paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: michelin ROAD 6
Zdravím vespolek,ták přes zimu sem dodělal blinkry,brzdy,klin a poslední věc mi zbývá pneu předek mam michelin road 5 to samé zadek vepředu mam nějakych dobrých 80% nechci to moc míchat tak uvažuju že dozadu kterou mám K.O dám michelin road 6 je to dobrá volba ? kdyby měl předek špatny měnim komplet sadu za něco měkšiho ale vždy držely narozdil od BT023 to mám asi nejhroší zkušenost kdy mi podjelo předni kolo ve dvojko v prudké zatačce ale vychytal jsem to to šly z motorky hned pryč

1 reakcí na tento příspěvek michelin ROAD 6

22.2.2022 v 13:11 | Nahoru | #1
Ta BT023 mi taky moc nesedla i když v náklonu šla až na stupačku, ale pod plným mi lehce plaval zadek při výjezdu. Daleko lepší pocit jsem měl z Angel GT, když se už bavíme o turistických. Postupně jsem však přešel na sportovní gumy, které se k mojí motorce a stylu jízdy hodí více i za cenu méně než polovičního nájezdu. Teď mám BT S21 a nemůžu si stěžovat a za tu jistotu to stojí. Jen musím myslet na to, že se ohřívají trochu déle než ten Angel GT.
K tomu míchání různých značek, znám dost lidí, do mají na předku úplně jinou značku než na zadku, furt to řeší apod. Podle mě to na cestě ani nepoznáš, spíše na okruhu, když už jedeš ustálené časy.
Takže z toho vyplývá, že buď jezdíš na kochačku a hledíš více na nájezd, nebo ti je nájezd celkem jedno a chceš mít velkou jistotu v hlubokých náklonech za cenu menší výdrže. Myslím, že každý by chtěl gumu co lepí a vydrží aspoň 10tis., ale ještě asi není na trhu .
Moje top značky:
Pirelli, Bridgestone, Dunlop. Micheliny jsem jezdíval před 17 lety, a nebyl problém, ale teď jsou na mě drahé, když měním sadu 2x až 3x ročně. Podle mě nejlíp cena / výkon jsou právě Bridgestone.

Naposledy editováno 22.02.2022 13:12:44

(reakce na) michelin ROAD 6

23.2.2022 v 06:01 | Nahoru | #2
PetrJ81> Tak to co vidiš na fotce je guma ktera najela 10 000 :D a která drži po svod a ani raz neujela lepi pěkně proto se ptam na roady 6

michelin ROAD 6

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2022 v 11:34 | Nahoru | #3
To je výborný nájezd, toho jsem nikdy nedosáhl. Max 7,5tis s Angel GT. Pokud však vezmeš tu turistickou gumu na okruh zatahat tak poznáš její limity max. po 3 kolech. Blikala mi pak kontrola trakce při výjezdu skoro z každé zatáčky. Sportovní gumy to nedělaly s těmi jsem zažil v zatáčce i sklopenou stupačku a oděrku na kapotáži i přes placatější profil 190/50. Ale mám dost jiný stroj, hlavně váha/krouťák.
Motorku máš moc pěknou, tak ať to drží

michelin ROAD 6

24.2.2022 v 16:22 | Nahoru | #4
Vždy záleží na motorce, stejné gumy se na různých chovají až neporovnatelně.
Já mám dobrou zkušenost s Road 5, na Bandit 650 vodník.
Hodně km a drží až po hranu i s tak těžkou motorkou. Jediné co, tak hlubší voda vadí, ráda se protočí zadní když jedeš rovně, nemá středem vzorek .
Hodně km jakože teď má zadek cca 12 a vypadá že dá 20.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 michal629629 7 2.1.2024 v 19:28 nevo7
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... Inkvizition 40 20.11.2023 v 17:56 Ivos