Někteří výrobci např. Honda nabízí, že když u nich koupím novou motorku, tak seškrcení a pak zase otevření provedou zdarma.
Otázka zní, zda je lepší mít (ať novu či ojetou) od výrobce motorku 500/35kw dimenzovanou celkově, vč. podvozku na tento výkon nebo je pro jezdce i motorku lepší mít seškrcenou motorku celkově dimenzovanou na vyšší výkon? (aby to seškrcení např. neškodilo motoru) Díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená
Ozzy_ píše: Za me bych mu (i kdyz uz je vylezdenej na pitbajkach atd) koupil LEHKOU motorku, cilize ninju 300/400 / RC390 / Yamahu R3 ci jejich nahate ekvivalenty. Na nauceni se poradne jezdit je to daleko lepsi nez seskrcena sestka.
Klučina, co mě k motorkaření vlastně přivedl, si právě RCčko pořídil (dost možná se inspiroval i u Tebe), na okruhy... po Banditu, CBR, VFR se vrátil zpátky k malorážce, a je spokojenej, jak želva. Má lehkou, hravou, zábavnou motorku, na které si tu jízdu, dle jeho slov, užívá daleko víc
PlusOne píše: Klučina, co mě k motorkaření vlastně přivedl, si právě RCčko pořídil (dost možná se inspiroval i u Tebe), na okruhy... po Banditu, CBR, VFR se vrátil zpátky k malorážce, a je spokojenej, jak želva. Má lehkou, hravou, zábavnou motorku, na které si tu jízdu, dle jeho slov, užívá daleko víc
Hele uzivam si R6ku, GSXR-1000, i tu RC390, vsechno ma neco do sebe, a kazda je fajn. Ale pokud se me nekdo zepta co je rozumny pro mladyho kluka z pitu a podobnejch veci, tak rozhodne todle ! Dotedka me sere, ze sem s velkejma motorkama zacinal v dobe, kdy 125ky 2T uz vymreli, a tydle mensi A2 ctyrtakty neexistovali Je to rozhodne skvelej dalsi logickej krok.
Samozrejme zalezi, jestli se chce klucina ucit jezdit, nebo machrovat pred skolou Ale podle toho ze lital na pitech atd tak bych spis cekal ze ucit jezdit, a pak jsou tydle strojecky naprosto dokonaly. Jezdit po loktech se na tom da
PlusOne píše: Klučina, co mě k motorkaření vlastně přivedl, si právě RCčko pořídil (dost možná se inspiroval i u Tebe), na okruhy... po Banditu, CBR, VFR se vrátil zpátky k malorážce, a je spokojenej, jak želva. Má lehkou, hravou, zábavnou motorku, na které si tu jízdu, dle jeho slov, užívá daleko víc
Hele ja si po tom co jsem na dromu srovnal se zemi jednu R6ku taky uvedomil, ze mi strasne chybi ty zkusenosti z malorazek, a atd. To bezstarostny otoceni plnyho plynu na vyjezdu, to brzdeni na cilovce az na 80 metrech, to prehazovani lehoucky motorky na uzkejch gumach ....
jasne, naucis se jezdit na vsem. Ale proste lip a snaz to jde takhle postupne .... pokroky jsou rychlejsi, zazity zkusenosti spravnejsi.
Az na pitbajkach a podobnejch smradosich jsem si uvedomil co KOKOTIN sem se naucil na sestikilu, ktery pode mnou ten dokonalej podvozek schovaval. Ale kdyz se pak chtelo rychlejs, rekl ... NASRAT A bohuzel rychlosti kterejma se uz v tu dobu clovek pohyboval nebyli na todle zjisteni ty pravy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 4 | 29.2.2024 v 19:24 Mňojo |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |