bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
12.3.2022 v 20:32
I když je ADV350 téměř perfektní , tak jsou nějaké chyby, nedokonalosti nebo nějaké nepříjemnosti na tomto stroji?

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.3.2022 v 20:38 | Nahoru | #1
Některým se zdálo, že tu to usnulo, tak zkusím vykopnout nový pokec o ničem
První věcí co mi po pár km přišlo byly jalový brzdy, tak doufám, jak mnozí píšou, že se to po větším nájezdu km srovná.
Druhý můj subjektivní názor je úhel naklopení moto při bočním stojánku (policajtu)... přijde mi to nějak moc zbytečně naklopené, možná to jde poladit, jen se mi ještě něchtělo ohnout a kolenem na zem .)
Třetí je běžný jev, ale proměřování tachometru u GPS 80km/h je na tacháči 90km/h, to mi přijde dost... doufám, že se i o těch více jak 10% nenačítají i skutečné kilometry.

1 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.3.2022 v 21:43 | Nahoru | #2
Klídek! Neblbni, kupuješ jen normální skútr a ne Bentley ) 10% proměřování je zcela běžný, prostě to ber jako fakt. Náklon stojánku je jen aritmetickej průměr možnejch naklopení, pro někoho moc, pro druhýho málo. Neřeš to! A brzdy si sednou. dej jim čas a používej je .-) Nenimrej se v tom, ok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.3.2022 v 22:05 | Nahoru | #3
Codo> neblbnu, nenimrám a chci za své prachy Bentley mezi skútry hele, je to celé jen legrace... ber to jako bychom byli v hospodě u piva a tlachali o motorkách.
Když bych to měl brát nějak vážně, tak většina komentářů, nejen na tomto webu, by byly v kategorii "neřeš to", a to by byl nudný svět, nemyslíš?

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.3.2022 v 22:56 | Nahoru | #4
gmilca> jasně, v pohodě! Jsem rád, že se k tomu stavíš takhle. Nemá cenu si myslet, že si člověk kupuje něco víc, než co si kupuje. GT skútr nejvyšší klasy ve třídě spotřebního zboží je přesně jenom skútr nejvyšší klasy ve třídě spotřebního zboží Jde o to, aby celkovej dojem byl v pořádku, nic víc .-)
PS ale to pivo bysme si dát mohli

Naposledy editováno 12.03.2022 22:57:24

2 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.4.2022 v 09:38 | Nahoru | #5
Ahojte, niekedy mi motorka ignoruje kľúč (tá oranžová kontrolka kľúča je zhasnutá) a nedá sa teda dostať pod sedlo, prípadne naštartovať. Nepomáha ani deaktivácia a opätovná aktivácia kľúča. Po chvíli však potom ten kľúč opäť začne fungovať. Niekedy sa to nestáva vôbec, niekedy je ten kľúč ignorovaný len chvíľu, niekedy aj zopár minút. Zaujímavé je, že u mňa v garáži keď idem k moto, tak ten kľúč funguje vždy bez problémov. Ak sa ten problém vyskytne, tak jedine keď som s moto vonku, napríklad dnes na parkovisku pred obchodom, prípadne pred budovou, kde pracujem. Predpokladám, že problém v batérii v kľúči asi nebude, keďže je úplne nová (ale neviem, neskúšal som ju vymeniť).
Nestretli ste sa s podobným problémom?
Vďaka.

Naposledy editováno 12.04.2022 09:39:31

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.4.2022 v 14:18 | Nahoru | #6
update: Baterku v kľúči som vymenil a nepomohlo to

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

12.4.2022 v 20:09 | Nahoru | #7
Všecko, co je moc elektronický, stojí za hovno! Jenže už bez toho svět prostě nefunguje...reklamuj to.

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

15.4.2022 v 11:19 | Nahoru | #8
eMeN> mne sa to stalo dvakrát. Vždy v mojej garaži pri zamknutom volante. Zdá sa mi, že to je vtedy, ked prídem, zamknem, spomeniem si, že potrebujem isť pod sedadlo, odomknem, zas zamknem a nejako ju zblbnem. Raz pomohlo asi 2 x vypnuť -zapnuť kľuč, raz som skusil odísť z dosahu motorky, a ked som sa vrátil o 10 sekund, tak to išlo. Pri prvom servise som to spomenul . Neriešilo sa to nejako, mám sa ozvať , ked to bude robiť . Zatiaľ neriešim nič.

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

16.4.2022 v 10:52 | Nahoru | #9

eMeN píše: Ahojte, niekedy mi motorka ignoruje kľúč (tá oranžová kontrolka kľúča je zhasnutá) a nedá sa teda dostať pod sedlo, prípadne naštartovať. Nepomáha ani deaktivácia a opätovná aktivácia kľúča. Po chvíli však potom ten kľúč opäť začne fungovať. Niekedy sa to nestáva vôbec, niekedy je ten kľúč ignorovaný len chvíľu, niekedy aj zopár minút. Zaujímavé je, že u mňa v garáži keď idem k moto, tak ten kľúč funguje vždy bez problémov. Ak sa ten problém vyskytne, tak jedine keď som s moto vonku, napríklad dnes na parkovisku pred obchodom, prípadne pred budovou, kde pracujem. Predpokladám, že problém v batérii v kľúči asi nebude, keďže je úplne nová (ale neviem, neskúšal som ju vymeniť).
Nestretli ste sa s podobným problémom?
Vďaka.


siceš mám F350, ale systém tam je zřejmě stejný, stalo se mi to na jedné pumpě, že jsem ten klíč musel vzít do ruky a pohybovat s ním kolem skútru až se to chytlo, od té doby to zase chytá v pohodě, z toho usuzuji, že byl signál v místě něčím rušený a tak ho skútr nerozpoznal.

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

16.4.2022 v 17:48 | Nahoru | #10
tomu se řiká pokrok pánové, technologie nám usnadňujou život a šetří čas

3 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

20.5.2022 v 23:17 | Nahoru | #11
Taky si zahejtuju na vlastní stroj. Postranní kapsa je mizerně zpracovaná a drží na pantu dost férově. Mobil chceš nabíjet za jízdy a protáhnout tak lze jedině placatý kabel. Přemýšlím, že tam vrtačkou udělám díru, když to v Hondě nikoho nenapadlo. USB-C konektor je nesmysl, kábl blbě drží a ve větším terénu se občas vyklepe. Nechápu, proč tam není 12V nebo klasické USB. Sedadlo se otevírá málo a zhoršuje přístup. Prostor kufru není osvětlen, takže v podzemní garáži si svítím baterkou. SmartKey nemá praktickou výhodu... místo malého klíčku nosíš výrazně větší plastovou krabičku. Jestli mám otočit klíčkem nebo čudlikem nevidím rozdíl (krom toho, že vše elektronické je nespolehlivé). Když je moto v poloze (I), nejde se dostat pod sedlo. Výška sedla je taková, že při 170 cm držím motorku špičkama nohou. Celkově mi přijde, že na úkor designu a úložného prostoru je skútr zbytečně robustní. Nasedání je peklo, protože buď přehodím nohu přes sedlo a obvykle do něj kopnu a nebo kroutím nohou, abych ji protáhl tím tunelem, takže okopu plast před sedlem. A to mám nohu 42. Tlačítko pro kontrolu trakce je umístěno tak, že už jsem si systém omylem z poloviny vypnul (naštěstí pro úplné vypnutí se musí podržet). Rychlost udávaná na displeji se na můj vkus liší dost od reality (149 kmh je reálně 136 kmh dle GPS). Plexi štítek má 4 polohy, ale reálně používám jen dole / nahoře. I když je nahoře, ochrana před větrem je mizerná a rychlost nad 110 kmh celkem nekomfortní. Brzdy by mohly být účinnější. To jsem nicméně popsal nevýhody, které mé osobní nadšení sráží jen lehce a stejně bych hodnotil tak 95 %.

Naposledy editováno 20.05.2022 23:21:21

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

21.5.2022 v 01:38 | Nahoru | #12
mholec> Dle mých zkušeností všechny Hondy přemeřují +10%. USB-C je podle mě taky píčovina. 4 manuální polohy plexi u ADV je přesně důvod, proč jsem se na koupi ADV vybodnul. Skútr nikdy nebude pérovat jako třeba cenduro, a pak už je to vlastně jedno. Lepší pružení ADV stejně nedohoní podvozky slušných motorek, a ještě mít štítek, co odvádí práci napůl a kvůli jeho přestavění zastavovat...to mi za volbu ADV nestálo. Pořád považuju komfort předního plexi Forzy za zcela rozhodující prvek - každou jízdou ho člověk docení, zatímco jestli na díře s sebou podvozek drbne víc nebo trochu míň, ale prostě sebou tak jako tak drbne, mi přijde jako banalita... O otázce vkusu a podpory toho či onoho designu teď nemluvím. To je podle nastavení každýho soudruha, že...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

21.5.2022 v 13:41 | Nahoru | #13
mholec> vsechno o cem pises jsou parametry, ktere honda prezentovala (krome pantu kastlu, a premerovani tacho). Tzn. Zvolil sis pro sebe spatnou moto, vymen za mensi, starsi technologicky atd..

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

21.5.2022 v 22:13 | Nahoru | #14
gmilca> Však jsem ten text zakončil tím, že hodnotím na 95%... žádná moto není dokonalá. S ADV jsem spokojen. Přijde mi jen dobré pro ostatní zmínit nevýhody a hlavně detaily, o kterých se v textech a video hodnocení nedozví. Alespoň tak zní název této diskuse. Honda se asi úplně nechlubila na prezentaci tím, že ten štítek zas tak dobře nechrání a brzdy nejsou tak výkonné. Na řadu věcí si každý přijde až s používáním.

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

29.5.2023 v 19:25 | Nahoru | #15

mholec píše: Taky si zahejtuju na vlastní stroj. Postranní kapsa je mizerně zpracovaná a drží na pantu dost férově. Mobil chceš nabíjet za jízdy a protáhnout tak lze jedině placatý kabel. Přemýšlím, že tam vrtačkou udělám díru, když to v Hondě nikoho nenapadlo. USB-C konektor je nesmysl, kábl blbě drží a ve větším terénu se občas vyklepe. Nechápu, proč tam není 12V nebo klasické USB. Sedadlo se otevírá málo a zhoršuje přístup. Prostor kufru není osvětlen, takže v podzemní garáži si svítím baterkou. SmartKey nemá praktickou výhodu... místo malého klíčku nosíš výrazně větší plastovou krabičku. Jestli mám otočit klíčkem nebo čudlikem nevidím rozdíl (krom toho, že vše elektronické je nespolehlivé). Když je moto v poloze (I), nejde se dostat pod sedlo. Výška sedla je taková, že při 170 cm držím motorku špičkama nohou. Celkově mi přijde, že na úkor designu a úložného prostoru je skútr zbytečně robustní. Nasedání je peklo, protože buď přehodím nohu přes sedlo a obvykle do něj kopnu a nebo kroutím nohou, abych ji protáhl tím tunelem, takže okopu plast před sedlem. A to mám nohu 42. Tlačítko pro kontrolu trakce je umístěno tak, že už jsem si systém omylem z poloviny vypnul (naštěstí pro úplné vypnutí se musí podržet). Rychlost udávaná na displeji se na můj vkus liší dost od reality (149 kmh je reálně 136 kmh dle GPS). Plexi štítek má 4 polohy, ale reálně používám jen dole / nahoře. I když je nahoře, ochrana před větrem je mizerná a rychlost nad 110 kmh celkem nekomfortní. Brzdy by mohly být účinnější. To jsem nicméně popsal nevýhody, které mé osobní nadšení sráží jen lehce a stejně bych hodnotil tak 95 %.



Nejaky muj pohled po dnesnim testovani jako vysokeho cloveka...

- postranni kastlik, ano, pant je zajimave reseny, vice mne prekvapuje ale absence kastliku na prave strane
- USB-C je standard (az na nejmenovanou americkou firmu), takze tohle je ok, samozrejme klasicka 12V by umoznovala vice moznosti zarizeni, ale tipnu si, ze elektronicky to stejne nebude moc zarizeni najednou nez ten mobil podporovat (aneb ze to neutahne a baterka je urcite mala, protoze vetsina lidi bude mit rovnou i vyhrivane rukojeti
- spousta i drazsich skutru nema osvetleni pod sedadlem, to je samozrejme debilita ze strany vyrobcu a nic jineho

- vyska sedla...to asi nerad uslysis, ale konecne je tady skutr, ktery neni staveny pro lidi cca 170cm jako drtiva vetsina nabidky na trhu (krome Vespy treba). Je to jen dobre, ze nekdo prisel s necim i pro rostlejsi lidi co se na tom nemusi mackat a funguje to pro ne vyborne. Mimochodem i to perovani funguje pro tezsi lidi lepe nez pro ty lehci

- kontrola trakce se mi nestalo ani jednou ze bych si to prepinal. Jen umyslne a to to ukazuje velmi dobre na displeji v jakem je stavu, navic pro uplne vypnuti se to musi stejne par vterin podrzet. Navic u 21,5 kW a 32Nm opravdu zadna kontrola trakce neni treba. Budiz, kdyz bude lijak tak se to ve meste muze treba hodit na kolejich nebo tak, ale v tom samem prostredi a nekolikrat lijak nebo kroupy mi to nechybelo ani u 106kW a 101Nm. Vyrobci to ale muzou dobre prodat, udelat motorku slozitejsi, vydelat vice na servisu a zaroven urednickum ukazat jak pracuji na bezpecnosti dopravy

- kecajici tachometr je neschopnost vyrobce, navic tento keca az moc uz vsech tri modelu. Je to dusledek setreni nez cehokoliv jineho, kdyz Yamaha a dalsi umi udelat tachometr mnohem presnejsi s odchylkou treba jen 2%. Tady bych to taky videl na to, ze se jde cestou vyrobce na "zlepsovani" "bezpecnosti" provozu aneb na tachometru bude 90, ve skutecnosti pojedete 80 a mene emisi a blabla

- plexi funguje vyborne jak ve vysoke, tak v nejnizsi poloze. Podotykam, ze pro moji vysku. Forza 350 je proti tomu naprosto otresne a nepouzitelne to plexi v jakekoliv poloze. Musel bych na ni mit mnohem vetsi a muselo by byt jen nahore

Aktualne je to opravdu asi to nejlepsi a proste se zase Honde neco povedlo no. Yamaha neni kde zkusit tady a bez zkouseni nic nekupuju. Jinak co se tyce podvozku, tak se Honda dostala tak cca na uroven nove Vespy GTS 300. Coz je pochvala, kdyby to nekdo nepochopil

Naposledy editováno 29.05.2023 19:25:47

1 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

2.11.2023 v 17:17 | Nahoru | #16
ahoj, mam ADV350 asi 2 mesiace, je po prvej garancke, dnes som si vsimol ze vyfuk dymi niekde zdola, je tam mala dierka, je to ok? ci nejaky problem???

(reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

2.11.2023 v 17:46 | Nahoru | #17
andrejmu> Dýmiť by to nemalo
Co myslíš, mohla se tam taková pěkná dírka udělat sama? Co když je tam schválně, abys neměl v zimě plný tlumič vody?

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

8.1.2024 v 16:27 | Nahoru | #18
Měl jsem dvě Forzy 125, a chtel jsem neco silnějšího, tak jsem si koupil Forzu 350. Jako zase takový rozdíl to není....čekal jsem to znatelnější. Ale mozna je to tím že to jeste nemám zajetý. Taky jsem se rozhodoval mezi ADV 350 a Forzou, nakonec jsem vzal radsi forzu...kvuli ochraně před deštem atd...

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

9.1.2024 v 16:48 | Nahoru | #19
Vlado, hele, já nevím, ale mám PCX i Forzu 350 a to je nebe a dudy. PCX je slabší než Forza 125, ale je zase lehčí, takže nula od nuly zhruba pojde. 350 je někde úplně jinde. Zkus víc otočit plynem hele

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

9.1.2024 v 22:20 | Nahoru | #20
Na ADV 350 jsem zatim stihl pres 2000km na mem. Na pujcenem jsem mel nejak 800km dalsich a zatim stale spokojenost. Zatim se tomu konkurence nerysuje u nikoho.

Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti

16.2.2024 v 20:17 | Nahoru | #21
Jenom aktuální postřeh. Občas narážím na stížnosti fungování bezklíčku. Teď jsem to zažil taky. Už jsem si říkal, co se děje, ale nedělo se nic, blbej jsem byl já. Klíče k motce byly v jedný kapse s mobilem (výrobce na to upozorňuje!) a najednou nechtěl odemknout kufr ani se aktivovat zapalování. Je určitě dobrý si hlídat, aby tyhle věci nepřišly blízko k sobě. Fakt se to nemá u sebe rádo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servisný manuál , resp uťahovacie m... Honda ADV 350 Gemin 3 24.11.2023 v 17:21 MungoJerry
Polini na Honda ADV 350 Honda ADV 350 hanz009 12 13.10.2023 v 14:52 Jik
Plachta na Honda ADV 350 Honda ADV 350 hanz009 5 18.7.2023 v 19:13 Berka79
X-adv 750 nebo AVD 350 Honda X-ADV, Honda ADV 350 conflikt 6 10.6.2023 v 21:42 Fouly_CZ
slabě svitíci ukazatel změny směru ... Honda ADV 350 Petrbmw1200 3 15.5.2023 v 18:51 krokoš


TOPlist