Téma: Pohodová motorka na výlety
10.5.2022 v 19:02
Ahoj . Budem si vyberať svoju prvú veľkú motorku. Požiadavky sú aby bola 2valec a mala pohodlný posed . Som zameraný skôr na klasiku ako na niečo hyper moderné. Mala by zvládnuť (a ja s ňou) aspoň 400km za deň. Vo výbere je :
RE interceptor-treba vymeniť sériové sedlo
Jazdené Mg v7 - hlavne rough verzia avšak Stone je pomerne tvrdá podľa recenzii preto ak viete porovnať rozdiel budem rád .
Prípadne ak máte pre mňa typy nechám si poradiť . Možno Suzuki sv650? Ešte mám 174cm a 70kg ťažké motorky typu vstrom nie. Vďaka .
RE interceptor-treba vymeniť sériové sedlo
Jazdené Mg v7 - hlavne rough verzia avšak Stone je pomerne tvrdá podľa recenzii preto ak viete porovnať rozdiel budem rád .
Prípadne ak máte pre mňa typy nechám si poradiť . Možno Suzuki sv650? Ešte mám 174cm a 70kg ťažké motorky typu vstrom nie. Vďaka .
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
No a kolik chcete za tu motorku dát milý pane?
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
V strom 650 že je těžká motorka? A po rozjetí je to teprve kolo. Trochu ji snížíš na sedle a máš super motorku.
Sv nebrat, je to spíš jako SS. Ležíš na rukách a hnus fuj na cestování. Chtěl jsem to koupit kvůli super motoru a převodovce, ale tá pozice je pro delší jízdu pro mě nesnesitelná.
Sv nebrat, je to spíš jako SS. Ležíš na rukách a hnus fuj na cestování. Chtěl jsem to koupit kvůli super motoru a převodovce, ale tá pozice je pro delší jízdu pro mě nesnesitelná.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
FJR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
Eddie83 píše: FJR
Zcela odpovida zadani. Takova klasicka, lehci, dvouvalcova motorka.
Naposledy editováno 11.05.2022 06:40:38
Peter - jsi mladej kluk a budeš za chvíli chtít i trošku sportovnější radovánky. Na to se V7 fakt nehodí. S RE nemám zkušenost.
Na tvém místě bych bral něco s motorem z SV650 nebo ER6 nebo MT-07. Existují i v hezkých retro verzích.
No - a posuzovat vhodnost nějaké motorky pro sebe z keců na netu je hloupost. Každý máme jiný zadek, jinak dlouhé ruce a nohy, ... Musíš se svézt na několika mašinách a porovnat své pocity. A tím "svézt" myslím vždy alespoň půl hodiny intenzivní jízdy, ne obkroužení bloku.
Tak dobře vyber.
Na tvém místě bych bral něco s motorem z SV650 nebo ER6 nebo MT-07. Existují i v hezkých retro verzích.
No - a posuzovat vhodnost nějaké motorky pro sebe z keců na netu je hloupost. Každý máme jiný zadek, jinak dlouhé ruce a nohy, ... Musíš se svézt na několika mašinách a porovnat své pocity. A tím "svézt" myslím vždy alespoň půl hodiny intenzivní jízdy, ne obkroužení bloku.
Tak dobře vyber.
Do tvého výběru ještě přihoď Kawasaki Z 650 RS ta je za 210tis a Ducati scrambler Icon Dark ta je ale až za 240tis. Royal vypadá skvěle, ale je nejslabší a výkon ti bude opravdu chybět, rozhodně si projdi Suzuki SV a Kavasaki Z 650RS, posed je u obou je sportovnější ale když je zkusíš možná ti i sednou. Popravdě u mnoha motorek ti hodně dá, když si ně sedneš na prodejně a uvidíš jak ti padnou do ruky a po krátkém projetí budeš hned vědět Taky jsem 2 roky zpět vybíral moto a nakonec až jízda mne utvrdila ve výběru, do té doby z informací na netu víš jen základní informace. Souhlasím s tím, co píše Peter, vybrat si slabší moto by ti časem mohl chybět výkon. A Moto Guzzi V7 i když má 47kw tak je slabší skrz kardan, když například testovali MG V85TT na brzdě tak naměřili místo 80koní jen 67koní, ale jinak má kardan už jen výhody.
Enfield, byť slabší než V7 (kde už je ale motor vlastně V9, těch cca 850ccm), tak "jede", kdežto Guzzi "nejede". Mám to jen pocitově a možná reálná rychlost bude i stejná. Takže lépe řečeno Enfield "chce a baví ho to" a Guzzi "nechce a baví jí to" Pro mladýho kluka, pokud ti fakt nejde v první řadě a styl a kochání, tak je výborný nápad ta doporučovaná Z650RS, případně zlobivější Scrambler od Ducati. Enfield taky super, jen rok dva zpátky stál o 30tis míň a pak dával o to větší smysl.
