globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netahá víc jak 5000 otáček
30.3.2022 v 16:27
Dobrý den, vlastním aprilii rs 125 rv2005. Po opravě par základních věcí a pridělání přívěry netahá víc jak 5000 otáček na kvalty 3 4 5 a 6. Motor je po go (nova klika, píst, nicasil, ložiska, gufera) a najeto od go 50km. Opravář mi řekl at to pořádně zahřeju a zkusím to parkrat za jízdu vytočit nad 8 tisíc aby se otevřela privera a aby se v budoucnu nezalepila. Při zaběhu motoru do 500km se má točit jen do 6 tisíc od 1000km nad 8 tisíc. Mám problem při vytočení motorky. Na kvaltu 1 a 2 se vytočí krásně nad 8 tisíc a privera se otevře a jede jako blázen. Problem nastává při vyšších kvaltech (od trojky po sestku) motor nelze vytočit nad 5 tisíc otáček při plném plynu (jak kdyby tam byl nějaký omezovac otáček nebo to měli výkon jen do 5 tisíc otáček a konec). Samozřejmě při zabehu motoru se tomu dávat nesmí a to vím. Jen jak jsem jel tak jsem to zkusil vytočit nad 6 tisíc a při uškrceném plynu to proste neslo (kromě na kvaltu 1 a 2). Prosím o radu, čím by to mohlo být, jestli jen tím ze to ze začátku po syrově novém motoru takhle je nebo tam je něco jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Netahá víc jak 5000 otáček

30.3.2022 v 18:39 | Nahoru | #1
ty jo.. měl jsem kdysi RS tuono.. stejnej motor.. nevim vůbec OO I když bys měl tu přívěru zavřenou tak to vytočíš.. nemůže bejt něco vyloženě špatně z tý opravy? jinak smaozřejmě tyhle motorky se musej pořádně zahřát aby točily ty otáčky.. ale to určitě víš.. měl jssem motor z mita po nikasilu a normálně jsme ot zajel nezažil jsem ten problém.. fakt sorry nevim.. ale tak mechanik by ti měl říct ne? mu cinkni.. ví co jak dělal. jak je na tom karburátor? koukal jsi na svíčku? je cihlová? neni někde skříplá hadice benzínu? něco přicpanýho? trysky v pořádku? olej mícháš přímo do benzínu nebo používáš ten factory dávkovač? co dáváš za olej?

Naposledy editováno 30.03.2022 18:43:29

(reakce na) Netahá víc jak 5000 otáček

30.3.2022 v 18:53 | Nahoru | #2
Allann> Ahoj, předchozí majitel dělal go motoru a na ostatní věci se vykašlal. Co dělal opravář kterému jsem to dal aby to nachystal tak aby to stoprocentně prošlo technickou tak dělal elektriku (pálilo to 15ku pojistku), nový zadní brzdový kotouč, vyměnil svod výfuku (starý byl prohnily), dala se tam origo koncovka výfuku (byl tam doteď nechápu proc fake akrap na 4t), hadice chladiče (stará byla uškrcená ve čtyřech místech) a tu priveru a kapaliny. Oil master je zapojeny. Ptal jsem se kamaráda a zítra pokud bude pekne se na tom projede a taky říkal něco o te svíčce, ze to muže být nějaká blbost nebo tam něco bude v karbecu (minuly majitel nechal nastavit karbec na tovární stav na záběh).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2875 15.4.2024 v 21:44 Anti
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist