cfmoto_800mt_sport_kufry




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty
24.4.2022 v 22:21
Ahoj všem, je to cca rok a půl co jsem koupil Horneta 900 r.v.2002. Byl jsem s ním maximálně spokojen (kromě toho, že spíš víc sportovní jak cestovní, a proto jsem si pořídil XJR). Až do doby prodeje, kdy se projevila závada, která kupce odradila - nedivím se.
Za tu jednu sezónu, co ho mám se mi to nestalo, ale kupce přijel, projel, po sepsání smlouvy odjel a pak volal, že to nechce chytit (za tepla).
Hornet má cca 7t. km po výměně rozvodů a seřízení ventilů (dle slov předchozího majitele). Já jsem nyní kvůli tomu měnil svíce, ale tím to nebylo.
Studené starty v pohodě. Teplé někdy taky. Po dojetí někam a po vypnutí teplého motoru jde okamžitě nastartovat, ale jakoby se zdála kritická doba 1-2min, i když ani to nemohu tvrdit s jistotou. S jistotou to nastartuje po tom, co se dostanu na budíkách na chladný motor.
Bateka je OK, startér točí jak blázen (zkoušeno i z autobaterie nastartovaného auta, i tak nešlo nastartovat).
Baterku, startér, svíce vylučuji.
Po vyndání svíce prvního válce zjištěno, že pálí, ale nejde tam z nějakého důvodu palivo. Proč sakra? Zlatý karbce. :o)
Čerpadlo před startem běží, ale jednotka nedávkuje z nějakého důvodu palivo. Jo a abych nezapomněl, za toho stavu při roztlačení chytne na drc - vždy.
Bavil jsem se s automechanikama, celkem byli dva, kteří mi nezávisle na sobě řekli, že to je snímačem na klice.
Nějaký jiný nápad? Nebo jak se to dá proměřit, když nemám generátor pulzů jak je v servisním manuálu? Sehnat nový snad ani nejde.
Navíc manuál se zmiňuje o snímači kliky (crank pulse generator), ale dále se v manuálu neobjevuje, je to to samé jako snímač zapalování? (ignition pulse generátor) Víc jsem toho okolo klikové hřídele fyzicky stejně nenašel.
Jo a témata s tímto problémem jsem již četl, tak jen aby to zase někoho netíhlo ke špatnému rozvodovému řetězu. Předchozí majitel se mi přiznal, že ho to zlobilo už před výměnou, ale pak se to vyřešilo nějakým kabelem od baterky. Dost možná kecá, ale problém teď po vrácení mašiny řeším já.
Já měl asi jen to štěstí, že jsem startoval jen studené nebo v dobrou chvíli a nebo to začlo opět zlobit až teď. Čert ví.
Jinak teplý motor jede krásně, žádný úbytek výkonu, cukání, nic....


Naposledy editováno 24.04.2022 22:26:39

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty

2.5.2022 v 21:26 | Nahoru | #1
Tak jsem měřil tlak v palivové soustavě za chodu čerpadla, studený i teplý motor má cca 3,5 baru, takže to je ok. Nicméně průtok by měl být 256 ml/10 s a já mám za tepla cca 140 ml/10 s (Doufám, že to nemůže ovlivnit málo benzínu v nádrži, ale to předpokládám, že by šly ven i bubliny a to se nedělo). Zkusím ještě někdy změřit za studena,
Ale jak by to mohlo ovlivnit puštění vstřiků? O tom jednotka nemá ani páru, ne?

Naposledy editováno 02.05.2022 21:35:13

(reakce na) Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty

19.8.2022 v 13:33 | Nahoru | #2
hejric> Zatím neopraveno. V servise přišli na to, že i když nenastartuje, tak nemá cenu točit dál, ale stačí tak 3x až čtyřikrát drcnout startérem a pak chytí.
Má někdo nějaký další nápad?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Hornet Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet kolousek83 4 26.3.2023 v 22:38 marna
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 48 31.1.2023 v 09:35 Maršo
Parťák na projížďky kolem Brna Honda CB 900F Hornet JankaR 21 29.10.2022 v 08:44 titus
Hornet 900 jede na tři válce Honda CB 900F Hornet Rabouz 11 31.8.2022 v 11:47 marq
Nastupující generace milovníků vůně... Honda CB 900F Hornet Jiřřan 25 7.8.2022 v 09:29 vybouřená_mrkev


TOPlist