SV je podle mě naopak už motorka hodně jiného stylu, dost na ruce.
SV je podle mě naopak už motorka hodně jiného stylu, dost na ruce.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
Ako nepáči sa mi že RE je čoraz drahší a to nevravím o tých cenách u vás . Musel by ma jazdou naozaj presvedčiť.
Z650rs je v tej zelenej naozaj krásna motorka. Čo nechápem je jej cena . Je to obyčajná rozpočtovka typu sv650 a dovolím si tvrdiť že v-twin od suzuki je klenot oproti priemernému 180° R2 a navyše servisný interval 6000km.Ale úplne ju nezavrhujem.
No samozrejme že si každú vyskúšam okrem MG. V Žiline je predajca ale neviem aky je rozdiel medzi novou 850 a v7 III . Ale má zaujímavú cenu a tá šedozelená v7 má čosi do seba a navyše má zaujímavú cenu . Osobne Radim MG k triumphu a BMW ako k japoncom .
No niečo o mne. Som mladý a v aute patrím medzi tých rýchlejších. Jednak ma baví dolovať tých 170koni z japonskej točivej atmosféry a za druhé má monotónne pomalá jazda znervózňuje. Samozrejme takto nejazdim v dielsovom passate s DSG .
No a motorka je pre mňa pohodová vec na ktorej sa idem najesť aj 200km ďaleko, idem pozrieť nejakú pamiatku a kochať sa krajinou alebo zabehnem na Balatón alebo dakde do sklípku kľudne aj na celý víkend.Hlavne nech to pekne buble. Jazdil som na addresse 110 a s mojou váhou to lietalo 100 aj 110 tacho a mal som pocit že každú chvíľu ten piest vyletí spod toho sedla.Ale bol som spokojný do prvého tiahleho stúpania kým som sa nechal odrážať nohami.
Z650rs je v tej zelenej naozaj krásna motorka. Čo nechápem je jej cena . Je to obyčajná rozpočtovka typu sv650 a dovolím si tvrdiť že v-twin od suzuki je klenot oproti priemernému 180° R2 a navyše servisný interval 6000km.Ale úplne ju nezavrhujem.
No samozrejme že si každú vyskúšam okrem MG. V Žiline je predajca ale neviem aky je rozdiel medzi novou 850 a v7 III . Ale má zaujímavú cenu a tá šedozelená v7 má čosi do seba a navyše má zaujímavú cenu . Osobne Radim MG k triumphu a BMW ako k japoncom .
No niečo o mne. Som mladý a v aute patrím medzi tých rýchlejších. Jednak ma baví dolovať tých 170koni z japonskej točivej atmosféry a za druhé má monotónne pomalá jazda znervózňuje. Samozrejme takto nejazdim v dielsovom passate s DSG .
No a motorka je pre mňa pohodová vec na ktorej sa idem najesť aj 200km ďaleko, idem pozrieť nejakú pamiatku a kochať sa krajinou alebo zabehnem na Balatón alebo dakde do sklípku kľudne aj na celý víkend.Hlavne nech to pekne buble. Jazdil som na addresse 110 a s mojou váhou to lietalo 100 aj 110 tacho a mal som pocit že každú chvíľu ten piest vyletí spod toho sedla.Ale bol som spokojný do prvého tiahleho stúpania kým som sa nechal odrážať nohami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
Peter_96> Z650RS má řaďák přesazený 270° (stejně jako ER6, Versys 650,...). Pocit z toho motoru je super. Měl jsem ho pár let.
V7 nové generace má vlastně motor z V9. Ten už je mnohem lepší než stará 750, byť papírově takový rozdíl není. S tímhle motorem to už asi trošku pojede.
Kochačka je prima, ale až pojedeš na ten Balaton (jak píšeš) a v zatáčkách u Czeszneku si na tebe vyšlápne každej jouda, bude ti to vadit. Fakt. Zvol něco svižnějšího.
V7 nové generace má vlastně motor z V9. Ten už je mnohem lepší než stará 750, byť papírově takový rozdíl není. S tímhle motorem to už asi trošku pojede.
Kochačka je prima, ale až pojedeš na ten Balaton (jak píšeš) a v zatáčkách u Czeszneku si na tebe vyšlápne každej jouda, bude ti to vadit. Fakt. Zvol něco svižnějšího.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
ahoj, mám Yamahu TDM 850,na cestování super, je docela svižná, nezáludná,pohodlný posaz, zvládá i lehčí offroad a je pohodlná i pro baťůžka,pokud plánuješ ve dvojici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
650ccm> 650ccm řadový dvouválce Kawasaki maj standardní 180° kliku
Naposledy editováno 11.05.2022 17:58:23
Naposledy editováno 11.05.2022 17:58:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
Calomel> áno batôžtek sa už nevie dočkať kedy prídu papiere a odveziem ju
Ako zrovna netúžim niekoho voziť za sebou :D a za druhé sme len kamaráti ....poznáte to "nech ťa vozí ten čo ťa jeb... ľúbi"
Ako zrovna netúžim niekoho voziť za sebou :D a za druhé sme len kamaráti ....poznáte to "nech ťa vozí ten čo ťa jeb... ľúbi"
V7 nové generace má vlastně motor z V9. Ten už je mnohem lepší než stará 750, byť papírově takový rozdíl není. S tímhle motorem to už asi trošku pojede.
Opak je nejspis pravdou - na papire je ten rozdil vetsi nez v realu. Nova V7, i kdyz ma o 10kW víc, pry (podle recenzi) nejede pocitove lip nebo znatelne lip jak dvojka nebo trojka. Naopak je o dost vic nudnejsi a skoro nejede odspodu.
Do jednicky bych nesel. Pokud V7 tak II nebo III.
Naposledy editováno 12.05.2022 07:39:03
Pises, at to pekne buble, V7. Jinak ze by v7 nejela me uplne neprijde, mysleno pocitove. Ale nesmi se clovek bat tomu nalozit a obcas se holt ozve omezovac, nad 130 se uz tomu fakt nechce, predchazejici model V7, 850 nevim jak jede. Nejsem objektivni hodnotitel, ale jizda na V7 me bavi asi nejvic ze vsech motorek, co jsem kdy mel. Da se na ni jet i dal, coz jsem uplne neocekaval. No a japonec to neni a nikdy nebude. Je treba to nekde zkusit projet, guzzi nesedne každýmu. Bral bych od V7 III výš.
Rozhodně se na Gucině projeď. Myslím, že ten pocit ti žádná další nedá. Ten pocit z ovládání stroje doprovázený kňouráním, bubláním, hučením. Ta medovost a hladké vibrace (žádné brnění), to je Guzzi charizma.
Nicméně s novějšími modely je toho charizma stále méně. Na výkony se vyser. Ta motorka pojede normálně a stejně si nikdo RE, Gucu a pod nekupuje kvůli výkonu. Na druhou stranu, když se rozmotá, tak to není zdechlina.
Nicméně s novějšími modely je toho charizma stále méně. Na výkony se vyser. Ta motorka pojede normálně a stejně si nikdo RE, Gucu a pod nekupuje kvůli výkonu. Na druhou stranu, když se rozmotá, tak to není zdechlina.
Peter_96> milý kolego, zaprvé mu nic necpu a za druhé nechápu proč pliveš na tdmku, každému podle jeho gusta,je pravda,že nemá ty elektronické vychytávky a tak je spíš pro zkušenější,ale za málo peněz máš dost muziky a jestli někomu padla,tak měl asi pod stojánkem krtinec.
Včera jsem měl možnost si projet V7 III, V7 Bobber a V85TT. Mno ... Takže V7 III na mě nezanechala vůbec nic, ale jako vůbec. Sterilní motorka, která ok, lehce cukne doprava při přidání plynu. V85TT ... mno ... řídílo se mi to ze všech tří nejsnáz, protože to má nejblíž k moto, na kterou jsem zvyklej. Do očí bije displej velikosti kreditní karty (to jako fakt?!) a při nějakých 130km/h na 6.stupeň to na mě bliká, že už to má jako dost. Jo, chápu, nejsem cílovka, ale ... a pak Bobbřík. Ten byl teda skvělej, ten ke mně promluvil, tam to vše do sebe nějak zapadá a cítím z toho tu italskou duši. Blbý jsou ovšem dvě věci.
1) Jsem tam šel z prodejny Triumphu, kde jsem si oseděl (testovačku ještě nemají) Bonníky T100 a T120. Ty motorky působí hodnotně, draze, exkluzivně, kdežto ty Guzzi tak nějak fórově a čínsky, sorry, fakt sorry.
2) Bobber je 35-40tis levnější než T100. Kufry na T100 i s držákama vyjdou na cca 22tis před slevou. Guzzi má akci "doplňky za 25tis zdarma". Jenže ty "samé" kufry stojí 41 000Kč !!!!!!!!!! K tomu držáky a jsi na ceně T100 a to je prostě úlet a musel bych mít na čele jitrnici, abych na tohle plácnul.
To jen tak za mě, páč se taky rozhlížím po nějaké "pomalé kochací" moto. Jo a jede to jen tak tak.
1) Jsem tam šel z prodejny Triumphu, kde jsem si oseděl (testovačku ještě nemají) Bonníky T100 a T120. Ty motorky působí hodnotně, draze, exkluzivně, kdežto ty Guzzi tak nějak fórově a čínsky, sorry, fakt sorry.
