bmw_r1300gs_cartec

Téma: Přeprava moto do Portugalska/Španělska spedicí

24.4.2022 v 10:54
Zdravím,

snažíme se s kamarádi naplánovat dovolenou na léto. Napadlo nás, že by mohl být super zážitek poslat naše staré Jawy do Portugalska/Španělska, doletět tam a jet na motorkách zase zpátky domů. Co jsme hledali, tak víme, že se na to některé firmy vyloženě specializují, nicméně jsme klasické socky s omezeným rozpočtem a vymýšlíme, zda by to nešlo udělat nějak levněji. Kdysi jsem narazil (zřejmě na nějakém jiném foru) na příspěvek borce, který říkal, že specializované firmy jsou zbytečně drahé a že si nechává stejným způsobem zasílat moto skrze velké spediční firmy, u kterých pak vyzvedává. Rád bych se Vás proto zeptal, zda s tím někdo nemáte zkušenost, koho jste případně využili a jak to bylo s vyzvednutím?

Díky moc za rady.
1 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava moto do Portugalska/Španělska spedicí

13.10.2022 v 13:39 | Nahoru | #31
Frenkie65> už jsem jednou s G boxem jel do Malagy a po ose domů, 5 míst po ESP a PT je pro mě zajímavé na týdenní výlety když tady už není nebo ještě není počasí...
převézt na podzim motorku do Malagy a když budou hlásit hezké počasí tak si v průběhu zimy zaletět 2-3 na týdenní výlety. No a na jaře po ose domů...

22.10.2022 v 19:45 | Nahoru | #32

26.10.2022 v 17:44 | Nahoru | #33

Frenkie65 píše: jets> Jsem zpět z marocké Sahary atd...Moto doprava gboxem a vše kolem v poho.GSa jsou teď v Malaze a (nevím),jestli se těší na další ,asi,portugalský výjezd.

Maroko plánuju už několik let, první termín mi zrušil covid, potom zlomená ruka, zapíchl jsi mi kudlu přímo na komoru, díky
asi dojdu na ptaní na zajímavá místa po Maroku....

26.10.2022 v 22:05 | Nahoru | #34

(reakce na) Přeprava moto do Portugalska/Španělska spedicí

27.10.2022 v 18:56 | Nahoru | #35

Frenkie65 píše: jets> Daleko to nemáš.Dojdi.Ale dojdi,dokud si to Maroko pamatuju ...Na cestopisy moc nejsu,ale o aktuální zkušenosti se rád podělím.Tady se píše,že nejlépe na SZ.Ale beru i osobní návštěvu s občerstvením.

vypadá to, že nejsu sám s Alzheimerem , napíšu SZ

Přeprava moto do Portugalska/Španělska spedicí

13.12.2022 v 17:16 | Nahoru | #36
Slibil jsem info o doprave motobox . V kratkosti ... motorku jsem dovezl do Pisku . Skvele jednani , majitel motorkar , nadsenec , pohodar . Ze Spanelsko za 4 roky jezdeni myslim znam , tak dal dalsi opravdu dobry tip . Na cestu jsem dostal firemni tricko , samolepky a drobne suvenyry . K motorce jsme prihodil dva velke vaky s oblecenim atd . Dalsi tyden na me cekala v Malaze . Predani zcela v pohode. 16 dni jsem pojezdil po Andalusii po starych dobrych i novych mistech . Zranice atd ...klasika Zpatky predani motorky rovnez zcela bez problemu. Kousek v pesi vzdalenosti od predani je kdyztak slusny hotel s vybornou kuchyni . Z hotelu na letiste bolt 15e . Za tyden motorka v CR . Po dohode mi ji rovnou odvezli na pravidelny servis do servisu v CB . Vaky dovezli do Prahy . What else ? Doufam ,ze pristi rok opet