Téma: motodovolená Andalusie leden 2022

25.1.2022 v 21:21
Ahoj , takže kde bych začal?! Především jsem byl překvapen snad ze všeho co jsem v andalusii viděl/potkal/prožil. Při plánování cest jsem vůbec netušil jak a kde a délku plánování cest. Takže píši moje postřehy a dojmy. Jel jsem s baťůžkem který se bál zatáček a měl rád klidnější plutí krajinou i dálnice nevadila. Tu jsem používal při přesunech na delší trasy nebo jako krátkou spojovačku naplánované cesty. Já mám rád zase zatáčky , takže jsem plánoval kompromis, ten se ukázal jako nejlepší řešení. Zátáčky by nás 200km neba. Jezdily jsme tak od 10.00hod do 17.00hod. Plánovat stačí tak max. do 200km na den. Pokud se chcete občas někde zastavit kouknout se po okolí , dát kávu. Španělé přes den nežijí , takže budete mimo města jezdit na poloprázdných dobrých silnicích a budete koukat do navigace zda-li si se neztrácíte , protože půl hoďky nepotkáte auto. Benzínové pumpy v každé větší vesnici , přece jenom je to motorkářská země. Každých 70km potkáte jinou krajinu ...úžasné... prostě jedete na motorce a jen se kocháte , rozhazujete rukama aby baťůžek viděl co vy! Pobřežní jízda se střídá tak 30km podél skal a moře /nádhera/ a potom zase 30km městy /semafory/kruháče/voprus.
Pokud máte rádi kopce tak doporučuji krajinu nad Malagou a kouknout na tyto lokality (nebudu popisovat-vygooglit) El Torcal , El Chorro , Ronda. Krásná cesta horami je právě z Rondy na Gibraltar přes Jimena de la Frontera. Rovinatější a zelenější krajina je potom na západ mezi Gibraltarem a Cádizem ( vzrostlé staré stromy -snad duby či co - taky nádhera) a severně cca.100km od tohoto území stojí za to navštívit bílou vesnici Arcos de la Frontera. Krásné široké slunné teplé pláže jsou potom na východ od Malagy za Almerií , třeba pláž Cabo de Gata , tam bylo nejvíce teplo, baťůžek to vítal. Opak tohoto severně zvedající se pohoří Sierra Nevada 3500m.n.m. Krásné horské zatáčky a výhledy , ale v lednu docela zima 0-5°C. To je tak vyjet nahoru a hned šupem dolů do teploučka. V lednu je v Andalusii 14°C-18°C , aspoň ten náš 3.týden. Španělé jsou hrozně ohleduplní k motorkářům , nikde jsme neměli problémy , ani ve městech , všude nám dávali přednost.(pokud nepojedete jako šíleneci) Nepromoky netřeba , skoro neprší , spíše mrholí v horách , ale tak 1hoďku a potom zase jen mraky a sluníčko. Jinak my jsme měli z 8dní 7 samé sluníčko. Baťůžek 1den odpočíval , zajel jsem si na šotolinky nad El Chorro okruh 50km, jezdil jsem po opuštěných kopcích na kterých se líně otáčely větrné elektrárny s krásnými výhledy. Byla by dobrá termoska s kafem. (příště propašuji do letadla). Tak přeji krásnou dovolenou , pokud se z vás někdo chystá. Opravdu to stojí za to , a nebudete litovat. 100xlepší než se válet v Chorvatsku u moře?!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motodovolená Andalusie leden 2022

26.1.2022 v 19:33 | Nahoru | #1
Ozzy_> Ahoj , mám nový stroj od podzimu , síla přitažlivosti byla tak velká , že jsem si v prosinci zabuk. letenku do Malagy a zpět 1280,-Kč a firmou motogbox přeprava motorek do Malagy kamionem 13.900,-Kč tam a zpět vč.pojištění motorky. Motorku v jejich skladu v Malaga jsem si vyzvedl a po týdnu ji zase vrátil. Zač.února si ji vyzvednu v ČR zase v jejich skladu. Přeprava kamionem = půjčení velké moto ve Španělsku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motodovolená Andalusie leden 2022

27.1.2022 v 21:31 | Nahoru | #2
fidooo> Zdarec fidooo, nepřivádíš nás zde v omyl? S chlapíkem jsem také mluvil a cena 13900,- byla nakonec bez DPH!

(reakce na) motodovolená Andalusie leden 2022

31.1.2022 v 00:54 | Nahoru | #3
fidooo> asi jsem se do tebe příliš pustil, promiň, ale naštvala mě ta cena bez DPH. Respektive, otrávil mě ten chlapík. Všiml jsem si tvého příspěvku ještě v době plánováníí. Již jsem měl vybranou konkurenční firmu, ale ta cena se zdála fajn. Potom tam zavoláš a zjistíš, že se pouze snaží vypadat levněji. Zrovna tak ceny letenek, věřím, že se někdy podaří sehnat levný let, ale ta cena se zdaleka nerovná průměru. Nechápu, jak tebou zmíněná firma v pohodě uvádí ceny bez DPH. To už snad nikdo slušnej nedělá. No a čtu tvé příspěvky a říkám si, už je to tady znova! V jednu chvíli se mi dokonce zdálo, že ty příspěvky kopíruješ na jejich stránkách.

Po vlastní ose, doufám, už nikdy nepojedu! V říjnu jsem byl autem v Granadě a to už nechci zažít. Cestou zpět jsem byl tak otráverný, že jsem přijel do Plzně 1000km v kuse s průměrnou rychlostí 138km/h