bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená
26.1.2022 v 13:02
Prosím o radu či názor. 17 letý syn se chystá udělat řidičák na A2. Od dětství řádí na minibiku, pitbiku a krosce na polňačkách za barákem. Do budoucna pravděpodobně přejde i na velké A. Je motoristicky - technicky lepší koupit motorku z výroby A2, např, Honda CB 500F (nebo nějakou 500stovku)nebo seškrcenou A na A2, např. Honda CB 650R, Yamaha MT 07, Suzuki SV650...nějakou 7-8-900 stovku? Taky bych mu mohl nechat seškrtit svůj V-Strom 650 a sám si koupit něco jiného, silnějšího. Ale on v jeho věku chce raději naháč nebo zmrzlinu.
Někteří výrobci např. Honda nabízí, že když u nich koupím novou motorku, tak seškrcení a pak zase otevření provedou zdarma.

Otázka zní, zda je lepší mít (ať novu či ojetou) od výrobce motorku 500/35kw dimenzovanou celkově, vč. podvozku na tento výkon nebo je pro jezdce i motorku lepší mít seškrcenou motorku celkově dimenzovanou na vyšší výkon? (aby to seškrcení např. neškodilo motoru) Díky.

2 reakcí na tento příspěvek A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená

27.1.2022 v 10:01 | Nahoru | #1
Díky za čím dál více věcných názorů. Je pravda, že na polňačkách toho má nalítáno dost, na asfaltu minimum, v běžném provozu nic.
Je tedy dost pravděpodobné, že v průběhu autoškoly a ochutnání jiných než krosových motorek a silničního provozu může věci vidět jinak něž teď.
Také je pravda, a to už jsem psal výš, že díky tomu, že je zvyklý na lehké pitbiky, nemá o těžší motorky (viz. moje nabídka uškrcení V-Stromu), zájem.
A úplně to chápu, proto mu to necpu. Byla jen jedna z teoreticky možných variant. A ihned šla ze stolu. Je to celé předběžné a on sám to časem (po autoškole)
rozsekne. Jen teď přes zimu, covid a mimo sezónu jsem našel čas se o tom spolu s ním začít bavit a říct si o názory i na fóru.

Dosud opravdu nevybírá konkrétní motorku, ale jen pro zajímavost, kdyby dnes byl ten den "D", tak by se dle jeho slov rozhodoval asi mezi Hondou CB 500F (naháč), CBR 500R (kapota) a právě mezi ušrcenými většími sourozenci Honda CB 650R (naháč), Honda CBR 650R (kapota). Takže by se pak musel i rozhodovat i mezi dvouválcem a čtyřválcem. Přitom dosud 11 let jezdí jen jednoválce. Jinak dělá na vysoké úrovni sport, výška 175, váha 69. Ale to píši celé jen pro kompletnější představu.

(reakce na) A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená

27.1.2022 v 10:04 | Nahoru | #2
zahadnytajemny> Já bych šel do CB 500F.

(reakce na) A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená

27.1.2022 v 11:08 | Nahoru | #3
zahadnytajemny> Uvidíš, na co ho posadí v motoškole, když jsem dělal motoškolu na "A" já (Praha rok 2007), tak to bylo skoro všude jen o Suzuki B6 (uškrcený na A2 a otevřený na A), teď je to trochu barevnější. Ale osobně mám za to, že mu bude sedět něco hubenýho vysokýho, uvidíš. A ta volba Hondy je určitě taky ovlivněná main-streamem, když zhruba čtvrtina strojů na silnicích jsou Hondy a víc než 20% nově prodaných strojů jsou Hondy . Japonci jsou skvělí! A co se aut týče, nedám na ně dopustit (a nechápu, že někdo ještě kupuje ty evropský plechovky) )) ale třeba zatouží po nějaký exotice
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist