globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení Pionýra
5.2.2022 v 20:10
Nazdar,
finišuju renovaci pionýra, a tak by mě zajímalo, jak je to s registrací. Fichtla jsem vytáhl ze stodoly, tím pádem nemá ani starý značky, ani techničák. Rád bych ho přihlásil na normální značky, abych s ním mohl jezdit každodenně a do práce. Kam bych měl jít, abych na něj dostal novej techničák a značky? Jestli to nepůjde a budu to muset dát na veterána, stačí jenom zajít do veteránskýho klubu?

Díky za odpovědi

Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 00:09 | Nahoru | #1
pokud k tomu nejsou doklady, tak to na normální značky asi nepůjde

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 08:44 | Nahoru | #2
Na normální značky to dostaneš jen tak , že si ty papíry od někoho koupíš ( cenový nesmysl ) . Další šance je , že s číslem rámu zajdeš na DI a přes info zjistíš , jestli ten Pionýr nemá náhodou živé papíry . Tam je tedy ještě ta možnost , že na ty papíry jezdí jiný Pionýr . A tím se dostáváme k veteránským papírům . Pokud na tvoje číslo rámu jezdí jiný stroj , veteránské ti nikde neudělají . Jsou podmíněny tím , že přineseš doklad o tom , že uvedené vin není v registru . A podle toho co se za poslední dva roky napsalo o V registraci , chtějí toto spřísnit tak , že na V se dostaneš max na sraz , či jinou veteránskou akci .

Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 09:27 | Nahoru | #3
O V stále panuje spoustu polopravd a mýtů. Na V samozřejmě žádný doklad nepotřebuje , zatím, a za předpokladu, že splní i jiné podmínky testace HV. Nastuduj si podmínky na stránkách VCC a pak spekuluj co dál .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 09:44 | Nahoru | #4
Vítězslav_Máří> Nikdy po mě nechtěli doklad o tom, že uvedené VIN není v registru..

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 09:56 | Nahoru | #5
FJRPEPA> další chyméra , po mě taky ne, ale "čistota" v.č./VIN v registru je jen na žadateli.

2 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 12:52 | Nahoru | #6
Co se týče toho "veteránského čísla", tak co jsem zjistil na magistrátu:

- vozidlo musí být starší 30let, což pionýr určitě splňuje,
- musí to projít schvalovacím procesem na veterána,
- schvalování těchto vozidel probíhá jen na krajských dopravkách, v mém případě to je Ostrava...

Výhodou pak je, že platíš jen zlomek ceny na povinném...

Renovuji teď Mustanga 23, papíry sice mám, ale, zvažuji, že půjdu taky cestou veteránského čísla...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 13:08 | Nahoru | #7

Gazda4 píše: Co se týče toho "veteránského čísla", tak co jsem zjistil na magistrátu:

- vozidlo musí být starší 30let, což pionýr určitě splňuje,
- musí to projít schvalovacím procesem na veterána,
- schvalování těchto vozidel probíhá jen na krajských dopravkách, v mém případě to je Ostrava...

Výhodou pak je, že platíš jen zlomek ceny na povinném...

Renovuji teď Mustanga 23, papíry sice mám, ale, zvažuji, že půjdu taky cestou veteránského čísla...



Pokud máš papíry, tak je nesmysl jít do veteránskýho čísla. Na STK s normální značkou chodíš jednou za 4 roky a na veteránský atest musíš každé dva roky a ještě by jsi si snížil cenu Mustanga, protože aby to šlo na veteránské, tak by jsi musel papíry zrušit. Dát to na veteránský čísla taky není zadarmo. tuším, že 4 tisíce.

Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 13:40 | Nahoru | #8
Otázka je, jak by snížil cenu.
Je ta cena s původními doklady vyšší? A bacha, pokud jsou papíry při životě a není placeno povručko, vyjeví se někde dost zajímavý dluh
A jak je to s plněním pojistného, když pincka např. přejede Tatra?
Onehdá dělali platišťovny vyj.bávky ohledně amortizace...

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 13:44 | Nahoru | #9
Foufam, ze neprispeju k mytum, ale neni nahodou moznost vozidlo nechat na bilych znackach a jen udelat testaci a mit pak levnejsi pov? U pionyra to nema smysl, ale u auta s lehce vetsim motorem o tom uvazuju…

Drakl: s amortizaci uz davno nic nezkousi, dokonce se u starych vozidel uznava hostoricka hodnota..

Naposledy editováno 06.02.2022 13:45:41

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 13:46 | Nahoru | #10
FJRPEPA> Uvidím, je to zatím v běhu...
Prvně dokončím renovaci a pak se rozhodnu...
Problém je v tom, že mám i tu originální SPZ i s originálním technickým průkazem, technická už tam byla jednou dělána, tak uvidíme.
Rád bych si původní SPZku ponechal, pokud by mě nutili ji vyměnit za ten billboard co je na normální mašinu tak budu zas uvažovat jinak...
Uvidíme.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 13:53 | Nahoru | #11
Gazda4> a proc? Pokud mas zive papiry tak bych je zachoval. A cena pojistky u pincka je cca 250kc rocne. Tady neni co resit

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 13:54 | Nahoru | #12
assassin> to rád slyším, mám pár starých vran akorát na obyč dokladech

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 14:10 | Nahoru | #13

HornisGSX píše: Gazda4> a proc? Pokud mas zive papiry tak bych je zachoval. A cena pojistky u pincka je cca 250kc rocne. Tady neni co resit



Platím za pincka cca 54 Kč, těch 250,- za panelku na bílých u Generali ač je nemusím .
Když má živé papíry tak to samozřejmě u picka memá smysl. Bílé značky se dají otestovat na HV jen kvůli úspoře za POV tam, kde to má smysl třeba u aut ap.

Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 16:52 | Nahoru | #14
Nechápu, proč u motorky někdo, kdo má živý papíry uvažuje o veteránských. Jakože máte na renovaci, máte na origo díly a nemáte pár stovek na povinný? I kdybyste těch zrenovovanejch motorek měli 10, tak to přece normálnímu člověku nemůže extra zasáhnout do rozpočtu, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 17:08 | Nahoru | #15
To jsi jako nejprve zrenovoval tuto mrdku, nasypal do ní prachy a až teď na konci zjišťuješ to co jsi měl zajistit jako úplně první na začátku, tedy jak jebku dostat legálně na silnici?

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 17:29 | Nahoru | #16
Johny_Servis> , jo a pak ho z testace třeba i výhodí pro papírové nesrovnalosti, které jdu za žadatelem dle stanovených podmínek testace na HV. Nechápu proč si to každý z veřejných zdrojů nenastuduje a poslouchá blafy lidí co na V nic nepostavili .

Naposledy editováno 06.02.2022 17:31:26

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 17:56 | Nahoru | #17
Gazda4: Malou značku ti nechají a pojištění platím 60 kaček. Do veteránů bych nešel.

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 19:19 | Nahoru | #18
pma1> To jsem potřeboval slyšet...
Pokud mi ji nechají, tak to nechám tak.
Jen jsem tak ze srandy "přiměřil" na mustanga RZ z R1 a vypadalo to děsně!!!

Díky moc chlape!

(reakce na) Přihlášení Pionýra

6.2.2022 v 19:19 | Nahoru | #19
HornisGSX> Máš pravdu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 Včera v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist