globalmoto_duben_nolan





Téma: Benzín
 
6.5.2022 v 13:00
Mám dotaz na zkušenosti s premiovými benzíny. Před časem vyšly testy a drtivě nejlíp dopadla Verva 100 a třeba Shell V-power racing velmi špatně. Je to už ale několik let myslím a o Vervě jsem už párkrát slyšel, že jsou s ní potíže v poslední době. Nicméně jí tankuji do své CB1300, která nyní prošla servisem a výměnou jednotky s doladěním na brzdě, i tam používají Vervu 100. Nicméně jsem dostal od syna k narozeninám 20L benzínu, říkal že 100, že si nechal poradit. A když jsem to tam nalil (a už to všechno spálil) byl jsem u vytržení. jak to jede - prostě víc, hlavně nahoře to letí.. tak se zeptal syna, co to je - a prý Shell V-power racing...... No a teď babo raď..
Předchozí
1 2 3
Následující

Benzín

6.5.2022 v 13:06 | Nahoru | #1
Já pro dobrý pocit, že dělám dobře motorce na střídačku tankuju Natural95 a Vervu100. A rozdíl nepoznám. Asi tak

Benzín

6.5.2022 v 13:07 | Nahoru | #2
Testum rozhodne neverim, osobne si myslim ze je to o tom kdo vic zaplati ...
Tak pokud ti to s Shell jede dobre, co resis?

Benzín

6.5.2022 v 13:51 | Nahoru | #3
Já leju nejlevnější 95 na kterej narazim a přidávám VIF (5 litrů stojí 1200, tak si top spočítej, leje se 1/1000 a mám jistotu, že je palivo včetně kvalitních aditiv) .

Naposledy editováno 06.05.2022 13:52:41

Benzín

6.5.2022 v 13:51 | Nahoru | #4
Nepoznávas rozdíl právě po tom vyladění? U mé MTS nepocituji zvýšení výkonu jen po natankovani stovky je chod motoru o něco kultivovanejsi.

Benzín

6.5.2022 v 14:12 | Nahoru | #5
Jezdím na N95 od Čepra (Euro Oil). Když jsem zkusmo tankoval stovkový benzíny, tak jsem ten rozdíl trochu poznal. Rozdíl ceny je ale vyšší, než pocit z vyššího výkonu a mé ochoty to platit. Takže zůstávám u 95 od Čepra. I z důvodu, že si říkám, že ty peníze aspoň zůstanou "doma" a ne u poláků, maďarů, rakušáků.

2 reakcí na tento příspěvek Benzín

6.5.2022 v 14:55 | Nahoru | #6
Čau, ja dávam ten Shell V power 100 racing do dvoch motoriek a aj do fóbie Hatátitla power. Prešiel som na tento benzín nie kvôli motorkám, ale kvôli tej 1,2 HTP fóbii , kvôli tomu, lebo som tu na fóre čítal od nejakého pána, čo pracuje vo firme, kde tie benzíny vyrábajú. Tá liehová prísada je v tom benzíne nejaká iná, hlavne je taam tej prísady menej označené je to E5. Výkonovo sa mi zdá, že je to lepšie , ale ide o zdanie , nemôžem posúdiť či to ide lepšie, ale štartovateľnosť hlavne u karbecovej Suzuki GSX 750 Inazuma pri dlhšej odstávke( dva týždne, aj viac) je lepšia. U striekačky HQ TE 449 je to dve otočenia motoru. U fóbie som zistil nižšiu spotrebu. Jazdím na ten Shell V power 100 racing už dva roky. Tankujeme len v nedeľu, lebo žena tam zbiera body a raz za rok tie body použijeme a mám plnú nádrž zdarma. Aktivuje tam nejakú akciu a ako som písal tankujeme len v nedeľu.

Benzín

6.5.2022 v 15:07 | Nahoru | #7
Také přispěju se svou trochou do mlýna! Většinou tankuju obyčejnou 95-ku. Ovšem cca před rokem jsem při reservě natankoval premiovku od Shell V pover a motorka protestovala, nechtělo se jí jet na plný výkon. Trochu mě to vyděsilo, ale po tom co jsem takto vyjel cca půl nádrže, dotankoval jsem Maxmotion od OMV a všechno se vrátilo do normálu. Mám totiž pocit, že paliva Shell nejsou špatná, ale nesnesou míchání s jinými palivy. To jen tak, aby řeč nestála

Benzín

6.5.2022 v 15:56 | Nahoru | #8
Tohle téma mě zajímá. Do motorky jen Vervu 100 (rozdíl vůči 95 je u současné motorky cítit, u předchozí tak nebyl), do auta po zvýšení cen už střídám 1 Vervu 100 na 3 Efecty 95. Mám ale takový pocit, že od minulého roku, kdy se Verva 100 stala E10, už ten rozdíl vůči Efectě 95 (zatím stále E5) není takový jako býval. Čerpačku Benziny mám 2 km. Shell nikde poblíž. Jinak bych možná přešel na V power 100 racing (E5).
Máte někdo zkušenost a srovnání Verva 100 vs V-power 100 racing? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

6.5.2022 v 15:59 | Nahoru | #9
krokoš> Dva týdny je delší odstávka motorky, no vy vole, tam bych spíš hledal chybu v naladění motorky než v benzínu... A lití 100 oktanu do 1,2 HTP je dle mého házení prachů do kanálu, ale jsou to tvoje prachy. Si ten rozdíl ve spotřebě porovnej s rozdílem v ceně benzínu (si udělej porovnání toho tvýho Shell racingu a 95 od Euro Oilu) a zjistíš, že neušetříš vůbec nic ani s tou nádrží zdarma.

Stovkovej benzín jsem lil pro dobrej pocit do motorek na zimu, pak mi to jednou nevyšlo, začalo být hnusně už začátkem listopadu, tak tam byla přes zimu normální 95 a na jaře to nastartovalo normálně taky (je fakt že stříkačka, ale zase Ducna). Zlepšení jízdních vlastností je na hranici placeba.

Benzín

6.5.2022 v 16:21 | Nahoru | #10
Ano. 100 Oktan tankuju taky pro dobrej pocit, a většinou mi je jedno kde. Ale vždy přidávám aditivum od Vifu. A mašina jde jak samet.

(reakce na) Benzín

6.5.2022 v 16:28 | Nahoru | #11
krokoš> Do svoji Inazumy liju už jen Eurooil a nedávám ani VIF. Bez problémů blafne na první dobrou, i když na ni 2 týdny nesáhnu.
Každopádně Orlen už opravdu ne a důvody jsou špatné dvě zkušenosti po natankování a následnou jízdou v nižších otáčkách - karburátory přitom vyčištěny, seřízeny - motka cukala, nechtělo se ji do otáček, dusila se mi. Takže vytankovat, vypustit karbecy, nalít čistý benzín a jede jak z praku.

(reakce na) Benzín

6.5.2022 v 17:08 | Nahoru | #12
panTerek> čau, tá ina mi naštartuje tak či tak, no na ten 100 oktál lepšie. Keď som tam mal naliatu 95-ťku tak to po dvoch týždňoch naskočilo , ale ....musel som mať sytič dlhšie , teraz ho musím hneď zatvárať. U tej HTP sa bojím o životnosť ventilov a hlavy. Ono aj bez toho bioetanol v benzíne to vydržalo max 100 000 km a hlava , teda najprv ventily išli pá pá. Bál som sa toho E 10 preto som prešiel na tú E 5. Motorky sa už zviezli popri tom. Nech papajú lepšie. Na tú 100 vku jazdím len posledné 4 roky . Dovtedy som jazdil na benzín z UA, tankoval som tam pravidelne do všetkého. Ono, ako píšeš záverom , je to možno placebo, ale bojím sa toho liehu v E 10, ten je hygroskopický nasáva do seba vodu a to môže byť problém. Vodu mám v kolene a je to na prd.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

6.5.2022 v 17:31 | Nahoru | #13
...já bych rád věděl odkud se ten "větší výkon " bere...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

6.5.2022 v 18:06 | Nahoru | #14
t_freedom> no přece z těch okatnu ne ?

já si myslím, že to ani není tak o vyšším výkonu jako spíš možná o tom, že premijovejsi palivo se více blíží tomu na čem to výrobce karburátoru/vstřikování ladil a zkoušel

(reakce na) Benzín

6.5.2022 v 18:07 | Nahoru | #15
Johny_Servis> tesat do kamene!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

6.5.2022 v 18:34 | Nahoru | #16
Ahoj,
tak zrovna u Vervy 100 se něco změnila a to k horšímu. Benzin ani nevydrží cca pul roku v nadrzi kdy po zimě motka díky tomu nechtěla chytnout. Po výměně benzínu motorka chytla nadrc, takže od tý doby i na zazimování davam 95.

(reakce na) Benzín

6.5.2022 v 19:53 | Nahoru | #17
Rooks> Na zimu tankuju vervu a po zime na poprve start bez problemu.Asi zalezi kde tankujes...

Benzín

6.5.2022 v 20:33 | Nahoru | #18
eurooil má dvě 95. Do mopeda tankuji tu lepší. Snad by měla mít aditiva alá 100 oktanova premiovka, ale je to stále 95 tak jak ji předepisuje vyrobce A hlavně tam tancuje naftu bo nemá biosložku....

Benzín

6.5.2022 v 20:35 | Nahoru | #19
půjde o to kolik je v tom etanolu...osobne doporučuji pridcat 2 vicka aditiva vif super benzin aditivum na jednu nádrž

Benzín

6.5.2022 v 21:11 | Nahoru | #20
Verva100 asi půl-třičtvrtě roku zpět začala zvýšenou měrou pěnit při tankování.

Benzín

6.5.2022 v 21:15 | Nahoru | #21
Nikdy jsem to nekupoval. Nedavno jsem koupil VFR1200F, kde byla plná nádrž namodralýho benzínu, kterej voněl prostě jinak (netuším jestli nějaký "lepší" benzín nebo aditiva, jestli to nebyl jen nějaký parfém , fakt do bylo docela intenzivní). Motorka neměla naprosto ukázkové starty na jaké jsem u japonských stříkaček zvyklý. Když jsem ho vyjel, následovalo pár nádrží normálního N95. A jediný, co se změnilo je to, že to ukázkově startuje.

Naposledy editováno 06.05.2022 21:16:18

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

6.5.2022 v 21:31 | Nahoru | #22
stovkovy benal (u stroju, kde to vyrobce vylozene nevyzaduje) bohuzel neni o lepsim vykonu, ale o snaze nekurvit motor ekosrackami. povestna Verva 100 letos "povysila" z E5 na E10, ale podle vyjadreni vyrobce aspon neobsahuje biolih, ale ETBE (furt to kurvi motor, ale setrneji nez biolih). proste dnes uz nejde odstavit masinu s plnou na deset let a doufat, ze pak naskoci na prvni cvrknuti. taky tankuji "stovky", nejspis si priplacim zbytecne, ale lepsi pocit z toho mam

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

6.5.2022 v 22:40 | Nahoru | #23
To že to líp startuje(po zimě), že to nepostřeluje do vejfuku, že se motor asi líp chová...to zkousnu,ale ty nárůsty výkonů to jsou fakt jen bajky

(reakce na) Benzín

7.5.2022 v 09:17 | Nahoru | #24
t_freedom> co bajky hotove legendy das shell vpower a so motoru vbehne pet schumacheru

(reakce na) Benzín

7.5.2022 v 09:41 | Nahoru | #25
dan1024> to ETBE obsahuje i 95 Maxmotion. To, že Verva 100 obsahuje 10 procent této sračky z tohoto benzínu dělá sračku.

awaxcs> Benzina u Rudné, dálnice. 3x jsem natankoval a vysledek vzdy stejný. Bylo uplne citit jak karbec dojel 100 a nastoupila 95, uplne se vse uklidnilo a motka jela jako strela.

Benzín

7.5.2022 v 11:36 | Nahoru | #26
Taky jsem zkoušel kde co. Paradoxně mi z toho vyšel nejlíp EuroOil 95 Optimal. Výkon se nezvýšil, ale pocitově jde líp za plynem, a motor jede klidně bez zbytečných vibrací . To podepíšu. Jsem si samozřejmě vědom, že je to individuální a subjektivní. Na 100 Vervu to oproti tomu EuroOilu mlátilo jak traktor. A když to semtam podpořím VIFem, tak to je šepot květin. Tak ho teď tankuju pořád. Jinak na apce Eurooilu sleduju, nepravidelně , závozy u pump a konec destilace. (°C). Čím je nižší tím lépe. Je tam i váha na kubík. Opět, čím je nižší, tím lépe. Není tam tolik zbytkových sraček, co tam nechceme. Tím myslím vyšší CH.

Benzín

7.5.2022 v 12:50 | Nahoru | #27
Verva myslím nově obsahuje 10% biosra.ek. Mají to napsané na stojanu. Od té doby ji neberu.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

7.5.2022 v 21:13 | Nahoru | #28
Pěkná pohádka. Pochybuju že u CB 1300 poznáš rozdíl 1% ve výkonu.

(reakce na) Benzín

8.5.2022 v 07:39 | Nahoru | #29

dave-lister píše: Pěkná pohádka. Pochybuju že u CB 1300 poznáš rozdíl 1% ve výkonu.



Tohle je všechno pocitologie...

Benzín

8.5.2022 v 07:53 | Nahoru | #30
Fazera tankuju tam, kde mi dojde benzín, téměř vždycky N95. V září ho postavím do garáže s plnou, v květnu s nabitou baterkou motor 3-5x otočí, chytne (plamenem ) a je to vyřešený. Do Simsonů leju N95 z ONO a tam teda musím jednou, nebo 2x šlápnout na startpáku a zase to vrčí. Tak si říkám, že mám na tohle buď štěstí, nebo jen nedostatek smůly.

Btw, je fakt, že Fazer někdy jede jen lehce přes 260 a ne těch 270, ale to jsem spíš přičítal špatnýmu počasí, nebo protivětru, no, možná to teda bude tím benzínem

Naposledy editováno 08.05.2022 07:53:58
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist