PS : Pojistka z počátku praskala vždy po chcípnutí motoru. Normálně jsem dojel bez problému kam jsem chtěl , chcípnul motor a v tu chvíli praskla. Takže jsem pojistku vyměnil , bez problémů nastartoval a odjel. Nyní už pojistka praská i za běhu motoru. Někdy člověk na pojistku najede 2 kilometry , jindy 20km. Pojistka mi dokonce praskla , když motorka stála na místě (takže jen minimální vibrace od motoru) , pojistku jsem vyměnil , aniž bych s motorkou hýbal a zase běží. To znamená , že kdyby byl problém v kabeláži , tak by to bylo furt ve zkratu a pojistka praskala pořád , což se ale neděje...
Pokud někdo něco podobnýho řešil , budu rád za jakoukoliv radu , díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
Odpojit výstupní vodič z regulátoru, na něj připojit zátěž, třeba dvě halogenky a nastartovat. Pokud mám pravdu, pojistka nepraskne a připojené žárovky třeba samovolně zhasnou vlivem chyby regulátoru. Ale to už záleží na tom, co se v něm odhrává.
Přesněji se dá měřit, pokud se pojistka nahradí žárovkami - je jich potřeba víc, o výkonu alespoň 200W, používám H4ky protože mají dvě vlákna.
Při zkratu se znatelně víc rozsvítí, jinak buď nesvítí vůbec, nebo jen lehce žhnou. No a jak se víc rozsvítí, tak měřím klešťákem proud ve vodičích. Někdy dokonce vadný okruh znatelně hřeje. Bez klešťáku se dá jít cestou postupného odpojování.
grooll píše: Můj tip je vadný regulátor. Od výroby nemusí být v pohodě, obzvlášť, pokud se u něj projevuje přechodná, náhodně se objevující závada tak to na výstupní kontrole nepoznají.
Odpojit výstupní vodič z regulátoru, na něj připojit zátěž, třeba dvě halogenky a nastartovat. Pokud mám pravdu, pojistka nepraskne a připojené žárovky třeba samovolně zhasnou vlivem chyby regulátoru. Ale to už záleží na tom, co se v něm odhrává.
Přesněji se dá měřit, pokud se pojistka nahradí žárovkami - je jich potřeba víc, o výkonu alespoň 200W, používám H4ky protože mají dvě vlákna.
Při zkratu se znatelně víc rozsvítí, jinak buď nesvítí vůbec, nebo jen lehce žhnou. No a jak se víc rozsvítí, tak měřím klešťákem proud ve vodičích. Někdy dokonce vadný okruh znatelně hřeje. Bez klešťáku se dá jít cestou postupného odpojování.
Toto je správná metoda, i síťové spínané zdroje se po opravě připojují k napájení přes žárovku, aby se zjistilo, jestli byl oprava úspěšná nebo ne, i bez ohňostroje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |