sice tu bylo staré vlákno (2014) ohledně palivoměru od firmy LSK nicméně 8 let uplynulo a v nabídce je nový typ palivoměru, který se liší jak konstrukcí tak i způsobem programování. Starý jsem prostě musel nahradit novým modelem . Zpracování palivoměru je opravdu na vysoké úrovni . Hlavní výhodu vidím v oddělení snímací části od programovací + podle informací i nový typ senzoru. Za mě - nový typ palivoměru předčil moje očekávání. Technická podpora výrobce funguje a řeší jakýkoliv problém .
LSK
Nový model:
Pajas
1 reakcí na tento příspěvek LSK FuelGaugepro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LSK FuelGaugepro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LSK FuelGaugepro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LSK FuelGaugepro
Pajas
tak nainstalováno, programování jednoduché. Prostě nastaví se odporovy rozsah pro ukazatel, prázdná nádrž - zmáčknutí tlačítka E, plná nádrž - zmáčknutí tlačítka F. Výhodou oproti původnímu modelu je eliminace nesymetricke nádrže - jednotce řeknete kolik je 25% paliva v nadrzi, 50% a 75%. Spokojenost a smekám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 25 | 8.4.2024 v 09:29 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 10 | 2.4.2024 v 21:00 50789 |
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 4 | 22.3.2024 v 09:37 crestik |