globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: snímač hladiny elektrolytu v baterii
Nevite někdo jak fungoval snimač hladiny elektrolytu u starych Kawasaki 80léta, a jak zapojit nebo kam ružovy kabel co se zapojoval do tehdejších baterii (uprostřed baterie) aby nadošlo ke zničení elektroniky v palubovce

snímač hladiny elektrolytu v baterii

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2022 v 10:11 | Nahoru | #1
Jestli si dobre pamatuju, tak na GPZ byl sensor jen obycejna (nerezova, karbidova, niklova?) tycinka zastrcena do 3. nebo 4. clanku aku tak, aby byla akorat ponorena pri min. hladine elektrolytu. Pokud byla ponorena, bylo na ni a na ruzovem napeti daneho clanku proti kostre. Vyhodnocovani v budiku pak probihalo jen jako napetovy komparator - pokud bylo napeti na ruzovem nad cca 4V nebo 6V, tak OK, pokud nizsi, tak sviti varovna kontrolka.
Obejit se to da tak, ze ruzovy pripojis rovnou na + pol aku (+12V), pro klid duse pres nejakou malou pojistku. Pripadne pres odporovy delic, ale navrdo 12V fungovalo. Over si to v servisnim manualu GPZ z prvni poloviny 80tych, melo by to tam byt popsane.

edit: jeste jsem ted zagooglil a bude to asi tak jak jsem psal:
https://kzrider.com/...0-electrolyte-sensor

Naposledy editováno 07.05.2022 13:41:11

snímač hladiny elektrolytu v baterii

9.5.2022 v 19:25 | Nahoru | #2
Diky moc dobra rada 1kohm odpor bude stačit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starter Kawasaki KZ 550 Kolbys92 1 22.3.2014 v 12:34 BohusStejskal


TOPlist