bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Som v koncoch
Zdravim mam pioniera 50 21 po GO s tych dolezitych veci pre moj problem sa menilo kladivko kondenzator sviecka a vsetky vnutornosti na karbec sa dali nove aj s valcom a kruzkami pionier ma vsetko na to aby bezal co vlastne aj robi ale len na urcity cas ked ho necham vychladnut tak nastartuje moc sa mu nechce ale chyti potom ked ho aj hned po nastartovani vypnem tak ani za boha nechyti co som si vsimnul tak aj po vymene kondenzatora stale iskri medzi kladivkom a kovadlinkou co by mal riesit kondenzator aspon si tak myslim ale aj tak by mal v pohode chytit ked kladivko aj kovadlinku prebehnem smirglom ale neda sa a aj ked iskri kladivko tak teraz uz by mal byt studeny takze by chitil a ano odtrh aj predstih su spravne uz si nepamatam hodnoty ale viem ze som to nastavil
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Som v koncoch

21.4.2022 v 13:54 | Nahoru | #31

Ariete píše: Sice jsem ten dotaz pořád ještě nedal, ale čuchám, že by to mohlo mít spojitost se dvěma druhy elektrikářů.
Ti první ukostří všechno, včetně pohyblivého kladívka
https://www.motorkar...?t=223651&pgr=0#

Ti druzí si ukostří jenom ten kondenzátor.



Já žádnou kostru na kladívku nevidím.

(reakce na) Som v koncoch

21.4.2022 v 15:55 | Nahoru | #32

rob456 píše: grooll> Tak mu poraď.

A takhle z křišťálové koule mám poradit co? Dělal GO motoru, evidentně i ví, co zhruba podezírat. Tady na fóru můžeme jenom hádat co přesně to dělá. Nadruhou stranu, on může kouknout na barvu svíčky, jestli je mokrá a jestli hází pěknou jiskru, podle toho zjistí, jestli má chybu v karbecu, nebo mu to nepálí. Narážel jsem na to, že tohle není žádná věda, s příručkou to zvládne rozchodit každej traktorista. Záludnější chyby se odhalují na místě někým, kdo to má v oku, nebo z fotek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Som v koncoch

21.4.2022 v 17:23 | Nahoru | #33

FJRPEPA píše: Já žádnou kostru na kladívku nevidím.

To zalezi na tom, zda ma v ocku pevneho kontaktu izolacni krouzek (anebo postaru na jedne te izolacni desticce limec a desticku spravne otocenou) . Nicmene on pise, ze mu to studene startuje, takze tohle cviceni o spravnem poskladani kontaktu kladivka, kondenzatoru a konektoru pro civku je asi stejne pouze recnicke .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Som v koncoch

21.4.2022 v 17:33 | Nahoru | #34
Medved> Nepoučuj starýho psa.

(reakce na) Som v koncoch

21.4.2022 v 17:45 | Nahoru | #35

FJRPEPA píše: Medved> Nepoučuj starýho psa.

Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde

Som v koncoch

22.4.2022 v 18:34 | Nahoru | #36
Ako sa tu uz niekde pise, podozrieval by som kondenzator. Uz za davnyc cias si pamätam, ked som este robieval Skodovky a motorky s kladivkovym prerusovacom, ze sa predavali NONAME kondenzatory, ktore jednoducho nemali spravnu kapacitu, a okrem zleho startovania a chodu motora sa strasne opalovali kladivka. Chodil som vtedy po burzach, a skupoval vsetky original kondenzatory Tesla, na ktore som tam narazil. A tie fungovali vsetky.
Este by som chcel upozornit zadavatela, aby nebrusil opalene kladivka smirglom. Ten totiz obsahuje keramicke castice, ktore ked ostanu na kladivkach, spôsobuju velky prechodovy odpor a vyrazne iskrenie. Cize treba pouzivat vylucne pilnik, ktory bol za starych dobrych casov sucastou mierok na nastavenie odtrhu.(este ich mam v supliku, aj ked som ich 25 rokov nepotreboval) A po opilnikovani dôkladne umyt napriklad cisticom na brzdy.

A samozrejme spravne nastavenie odtrhu a predzapalu je tiez velmi dolezite...

Naposledy editováno 22.04.2022 18:38:25

(reakce na) Som v koncoch

23.4.2022 v 08:55 | Nahoru | #37
[quote=Miroc]

až ti to nebude startovat, jiskru házet a nic ani neštěkne, můžeš tlačit jak kokot a nic, dej novou! svíčku, pokud ti to na novou svíčku chytne, dochází ke zvláštnímu jevu

na svíčku se ti nanáší asi nějaký vodivý uhlík který jede celý den ale jakmile chcípen už nenastartuješ, není to nános na svíčce nějak dramatický, ale nejde očistit ocelákem čistíš leštíš, svíčka skoro jak nová venku háže krásnou jiskru a pořád to samé motor třeba už štěkne ale nechytne,

znám jen dvě možnosti jak se povlaku na svíčce zbavit ultrazvuk s přídavkem čističe motorů, ze svíčky která je čistá hulí černý bordel jak přestane svíčka startuje, nebo autogen jak se svíčka začne rožihat na červenou stačí a pak fachčí

používám zásadně EO benzin optimal, pro jistiotu přidávám vif, nemám bohatou směs, předstih seřídím a pak po chloupkách přidávám do bodu kdy tě startovací páka při protáčení rukou kopne
mám těch strojů 7 mustanga, O5,20,21, můj patinový mazel je od uživatele udinar z měrotína, problémy nemám startují na drb jedou

Naposledy editováno 23.04.2022 09:00:36

Som v koncoch

2.5.2022 v 16:39 | Nahoru | #38
no ak niekto by mal podobný problém skúste iné kladivko ja som kupoval moje v mototerne a bolo napiťu dal som tam z druhého pioniera a motorka naštartovala pekne na kopnutie takže ďakujem za rady.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 38 Dnes v 05:41 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist