globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty
24.4.2022 v 22:21
Ahoj všem, je to cca rok a půl co jsem koupil Horneta 900 r.v.2002. Byl jsem s ním maximálně spokojen (kromě toho, že spíš víc sportovní jak cestovní, a proto jsem si pořídil XJR). Až do doby prodeje, kdy se projevila závada, která kupce odradila - nedivím se.
Za tu jednu sezónu, co ho mám se mi to nestalo, ale kupce přijel, projel, po sepsání smlouvy odjel a pak volal, že to nechce chytit (za tepla).
Hornet má cca 7t. km po výměně rozvodů a seřízení ventilů (dle slov předchozího majitele). Já jsem nyní kvůli tomu měnil svíce, ale tím to nebylo.
Studené starty v pohodě. Teplé někdy taky. Po dojetí někam a po vypnutí teplého motoru jde okamžitě nastartovat, ale jakoby se zdála kritická doba 1-2min, i když ani to nemohu tvrdit s jistotou. S jistotou to nastartuje po tom, co se dostanu na budíkách na chladný motor.
Bateka je OK, startér točí jak blázen (zkoušeno i z autobaterie nastartovaného auta, i tak nešlo nastartovat).
Baterku, startér, svíce vylučuji.
Po vyndání svíce prvního válce zjištěno, že pálí, ale nejde tam z nějakého důvodu palivo. Proč sakra? Zlatý karbce. :o)
Čerpadlo před startem běží, ale jednotka nedávkuje z nějakého důvodu palivo. Jo a abych nezapomněl, za toho stavu při roztlačení chytne na drc - vždy.
Bavil jsem se s automechanikama, celkem byli dva, kteří mi nezávisle na sobě řekli, že to je snímačem na klice.
Nějaký jiný nápad? Nebo jak se to dá proměřit, když nemám generátor pulzů jak je v servisním manuálu? Sehnat nový snad ani nejde.
Navíc manuál se zmiňuje o snímači kliky (crank pulse generator), ale dále se v manuálu neobjevuje, je to to samé jako snímač zapalování? (ignition pulse generátor) Víc jsem toho okolo klikové hřídele fyzicky stejně nenašel.
Jo a témata s tímto problémem jsem již četl, tak jen aby to zase někoho netíhlo ke špatnému rozvodovému řetězu. Předchozí majitel se mi přiznal, že ho to zlobilo už před výměnou, ale pak se to vyřešilo nějakým kabelem od baterky. Dost možná kecá, ale problém teď po vrácení mašiny řeším já.
Já měl asi jen to štěstí, že jsem startoval jen studené nebo v dobrou chvíli a nebo to začlo opět zlobit až teď. Čert ví.
Jinak teplý motor jede krásně, žádný úbytek výkonu, cukání, nic....


Naposledy editováno 24.04.2022 22:26:39

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty

26.4.2022 v 08:19 | Nahoru | #1
Vytáhni jeden vstřikovač z toho teplého nestartujícího motoru bokem do plastového sáčku a uvidíš, jestli bude při startování vstřikovat nebo jestli v něm v solenoidu na pohmat trochu tepe.

(reakce na) Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty

26.4.2022 v 10:17 | Nahoru | #2

Ariete píše: Vytáhni jeden vstřikovač z toho teplého nestartujícího motoru bokem do plastového sáčku a uvidíš, jestli bude při startování vstřikovat nebo jestli v něm v solenoidu na pohmat trochu tepe.


Akorát doporučuju tu flašku nebo sáček s benzínem nemít blízko jiskřící fajfky. Mohl by pak pálit čarodějnice o něco dřív než chtěl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 27 Včera v 17:20 Yellec
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist