1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Filous píše: ...rázovým úderovým šroubovákem už jsem to zkoušel taky...a nic...a ano, měl jsem ho nastavenej na povolování
A co se stalo? Drážka povolila? Nebo si to neměl dobře upnutý?
Naposledy editováno 14.03.2022 11:27:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
PetrL3 píše: A co se stalo? Drážka povolila? Nebo si to neměl dobře upnutý?
...upnutý jsem to měl dobře, ale deformuje se drážka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Naposledy editováno 14.03.2022 11:31:05
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
PetrL3 píše: Filous> Co tigem navařit obdélník?
...je to utopený v díře 5mm, to bych nedal, bál bych se poškození těla karbce...
Filous píše: ...je to utopený v díře 5mm, to bych nedal, bál bych se poškození těla karbce...
Akorát sem doplňoval editaci. Vlastní zklušenostž s tím nemám, ale jde tím udělt i návar na vedení závěrů pistolí, aby se to mohlo fréznout znovu. Tohle by teda taky neměl být problém.
Já dvakrát strhl drážku na šroubovák, dokud jsem to neohřál, pak už to šlo samo, pak jedině ještě zkus navrtat 2 mm co nejmenší průměr o desetinku menší než malý torx, ten tam naklepej a pořádným prohřátím snad povolíš , neboj se to ohřát soustředěným plamenem na ten nálitek....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
jan-kozel píše: ... tak by se to dalo možná odleptat roztokem na leptání plošných spojů, to se skládá z kyseliny sírové, peroxidu vodíku a trochu vody, ale poměry už si nepamatuju.
Asi by ses nemel poustet do chemickych rad. Uz jenom pro to, ze si pletes kyselinu sirovou s kyselinou solnou (chlorovodikovou). A za druhe, timhle tvym postupem vyrobis H2SO5 - podle Jary Cimrmana nejkratsi chemicky vtip, ale dnes uz vime, ze to existuje a jmenuje se to kyselina peroxosirova (anglicky se tomu rika piranha solution) - a ta sezere uplne vsechno. Krome pilot sroubu i ten karburator. Nezere snad akorat plasty (vetsinou), ty se ale roztavi tim, ze pri reakci se vyviji spousta tepla.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Pak tedy tento tip neberte nikdo vážně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Filous píše: ...upnutý jsem to měl dobře, ale deformuje se drážka...
Zkus vyfrezovat opravdu hluboky co mozna nejtensi slic tak, aby ti zustalo dost masa ale plochy bit neroztahoval mosazne telo do zavitu. Zkus to pak tim uderovym sroubovakem znovu, naraz a jedinym opravdu silnym uderem.
Rozpousteni vidim, bez znalosti konkretni slitiny, jako problematicke. Mosaz sice rozpusti kde co a cisty hlinik plus nektere siluminy se daji pasivovat nekteryma koncentrovanyma kyselinama. Ale neplati to pro vsechny slevarenske Al slitiny. Zinkove slitiny (Zamaky) zase muzou krehnout...
Naposledy editováno 15.03.2022 17:53:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Dawe02 píše: Zkus vyfrezovat opravdu hluboky co mozna nejtensi slic tak, aby ti zustalo dost masa ale plochy bit neroztahoval mosazne telo do zavitu. Zkus to pak tim uderovym sroubovakem znovu, naraz a jedinym opravdu silnym uderem.
Rozpousteni vidim, bez znalosti konkretni slitiny, jako problematicke. Mosaz sice rozpusti kde co a cisty hlinik plus nektere siluminy se daji pasivovat nekteryma koncentrovanyma kyselinama. Ale neplati to pro vsechny slevarenske Al slitiny. Zinkove slitiny (Zamaky) zase muzou krehnout...
...přesně o to jsem se snažil, ale mám blbej pocit, že už je ta mosaz "nahemovaná" do závitu...mám 2mm levostranej vrták, takže budu přes futro zkoušet opatrně vrtat a uvidí se...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
assassin píše: Filous> Vali se mi tu mrazici/uvolnovaci sprej od loctite - ohrat telo a zchladit lokalne sroub? Jeste jsem to nemel moznost vyzkouset, ale tonouci se stebla chyta, tak jen takovej tip. Mam asi predstavu jaky mas zkusenosti a schopnosti… takze tady uz je to vse takova loterie a nejspis bysme to nikdo svejma postupama ven nedostali…
Takhle jsem uvolnil přirezlý silentblok tlumiče. Ale tam to bylo "železo na železo". Každopádně to za pár pokusů stojí.
2 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
1) Karburatory se nedelaji z hliniku. Delaji se ze slitiny zinku. Hliniku tam je do 5% + zhruba stejny podil medi.
2) Mosaz, ze ktere jsou vyrobeny trysky karburatoru (vcetne pilot screw) obsahuje ~58% medi, trochu olova a ~40% zinku. Med ma jak se zinkem, tak s hlinikem zhruba stejny faktor elektrolyticke koroze - maximalni. Jako elektrolyt staci voda, nebo i vzdusna vlhkost. Takze ano - pilot screw do karburatoru zarusta moc pekne.
3) Informace, ze zelezo je prvek je spravna. Ale nevim, co jsi tim chtel rici. Pokud tim myslis, ze ocelovy sroub (v oceli je urcity podil zeleza) v hliniku zarusta vlivem elektrolyticke koroze, je to opet pravda - ale potencial elektrolyticke koroze ma kombinace zelezo-hlinik vyrazne nizsi nez kombinace med-zinek nebo med-hlinik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
A teď prakticky : že železo je prvek byla reakce na kolegu předemnou , protože tak jak tady puntíčkaříš ty tak se používají věci z oceli , ne ze železa.
Byla to poznámka na výraz železo v železe .
A k uvolňování tady v praxi bez ohledu na tvůj přesný poměr slitin a ostatního :
- samozřejmě je problém ocelový šroub v hliníku to asi víme a teď k pilot srew bez ohledu na přesné složení protože to prakticky nikomu nepomůže při demontáži , tak jestli to často sám děláš tak pokud oba druhy šroubů vyndaváš tak pochopíš co myslím , pilot srew neni zarostlej , ať kolega ty karbce přiveze , já je vyndám a pak uvidíme co zarůstá, co je zalepený a co ja zaoxidovaný oběma materiálama do sebe a mířím tím k tomu , že ten pilot srew vyndáš a nebude na něm nic oxidace neoxidace bude holej a sám toť praxe bez ohledu na teorii co se má a nemá rádo ve spokečném kontaktu teoreticky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Medved píše: Duke1> Probereme si to postupne:
1) Karburatory se nedelaji z hliniku...
Jen bych si dovolil cudne dodat, ze dnes se karburatory tlakove liji take ze slitin hliniku, ne jen ten zinku jako driv. Pripadne jsou k videni i hybridy, kdy plovakovka je Zamak a samotne telo z nejake zatekave slitiny hliniku. Tim nijak nerozporuju zbytek prispevku,,,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Jinak se tu az tolik neoperovalo tim, ze by to bylo zarostle v zavitu - ale sekle v konusu. Tyhle regulacni srouby se umi hryznout fakt az neuveritelne kdyz to nekdo dotahne na fest…
a když už vím hovno, tak buď tak hodnej a dej si někam na ponk ( grafy tuhnutí oceli ( a v ní obsaženého železa jsem viděl kdysi na školev Dejvicích taky) hliníkovou těhlici s ocelovým šroubem , tvůj zinkový karburátor s mosazným šroubkem a rozeber to, bez ohledu na teorii , ta tomu klukovi nepomůže.
Mířím pouze tam, že z hliníku ten ocelový šroub většinou nedostaneš , dřív ho ukroutíš , ale z tvého zinkového karburátoru kde se ta tvá teorie uplatňuje docela ostře, jak jsem si od tebe přečetl, pořádným ohřátím se ten mosazný šroubek odlepí a jde vyšroubovat, i když to na studeným těle karbce urveš ale nepootočíš , to je vše teď už to tu nechám na tvé sofistikované přednášky . Nejde jen o to co s čím a na jakém principu chemicky reaguje ( za mě o to nejde vůbec) ale jak to snad dostaneš ven ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 | raull80 | 10 | 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq |