globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S4R Odstranění katalyzátoru spark svody
Ahoj.
Mám S4R do provozu v 2005, 83 KW, s origo svody, katalyzatorem a od něj pak otevřený laufy. Katalyzátor bych chtěl odstranit, resp. vyměnit za Spark svody - je v tomto případě potřeba dělat něco s ECU?
Dík

3 reakcí na tento příspěvek S4R Odstranění katalyzátoru spark svody

27.4.2022 v 23:00 | Nahoru | #1
Pár let nazpět jsem nějakého Monstera S4 dělal, není to náhodou ten typ co se tady řeší? Moc se v těch modelech neorientuju.


Později jsem dělal i novější S4Rs, to už si pamatuji přesněji, každopádně jednotky sice vypadají stejně, ale každá má jiný hardware a tudíž i jiný software, mapování z jedné nejde přehrát na tu druhou a nedají se ani zaměňovat.
Systém immobilizeru Ducati se také v průběhu vývoje měnil, někdy do 2005 byl kód uložený v jednotce, později pak už v přístrojové desce a tady se dá jednotka libovolně vyměňovat za jinou (stejného HW typu).
A ještě ke spotřebě - pokud litrový dvouválec jezdí za 13L/100 km, tak je mapování totálně mimo, normální je 6-8L i při bohatosti nastavené "na výkon".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S4R Odstranění katalyzátoru spark svody

28.4.2022 v 06:53 | Nahoru | #2
geloš> Monster na fotce je s největší pravděpodobností S4R 996ccm desmoquattro, takže jo, je to on. Těch 13l/100 km bylo při projíždce, kde bylo 15 a míň stupňů, oslizlo, takže většinu cesty studenej motor v režimu "sytič"... Naproti tomu těch tvejch 6L/100km je, podle mě a pokud se stále bavíme o derivátech Ducati 4 ventilů, hodně optimistickejch...

(reakce na) S4R Odstranění katalyzátoru spark svody

28.4.2022 v 08:48 | Nahoru | #3
geloš> 6l /100km ..."na výkon" ... je nesmysl... za šet to nejezdilo ani na dálku a nový...

V době kdy měl můj najetejch cca 7000km jsme s přítelkyní jeli Rakousko a Itálii, ona na svý motorce a jezdila opravdu na pohodu. Nejlepší výkony byly lehce pod 7l... a to byla ještě originální mapa...a ta byla( pokud se nepletu ) spíš chudá

Nicméně 7-10 zní realističtěji

Naposledy editováno 28.04.2022 08:51:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S4R Odstranění katalyzátoru spark svody

28.4.2022 v 10:02 | Nahoru | #4

geloš píše: Systém immobilizeru Ducati se také v průběhu vývoje měnil, někdy do 2005 byl kód uložený v jednotce, později pak už v přístrojové desce a tady se dá jednotka libovolně vyměňovat za jinou (stejného HW typu).



Ja teda mam jeste zvlast immo pod brejlema. Ale stejne to vyzaduje sladeni kombinace ECU, Immo (immo zvlast nebo budiky) a klicku. Nasel jsem k tomu i nejaky pamflet primo od Ducati. Nemyslim, ze by existovala kombinace, kde by slo jen vymenit jednotku a jet dal (bez vypnuti immo, nebo sladeni, co o nem mluvi X-tra-X).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom
Ducati - servis Brno a okolí [1, 2, 3] Ducati Monster S4R HanysRR 61 23.4.2020 v 08:25 Kirdishack


TOPlist