bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náhrada za originál baterii HY110 - ATAS 2018
Zdravím motorkáři,

abych popsal můj problém. Po zimě jsem vytáhnul svojí africu adv sports r.v. 2018 z garáže, udělal jsem takovou tu klasickou každoroční údržbu. Přiznám se, že baterku jsem na zimu neodpojoval, ale mašina stála v teplé garáži, tak jsem to neřešil. Nicméně mašina naskočila po zimě jak nic, tak jsem se jel projet. Po ujetí zhruba 3 km mi najednou vypadla celá elektronika a po otočení klíčku se už ani nenahodila palubka. Motorku jsem odtáhnul do garáže a začal zkoumat.

- kontakty na baterce byly dotažené
- pojistky jsou všechny OK
- po vyndání baterie jsem na ní naměřil 0 V =>pro Li-ion baterku to je pravděpodobně smrt

Z výroby je tam namontovaná baterie ELIIY Power HY110. Za novou mi v servisu v Hondě řekli 11 tis. Kč, což mi přijde jako neskutečný úlet. Bohužel jsem tuto baterii našel na netu kolem 500 E, takže se mě servis aspoň nesnaží natáhnout.

A moje dilema, které řeším a asi jádro dotazu. Jak se mohla baterka takhle oddělat po cca 3km jízdy? Čekal bych, že jí třeba po zimě vůbec nenahodím, ale že nastartuji a umře až potom je divné.

A druhý dotaz, řešil tu už někdo výměnu této baterie? Honda má samozřejmě rozměry nastavené tak, že se mi nedaří najít baterii s podobnými parametry, aby se mi tam vešla.

1 reakcí na tento příspěvek Náhrada za originál baterii HY110 - ATAS 2018

8.5.2022 v 17:51 | Nahoru | #1
Čau, čo som tu vyčítal na fóre, tak tie LI lion baterky sa nesmú vybiť pod určitú hranicu. Mám to napísané v manuály k lietadielku. Po vybití sú kaput. Li lion batrky ťahajú do posledného dychu , čiže neslabnú a aj úplne vybité ešte dajú poslednú šťavu naplno a kaput. Používam to v lietadle, teda v leteckom modely. Pasiem po tom , lebo to chcem do endura. na mojom endure som zistil , že pohon všelijakých blbostí, keď motoka nejazdí hodinky a pičovinky moju baterku vyžerú za dva týždne. Čiže ja baterku keď nejazdím odpájam a to nemám Lionku iba obyčajnú. Lionku ti ako tu písali , teda jandaxx ti urobí assassin, ale ako som písal musíš sa o ňu starať, nemusíš nabíjať, len nesmieš dopustiť hlboké vybitie. Na lietadielku mám namontovanú takú srandu, že ma nepustí do úplného vybitia, odpojí to motor a nechá mi to len ovládanie aby som doplachtil. Na motorke musíš jazdiť, alebo baterku odpojiť.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada za originál baterii HY110 - ATAS 2018

8.5.2022 v 19:36 | Nahoru | #2
krokoš> určitě máš v letadylku li-on? většinou se tam používají li-pol. li-on mívají nižší proudový zatížení. Ale třeba už je technologie dal....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports rst1467 20 10.4.2023 v 16:02 Sema
Dotaz na majitele Afrik Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports dl1000xt 17 22.3.2023 v 13:24 Sema


TOPlist