finišuju renovaci pionýra, a tak by mě zajímalo, jak je to s registrací. Fichtla jsem vytáhl ze stodoly, tím pádem nemá ani starý značky, ani techničák. Rád bych ho přihlásil na normální značky, abych s ním mohl jezdit každodenně a do práce. Kam bych měl jít, abych na něj dostal novej techničák a značky? Jestli to nepůjde a budu to muset dát na veterána, stačí jenom zajít do veteránskýho klubu?
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra
2 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra
- vozidlo musí být starší 30let, což pionýr určitě splňuje,
- musí to projít schvalovacím procesem na veterána,
- schvalování těchto vozidel probíhá jen na krajských dopravkách, v mém případě to je Ostrava...
Výhodou pak je, že platíš jen zlomek ceny na povinném...
Renovuji teď Mustanga 23, papíry sice mám, ale, zvažuji, že půjdu taky cestou veteránského čísla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra
Gazda4 píše: Co se týče toho "veteránského čísla", tak co jsem zjistil na magistrátu:
- vozidlo musí být starší 30let, což pionýr určitě splňuje,
- musí to projít schvalovacím procesem na veterána,
- schvalování těchto vozidel probíhá jen na krajských dopravkách, v mém případě to je Ostrava...
Výhodou pak je, že platíš jen zlomek ceny na povinném...
Renovuji teď Mustanga 23, papíry sice mám, ale, zvažuji, že půjdu taky cestou veteránského čísla...
Pokud máš papíry, tak je nesmysl jít do veteránskýho čísla. Na STK s normální značkou chodíš jednou za 4 roky a na veteránský atest musíš každé dva roky a ještě by jsi si snížil cenu Mustanga, protože aby to šlo na veteránské, tak by jsi musel papíry zrušit. Dát to na veteránský čísla taky není zadarmo. tuším, že 4 tisíce.
Je ta cena s původními doklady vyšší? A bacha, pokud jsou papíry při životě a není placeno povručko, vyjeví se někde dost zajímavý dluh
A jak je to s plněním pojistného, když pincka např. přejede Tatra?
Onehdá dělali platišťovny vyj.bávky ohledně amortizace...
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra
Drakl: s amortizaci uz davno nic nezkousi, dokonce se u starych vozidel uznava hostoricka hodnota..
Naposledy editováno 06.02.2022 13:45:41
Prvně dokončím renovaci a pak se rozhodnu...
Problém je v tom, že mám i tu originální SPZ i s originálním technickým průkazem, technická už tam byla jednou dělána, tak uvidíme.
Rád bych si původní SPZku ponechal, pokud by mě nutili ji vyměnit za ten billboard co je na normální mašinu tak budu zas uvažovat jinak...
Uvidíme.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra
HornisGSX píše: Gazda4> a proc? Pokud mas zive papiry tak bych je zachoval. A cena pojistky u pincka je cca 250kc rocne. Tady neni co resit
Platím za pincka cca 54 Kč, těch 250,- za panelku na bílých u Generali ač je nemusím .
Když má živé papíry tak to samozřejmě u picka memá smysl. Bílé značky se dají otestovat na HV jen kvůli úspoře za POV tam, kde to má smysl třeba u aut ap.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra
Naposledy editováno 06.02.2022 17:31:26
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr | _bublina | 13 | 5.4.2024 v 10:30 Frantas |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |