Téma: Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty
24.4.2022 v 22:21
Ahoj všem, je to cca rok a půl co jsem koupil Horneta 900 r.v.2002. Byl jsem s ním maximálně spokojen (kromě toho, že spíš víc sportovní jak cestovní, a proto jsem si pořídil XJR). Až do doby prodeje, kdy se projevila závada, která kupce odradila - nedivím se.
Za tu jednu sezónu, co ho mám se mi to nestalo, ale kupce přijel, projel, po sepsání smlouvy odjel a pak volal, že to nechce chytit (za tepla).
Hornet má cca 7t. km po výměně rozvodů a seřízení ventilů (dle slov předchozího majitele). Já jsem nyní kvůli tomu měnil svíce, ale tím to nebylo.
Studené starty v pohodě. Teplé někdy taky. Po dojetí někam a po vypnutí teplého motoru jde okamžitě nastartovat, ale jakoby se zdála kritická doba 1-2min, i když ani to nemohu tvrdit s jistotou. S jistotou to nastartuje po tom, co se dostanu na budíkách na chladný motor.
Bateka je OK, startér točí jak blázen (zkoušeno i z autobaterie nastartovaného auta, i tak nešlo nastartovat).
Baterku, startér, svíce vylučuji.
Po vyndání svíce prvního válce zjištěno, že pálí, ale nejde tam z nějakého důvodu palivo. Proč sakra? Zlatý karbce. :o)
Čerpadlo před startem běží, ale jednotka nedávkuje z nějakého důvodu palivo. Jo a abych nezapomněl, za toho stavu při roztlačení chytne na drc - vždy.
Bavil jsem se s automechanikama, celkem byli dva, kteří mi nezávisle na sobě řekli, že to je snímačem na klice.
Nějaký jiný nápad? Nebo jak se to dá proměřit, když nemám generátor pulzů jak je v servisním manuálu? Sehnat nový snad ani nejde.
Navíc manuál se zmiňuje o snímači kliky (crank pulse generator), ale dále se v manuálu neobjevuje, je to to samé jako snímač zapalování? (ignition pulse generátor) Víc jsem toho okolo klikové hřídele fyzicky stejně nenašel.
Jo a témata s tímto problémem jsem již četl, tak jen aby to zase někoho netíhlo ke špatnému rozvodovému řetězu. Předchozí majitel se mi přiznal, že ho to zlobilo už před výměnou, ale pak se to vyřešilo nějakým kabelem od baterky. Dost možná kecá, ale problém teď po vrácení mašiny řeším já.
Já měl asi jen to štěstí, že jsem startoval jen studené nebo v dobrou chvíli a nebo to začlo opět zlobit až teď. Čert ví.
Jinak teplý motor jede krásně, žádný úbytek výkonu, cukání, nic....
Naposledy editováno 24.04.2022 22:26:39
Za tu jednu sezónu, co ho mám se mi to nestalo, ale kupce přijel, projel, po sepsání smlouvy odjel a pak volal, že to nechce chytit (za tepla).
Hornet má cca 7t. km po výměně rozvodů a seřízení ventilů (dle slov předchozího majitele). Já jsem nyní kvůli tomu měnil svíce, ale tím to nebylo.
Studené starty v pohodě. Teplé někdy taky. Po dojetí někam a po vypnutí teplého motoru jde okamžitě nastartovat, ale jakoby se zdála kritická doba 1-2min, i když ani to nemohu tvrdit s jistotou. S jistotou to nastartuje po tom, co se dostanu na budíkách na chladný motor.
Bateka je OK, startér točí jak blázen (zkoušeno i z autobaterie nastartovaného auta, i tak nešlo nastartovat).
Baterku, startér, svíce vylučuji.
Po vyndání svíce prvního válce zjištěno, že pálí, ale nejde tam z nějakého důvodu palivo. Proč sakra? Zlatý karbce. :o)
Čerpadlo před startem běží, ale jednotka nedávkuje z nějakého důvodu palivo. Jo a abych nezapomněl, za toho stavu při roztlačení chytne na drc - vždy.
Bavil jsem se s automechanikama, celkem byli dva, kteří mi nezávisle na sobě řekli, že to je snímačem na klice.
Nějaký jiný nápad? Nebo jak se to dá proměřit, když nemám generátor pulzů jak je v servisním manuálu? Sehnat nový snad ani nejde.
Navíc manuál se zmiňuje o snímači kliky (crank pulse generator), ale dále se v manuálu neobjevuje, je to to samé jako snímač zapalování? (ignition pulse generátor) Víc jsem toho okolo klikové hřídele fyzicky stejně nenašel.
Jo a témata s tímto problémem jsem již četl, tak jen aby to zase někoho netíhlo ke špatnému rozvodovému řetězu. Předchozí majitel se mi přiznal, že ho to zlobilo už před výměnou, ale pak se to vyřešilo nějakým kabelem od baterky. Dost možná kecá, ale problém teď po vrácení mašiny řeším já.
Já měl asi jen to štěstí, že jsem startoval jen studené nebo v dobrou chvíli a nebo to začlo opět zlobit až teď. Čert ví.
Jinak teplý motor jede krásně, žádný úbytek výkonu, cukání, nic....
Naposledy editováno 24.04.2022 22:26:39
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet - špatné teplé starty
Jo a témata s tímto problémem jsem již četl, tak jen aby to zase někoho netíhlo ke špatnému rozvodovému řetězu. Předchozí majitel se mi přiznal, že ho to zlobilo už před výměnou, ale pak se to vyřešilo nějakým kabelem od baterky.
Tak já nevím, tuhle tajemnou závadu měl na svědomí rozvoďák už nejmíň čtyřikrát.
Poprvé
Podruhé
Potřetí
a možná i počtvrté
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |
Tempomat Kaoko na Hornet CB 900 F ... Honda CB 900F Hornet | Jiřřan | 5 | 6.6.2023 v 18:29 Jiřřan |
Tank lock h9 Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 10 | 11.4.2023 v 07:29 Brunotutti |
Honda Hornet Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet | kolousek83 | 5 | 10.4.2023 v 13:09 PeťanBé |