Více na: https://www.motorka...poradna&oid=6819
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh
Protože švindluje čidlo teploty?
Protože zůstává otevřený termostat?
Protože je málo chladicí kapaliny v chladiči a v expanzce?
Nastavit to není čím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběh
Naposledy editováno 25.04.2022 22:37:44
Na druhém obrázku, že IACV je úplně zavřený po přidání plynu a nebo při zařazené rychlosti a puštěné spojce, tj. za jízdy.
Po zapnutí klíčku to má v motorku IACV zahrkat (operating sound)
Ohřev motoru - warming up - ventil je otevřený v závislosti na teplotě motoru až do finální teploty.
Jenda68 píše: Ariete> No problém je že EN neumím. Takže se řídím dle obrázků
Google EN umí :
IACV (regulačný ventil voľnobehu)
Tento motocykel využíva systém Idle Air Control pre radový štvorvalec, tento systém sa skladá z IACV a rozvodných hadíc na tele škrtiacej klapky. Keď je spínač zapaľovania zapnutý, množstvo nasávaného vzduchu sa určuje z informácií zistených snímačom ECT. Počas štartovania motora alebo pri udržiavaní voľnobehu (škrtiaca klapka zatvorená) sa množstvo nasávaného vzduchu koriguje informáciami rôznych snímačov.
Tento systém eliminuje potrebu manuálneho nastavenia otáčok voľnobehu a nastavenia vzduchovej skrutky pre synchronizáciu telesa škrtiacej klapky.
PREVÁDZKA
IACV, keď motor beží na voľnobeh, takže ECM sa zastaví, aby ovládal prevádzku IACV v zatvorenej polohe v prípade, že ECM zistí nasledujúci stav:
* Otvorená škrtiaca klapka
* Vypínač neutrálu (zaradený prevodový stupeň) a spínač spojky vypnutý (uvoľnenie páčky spojky)
So spínačom zapaľovania v polohe ON
Keď je spínač zapaľovania ON, IACV aktivuje počiatočnú funkciu, poloha voľnobeh - otvorené - voľnobeh. Zaznie prevádzkový zvuk krokového motora.
Naštartujte motor - zahrievanie
To optimalizuje otvorenie obtoku so zatvorenou škrtiacou klapkou a korigované množstvo nasávaného vzduchu prejde, čo umožňuje správne naštartovanie motora.
Po naštartovaní motora ECM riadi polohu posuvného ventilu IACV a upravuje množstvo nasávaného vzduchu v závislosti od teploty chladiacej kvapaliny motora.
Po zahriatí - voľnobeh
Keď ECM signalizuje zahrievanie motora teplotou chladiacej kvapaliny motora, uvedie do činnosti krokový motor, aby posunul posúvač do zatvorenej polohy. Výsledkom je menšie množstvo obtokového vzduchu v porovnaní s množstvom počas zahrievania motora, čo umožňuje udržiavať správny chod motora na voľnobeh.
Naposledy editováno 26.04.2022 13:26:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 1 | Dnes v 07:20 wáca |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |