškodit baterii, zvlášť u mobilů se slabší baterií

Naposledy editováno 17.05.2022 18:31:45

2 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

17.5.2022 v 22:31 | Nahoru | #51
udinar> jenom bachy, ne každý mobil zvládne 2.1A, u některých by to mohlo poškodit baterii, zvlášť u mobilů se slabší baterií ?

Napsal jsi totální nesmysl a blábol. Nabíječka dá maximální proud 2.1A, ovšem mobil si vezme jen takový proud, jaký bude potřebovat. Nic víc. Rozhodně nedojde k poškození mobilu, baterie v mobilu ani nabíjecí elektroniky mobilu. Prostě se nestane nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbláznila se elektrika ?

18.5.2022 v 10:42 | Nahoru | #52
jandaxx> potvrzuji.
I když má tohle udělátko vlastní vypínač, tak bych to nedával přímo na baterku, už jen kvuli tomu, že jsem občast trochu roztržitý a zapoměl bych to třeba po jízdě vypnout.

Naposledy editováno 18.05.2022 10:43:08

Zbláznila se elektrika ?

18.5.2022 v 12:09 | Nahoru | #53
Už je to trochu mimo téma, ale mám vyřešeno. Objednal jsem z autokelly, zásuvku USB s jednou zdířkou. Je to přímo na baterku. Vybíjet by to snad nic nemělo. Voltmetr pořídím zvlášť.

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 11:56 | Nahoru | #54
jandaxx> Nepsal nic jako blábol, jen vlastní zkušenost potvrzená odborníky na elektroniku. Zeptej se laskavě lidí, co opravují elektroniku, co udělá baterie v mobilu, která má 1900mA, když ji budeš nabíjet nabíječkou, která dává 2-4A. Li-pol baterie jsou háklivé na maximální nabíjecí proud. Takže baterie s 1900mA by se měla nabíjet max proudem 1,9A. Pokud do takové baterky budeš valit proud přes 2A, začne baterie vařit a jelikož nemá odfuk, jako klasická kyselinová baterie, tak se nafoukne a zničí se. Takhle jsem si zničil baterii na svém mobilu a tchýně také. Nabíjeli jsme mobily nabíječkou na tablet, která je mnohem silnější. Mobilní telefon v sobě nemá takovou elektroniku, který by regulovala vstupní nabíjecí proud, jen hlídá kapacitu baterie a když dosáhne baterie maximální kapacity, tak proud vypne. Ale pokud si chceš tuhle věc sám vyzkoušet, klidně si svůj mobil nabíjej i 4A, je mi to jedno.

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 12:00 | Nahoru | #55
grooll> Také se mi stalo, že jsem o zapomněl vypnout a celou noc to svítilo, ale baterku to nevymlátilo. Ovšem pokud to necháš stát takhle týden, no tak ti to asi baterku sežere. Ale jak říkám já, kdo se bojí nesmí do lesa, a nebo na motorku

Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 12:09 | Nahoru | #56
Napsal jsi před tím i teď úplný blábol. Dej sem prosím kontakt na toho "odborníka". Každý dnešní mobil má regulační elektroniku, která hlídá nabíjecí proud, maximální napětí článků a i to minimální. Většina mobilů má i hlídání teploty akumulátoru.

To že v tom hodně plaveš je vidět na formulaci, že něco hlídá kapacitu akumulátoru. To je absolutní nesmysl. U li-ion a li-pol akumulátorů se hlídá napětí, do kterého se nabíjí. Coz je 4,2 voltu pro plné nabití. Protože napětí, na která se nabíjí je dané a konstantní. Kdežto kapacita se v čase mění. Směrem dolů, klesá. Jak bys asi měřil kapacitu, na kterou je potreba nabít? Ta je po každém vybíjecím cyklu nižší, Nižší Udinar nižší!

Kdyby neměl mobil regulační elektroniku na velikost proudu, tak v podstatě privedeš do zkratu každou nabíječku. Protože li-ionky a li-polky mívají malý vnitřní odpor a tekl by do nich maximální proud který nabíječka dá v okamžiku vypnutí její ochrany.

Až už vůbec se nedá generalizovat, jakým maximálním proudem se má jaký článek nabíjet. Vždy záleží na konstrukci. Standardní nabíjecí proud bývá 0,2C, některé li-ionky a li-polky snesou 1C, 2C, některé 5C. Stejné je to u vybíjecích proudů. Záleží na konstrukci článku a jeho zaměření.

Nové mobily mají klidně nabíjení výkonem 60 wattů. Pokud to samozřejmě akumulátor a nabíjecí elektronika umožní. Můj má 40 wattů, to znamená, že při napětí článku 3,7 voltu (při plném nabití 4,2 voltu) do aku teče okolo 10 ampér.
Nevyužívám, protože tohle už fakt zkracuje životnost akumulátoru. Používám maximálně nabíječku s QC3 standardem. Takže asi 18 wattů. Neoriginální. Protože právě ta originální by do mobilu cpala až 40 wattů a to nechci.

Nabíječka je schopna dodat maximální proud, mobil si vezme jen co potřebuje. Mobil jsi si rozhodně nezničil nabíječkou, která je schopna dát větší proud.

Dám Ti jednu dobrou radu. Kup si někde, třeba v Krupu nebo na Aliexpressu ( možná i na Alze třeba) tester na měření proudu. Z jedné strany připojíš nabíječku, z druhé mobil. Pak napiš, co jsi naměřil. Naměříš stejné proudy u obou nabíječek. O trochu rozdílné jen v okamžiku, kdy jedna nabíječka bude o něco tvrdší.
Co jsi napsal, je absolutní nesmysl.

Ty mi píšeš, abych si něco vyzkoušel a on je to můj denní chleba.

Jako radil, který tvrdil, že na vyhrazeném parkovišti se vůbec nesmí zastavit ( s výjimkou invalidního) si se jako eMPík moc nepředvedl a tady teda taky ne.

2x editace. Doplnění textu.

Naposledy editováno 19.05.2022 14:30:07

1 reakcí na tento příspěvek Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 20:59 | Nahoru | #57
No je pravda, že v této oblasti jsem amatér a to co jsem psal byla zprostředkovaná informace od František Balák z Litovle. Takže se s tebou nebudu přít, zdá se, že máš v této věci lepší vzdělání než já. Ale využiji tedy tvých znalostí a zeptám se proč jsem si odpravil baterku na mobilu, když jsem ji nabíjel nabíječkou z tabletu. Ta nabíječka z tabletu měla na sobě napsáno 5V 2,5A . Jinak jsem psal, na vyhrazeném parkovišti nesmí zastavit a stát jiné vozidlo než pro které bylo vyhrazeno, zapomněl jsem tam dopsat tři minuty, které jsou v příslušném paragrafu napsány. Ovšem tento příslušný paragraf také stanový, že při tom tříminutovém zastavení a stání dotyčný nesmí omezit toho pro koho je stání vyhrazeno. Za svou chybu jsem se omluvil. Jak dlouho mi to budeš předhazovat? Nebo máš také komplex s policajtů? Pojďme raději řešit problém tazatele a nechme spory ohledně vzdělání na jiné fórum ;)

(reakce na) Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 21:38 | Nahoru | #58
udinar> Tazatel už všechny problémy vyřešil . Teď už maximálně budu řešit až si něco vyzkratuju při montáži zásuvky . Jinak souhlasím, pokecejte si o tom nabíjení a parkování někde soukromě .

Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 21:52 | Nahoru | #59
Nejprve k tomu poslednímu. Nechci ti to předhazovat. Mám dojem, že od té doby jsem o tom nikde nepsal. Tedy omluva, nesouvisí s tématem, nechal jsem se unést a přisadil si. Zbytečně a hloupě, stát se nemělo. Byl jsem tenkrát potěšený, že jsi se omluvil a přiznal chybu. To každý neumí.
Ne, z policajtů komplex nemám a už jsem tady několikrát psal, že nějaká ozbrojená složka být musí, protože je nutný hlídat pořádek, jinak anarchie. Nikdo nechce být večer přepadnutý. Jak moc to funguje v praxi, rozvádět nebudu.

Nabíječka, pokud nebyla vadná, tak určitě nesouvisí s nafouknutím akumulátoru. Vadná asi nebyla, protože by se nafoukl i akumulátor tabletu. Teoreticky mohla mít vyšší výstupní napětí, třeba 6 voltů. I tak by to měla nabíjecí elektronika uregulovat, jen by měnič v regulační elektronice v mobilu víc topil. Spíš si myslím, že byl nekvalitní akumulátor, nebo obecně elektronika přebíjela akumulátor na třeba 4,3 - 4,4 voltu. A ten se časem nafoukl. Už byl načnutý a ty jsi se mylně domníval, že je to nabíječkou. U dvou mobilů to mohla být souhra náhod, nebo třeba jeden mohl zůstat dlouho na slunci, což akumulátoru dobře nedělá.

V práci mám letitou zkušenost s distribucí telefonů výrobce  iGET BLACKVIEW BV 6000. V počtu mnoha desítek kusů. Možná i 100, přesně nevím. Následně servisem, kdy je zákazníci časem vrací na opravu. Dále i telefony jiných značek v tzv. outdoor provedení. Například Doogee, Ulefone, Cat. Ta zkušenost je taková, že se postupně u všech telefonů BV 6000 časem nafoukl akumulátor a to takovým způsobem, že vyboulil zadní stěnu, nebo display, z kterého se oddělilo krycí sklo od dotykové vrstvy. U některých se akumulátor už měnil dvakrát. U jiných značek se tohle v tak obrovské míře neděje. Buď obecně nekvalitní akumulátory, nebo špatně navržená elektronika v telefonu.

Já osobně mnoho let používám telefony Huawei. Někdo řekne že je to Čínská sračka, já jsem ale fakt spokojený. Za léta používání žádná reklamace. Android mi obecně vyhovuje za iOS bych neměnil. Už jsem těch telefonů Huawei vystřídal asi 6. Nabíječky používám různé, většinou od firmy Baseus, ale i jiné. Obecně mají mnohem větší maximální povolený proud, než nabíječky originální. Mimo té poslední, která "umí" 40 wattů. Protože je používám i na něco jiného. Nikdy se žádná baterka nenafoukla. Každý telefon používám zhruba dva roky, pak dostanu nový. Staré ale nevyhazuji. Využívám telefony dost intenzivně, nabíjím každý den, někdy dvakrát. V šuplíku mám stále třeba P9, občas ho zapnu a nabiju. Je z roku 2016. Minulý P20 používám jako navi na motorce. Je z roku 2018. Baterku jsem nechsl loni vyměnit, nafouklá nebyla. Jen už nízká kapacita.

Technicky opravdu nemá nic společného maximální povolený proud nabíječky s případným nafouknutím akumulátoru. Třeba i z toho důvodu, že když je na nabíječce napsáno 5V/1,5A, tak to neznamená, že dá jen 1,5 ampér. To je jen technická hodnota, na kterou byla nabíječka otestována, proud je garantovaný a při plném odběru se zahřeje podle normy na nějakou maximální teplotu. Většina kvalitních nabíječek má dost velkou rezervu (mimo šuntů za dolar padesát z Aliexpressu) a když se změří elektronickou zátěží, tak než je ochrana vypne, dají proud klidně o 30 i 50% větší. Takže pokud by byla tvoje teorie správná, mohla by ničit akumulátor i správná nabíječka, protože když má napsáno 2 ampéry, tak ve skutečnosti může dávat klidně o 30% víc.

Za zbytečné rejpnutí se ještě jednou omlouvám.

Zbláznila se elektrika ?

19.5.2022 v 22:40 | Nahoru | #60
Jakožto bývalý majitel iGetu Blackview (už přesně nevím typ) a Doogee S40 můžu podat zkušenost, že outdoorový telefon v téhle cenové relaci už NIKDY. Nevím, co ty dražší, ale žádný z nich mi nevydržel ani 2 roky a teď mi Doogee ještě zmršily v servisu při reklamaci. Mám černý fleky na displeji, ale co už nemám je nálada se tam zase dohadovat. Mám ho teď v šuplíku a plánuju ho dát natrvalo na motorku právě do té zásuvky a používat jen jako navigaci protože alespoň vydrží nějakou tu vlhkost. Jinak sem nastartoval manželky 4 roky starý Huawei a úplně jiný svět fotí to tak, že dokonce rozeznám co sem fotil, rychlost, kterou sem roky nepoznal a můžu mít i víc aplikací, aniž bych pořád na něco čekal. Jo a když volám, tak mě na druhé straně slyší . Levný outdoor už nikdy

Naposledy editováno 19.05.2022 22:41:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq
Servis starších moto Táborsko Kawasaki ZR 7 m.z. 0 6.11.2022 v 12:00 m.z.


TOPlist