2) Bobber je 35-40tis levnější než T100. Kufry na T100 i s držákama vyjdou na cca 22tis před slevou. Guzzi má akci "doplňky za 25tis zdarma". Jenže ty "samé" kufry stojí 41 000Kč !!!!!!!!!! K tomu držáky a jsi na ceně T100 a to je prostě úlet a musel bych mít na čele jitrnici, abych na tohle plácnul.
To jen tak za mě, páč se taky rozhlížím po nějaké "pomalé kochací" moto. Jo a jede to jen tak tak.
Jazdím V7 Stone v generácii II. Je to teda ešte starý motor, ešte klasické budíky, ale už nová prevodovka, ABS, kontrola trakcie a ešte pár neduoležitých drobností. 400km za deň pohoda, nízka, mám 175cm a mohla by byť aj vačšia, fakt! Nízka hmotnosť je super, ťažisko tiež relatívne nízko. Plne natankovaná do 200kg. Čo pre teba bude problém, štandardné zadné pružiace jednotky sú fakt tvrdé. Vážiš ani nie 2 tretiny toho čo ja, ty by si mal povolené pružiny na max a asi by ti to nepomohlo. Aj najlacnejšie alternatívy fungujú však lepšie a keď vieš na čo je šrobovák či kľúče, aj sám si ich vymeníš. Nevýhoda novej prevodovky je paradoxne pridaný 5 stupeň. Je tam úplne zbytočne! Ten motor má dosť plochú krivku a tak malá zmena otáčok skoro nikdy nerieši situáciu. Na okresky na blbnutie výkon stačí, skopneš tam zo 6 na 4 (keby tam nebola ta 5ka...) a predbiehaš v pohode, keď to musí byť rýchlo a máš tam len cca 80, tak za tri a nachystať sa na zaradenie 4ky a valí veeeľmi slušne. Bomba je veľká nádrž a malá spotreba, tých 400km by to možno dalo na jedno poriadne natankovanie a pevné nervy na konci. Dnes to na 2ku pár krát zahrabalo, nikdy by ma nenapadlo, že 35kW (v reále tak 33kW) motokolo využije kontrolu trakcie. Trochu sme blbli v kopcoch a ten asfalt už asi trochu tiekol. Samozrejme keď si v kolone, ktorá valí 120 už takú prevahu nemáš, musíš už viac rozmýšlať. Podradenie za 4 sice motor dostane do výkonovej oblasti, ale sotva 50 koní neukecáš, mašina sice večšinu áut dá dostatočne rýchlo, ale šport to nieje. Jazdné vlastnosti štandardného Stonu sú veľmi športové, na ten dostupný výkon. Ale musí byť kvalitná cesta, inak trpíš. Alebo počítaj hneď 400-500E na nové zadné jednotky. Veľmi vďačná motorka a tento víkend kde stála, tam okolo nej chodili obdivovatelia, dizajn Taloši vedia.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
Co třeba Kawa W800..?
selkie> mimo rozpočet... Inak je to bieda vybrať hocijakú motorku už som pozeral aj takú začiatočnícku klasiku cb500 alebo aj súčasnú cbf iba tak na rozjazdenie/obuchanie keďže som jazdil na skútri ale nič čo by bolo v slušnom stave a ešte som vyskúšal aj polsku inzerciu (street Twin) 1ks zaujal ale s dovozom som na cene novej Mg
Zatiaľ to u mňa 1.z650rs 2.mg v7(850)/jazdeny v9 bobber a potom už viac-menej zabehnutá sv650/int650 ale možno prekvapia a nahodou
V posledných recenziách celkom chvália novú v7 ...určite stojí za vyskúšanie toto riešenie pohonu.kardan vraj mechanická strata 25%
Naposledy editováno 12.06.2022 15:58:31
Zatiaľ to u mňa 1.z650rs 2.mg v7(850)/jazdeny v9 bobber a potom už viac-menej zabehnutá sv650/int650 ale možno prekvapia a nahodou
V posledných recenziách celkom chvália novú v7 ...určite stojí za vyskúšanie toto riešenie pohonu.kardan vraj mechanická strata 25%
Naposledy editováno 12.06.2022 15:58:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Royal Enfield Interceptor - Royal Enfield Interceptor | matmat | 9 | 19.2.2024 v 14:02 dasto |
Klasika nebo scrambler do 100 tisíc [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Benelli Leoncino 500, Hon... | jincom | 49 | 8.1.2024 v 10:47 Pítrs888 |
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Royal Enfield 865ccm [1, 2] Royal Enfield Interceptor | Alceste | 33 | 11.10.2022 v 20:33 callowsick |