1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Som v koncoch
Ariete píše: Sice jsem ten dotaz pořád ještě nedal, ale čuchám, že by to mohlo mít spojitost se dvěma druhy elektrikářů.
Ti první ukostří všechno, včetně pohyblivého kladívka
https://www.motorkar...?t=223651&pgr=0#
Ti druzí si ukostří jenom ten kondenzátor.
Já žádnou kostru na kladívku nevidím.
rob456 píše: grooll> Tak mu poraď.
A takhle z křišťálové koule mám poradit co? Dělal GO motoru, evidentně i ví, co zhruba podezírat. Tady na fóru můžeme jenom hádat co přesně to dělá. Nadruhou stranu, on může kouknout na barvu svíčky, jestli je mokrá a jestli hází pěknou jiskru, podle toho zjistí, jestli má chybu v karbecu, nebo mu to nepálí. Narážel jsem na to, že tohle není žádná věda, s příručkou to zvládne rozchodit každej traktorista. Záludnější chyby se odhalují na místě někým, kdo to má v oku, nebo z fotek.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Som v koncoch
FJRPEPA píše: Já žádnou kostru na kladívku nevidím.
To zalezi na tom, zda ma v ocku pevneho kontaktu izolacni krouzek (anebo postaru na jedne te izolacni desticce limec a desticku spravne otocenou) . Nicmene on pise, ze mu to studene startuje, takze tohle cviceni o spravnem poskladani kontaktu kladivka, kondenzatoru a konektoru pro civku je asi stejne pouze recnicke .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Som v koncoch
Este by som chcel upozornit zadavatela, aby nebrusil opalene kladivka smirglom. Ten totiz obsahuje keramicke castice, ktore ked ostanu na kladivkach, spôsobuju velky prechodovy odpor a vyrazne iskrenie. Cize treba pouzivat vylucne pilnik, ktory bol za starych dobrych casov sucastou mierok na nastavenie odtrhu.(este ich mam v supliku, aj ked som ich 25 rokov nepotreboval) A po opilnikovani dôkladne umyt napriklad cisticom na brzdy.
A samozrejme spravne nastavenie odtrhu a predzapalu je tiez velmi dolezite...
Naposledy editováno 22.04.2022 18:38:25
až ti to nebude startovat, jiskru házet a nic ani neštěkne, můžeš tlačit jak kokot a nic, dej novou! svíčku, pokud ti to na novou svíčku chytne, dochází ke zvláštnímu jevu
na svíčku se ti nanáší asi nějaký vodivý uhlík který jede celý den ale jakmile chcípen už nenastartuješ, není to nános na svíčce nějak dramatický, ale nejde očistit ocelákem čistíš leštíš, svíčka skoro jak nová venku háže krásnou jiskru a pořád to samé motor třeba už štěkne ale nechytne,
znám jen dvě možnosti jak se povlaku na svíčce zbavit ultrazvuk s přídavkem čističe motorů, ze svíčky která je čistá hulí černý bordel jak přestane svíčka startuje, nebo autogen jak se svíčka začne rožihat na červenou stačí a pak fachčí
používám zásadně EO benzin optimal, pro jistiotu přidávám vif, nemám bohatou směs, předstih seřídím a pak po chloupkách přidávám do bodu kdy tě startovací páka při protáčení rukou kopne
mám těch strojů 7 mustanga, O5,20,21, můj patinový mazel je od uživatele udinar z měrotína, problémy nemám startují na drb jedou
Naposledy editováno 23.04.2022 09:00:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 38 | Dnes v 05:41 FJRPEPA |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr | _bublina | 13 | 5.4.2024 v 10:30 Frantas |