bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro
23.1.2022 v 09:28
Zdravím pánové, jdu se s vámi poradit mám kawu kx 250 předělávám jí na CC a teď řeším výfuk respektive koncovku, motorka je dost hlučná a chtěl bych trochu pomoct i spodnímu pásmu otáček, bouhžel koncovky Fmf turbinecore ii a ,,q” stealth které by můj problém vyřešily se v Česku nedají sehnat. Tak že si prohrávám s myšlenkou koupit koncovku z nějakého endura typu ktm exc,Gas Gas ec atd. a dopasovat jí na kawau. Vzhledem k tomu že enduro koncovky jsou delší z hrubějšího materiálu a vleze se do nich víc vaty, tak by to mohlo vyřešit můj problém, co Si o tom myslíte? Někde jsem zaslechl že by snad bez úprav měla pasovat koncovka z nějaké bety 2016, nezkoušel to někdo. Budu vděčný za každou radu

Naposledy editováno 24.01.2022 22:25:26

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 09:41 | Nahoru | #1
Na tohle by měl radu beranidlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 10:42 | Nahoru | #2
Anti> On už se tím zabýval na nějaké motorce, nebo má zkušenost s podobnou přestavbou ?

(reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 11:04 | Nahoru | #3
Honza1997> Rozumí dvoutaktum jako nikdo jinej

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 16:01 | Nahoru | #4
Čau, ja som svojho času strkal svoje paznechty do výfuku u 2T motoru čo som jazdil ešte na východe Husqvarna WXE 260 , je to enduro, ale v maximálnych otáčkach to ryčalo, tak so do tej trubky s dierkami dal takú mini prepážku , zmenšil som prierez asi o 1/3 a prestalo to hučať v maximálnych otáčkach, lebo to už nešlo do maximálnych otáčok. Má to motor presne kópia ( ale fakt nepodarená ) z Hondy CR 250 do roku 1998 s mechanickou príverou . Spodok to malo podstatne lepší ako cross , ale nie kvôli výfuku , kvôli kľuke. Tá tam bola origo. S tou mojou úpravou som akurát urobil obmedzovač max . otáčok. Nechal som to asi na cca 100 km a potom so to vyhodil.

Mám otázku v čom spočíva úprava na CC?

(reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 16:47 | Nahoru | #5
krokoš> No s tou přepážkou bych měl strach že to rozhodí výplach válce. A úpravy jsem provedl následovné: velká nádrž myslím že 11,5litrů , kryt motoru s krytem přepakovaní, kryt výfuku, řidší olej v tlumičích, nižší sedlo, kryty paček cyrca, zvýšené řídítka, jinačí rozeta, doma Racing koleno, ventilator na chladič, a v brzké době ještě 18 kolo dozadu, zmíněný výfuk, zavaží na setrvačník a zaujala mě reklus auto.spojka ale nejsem si jistý jestli to stojí za tu cenu nebo lectron. Ale tohle jsou úpravy které jdou hodně nad 10k, tak že ještě zvážím jestli to stojí za to

Naposledy editováno 23.01.2022 16:51:13

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 18:36 | Nahoru | #6
Čau, no, po tej rekluse spojka,či reklus , neviem čo je správne, tak po tom som pásol aj ja, ale...na moju to nerobia, zas by som musel sľúbiť žene, že nebudem chlastať alkoholické nápoje. Ten lectron, o tom som ešte ani nepočul. Pozriem čo to je. Kľuku chápem, výfuk tiež, to zadné koleso, tá 19 je ľahšia, veľa peňazí na zmenu , vonkajší preimer vychádza rovnaký ako má 18-tka, tá 19 má nižší profil. Prečo vlastne endurá ostali pri 18-tke a cross dali 19-tku? Ja som ešte mal na croske 18-tku, ale to bolo dávno v praveku.

S tou prepážkou to som trošku posral, šlo to blbšie, mala nižšie max , otáčky. Pocitovo, tá WXE 2T 260 ,vlastne 250 tka, lebo po zadretí som dal vyrobiť vložku a piest z Hondy CR 250 , zdvih to malo rovnaký, tak pocitovo to šlo lepšie ako moja terajšia Husqvarna 4T TE 449 . Síce tá má výkon na kolese hneď, stačí pomyslieť a už to ide. Ale , ale ten 4T motor mi pripomína stále kosačku. K tomu ešte rozhrkanú. Ten 2T motor má svoje čaro, teda pre mňa staromilca.

PS: aha, tak ten lectron to je karbec, ako som sa dočítal.

Naposledy editováno 23.01.2022 18:43:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 20:02 | Nahoru | #7
krokoš> Kdyby tě ten karbec zaujal víc tak tady to je celkem rozebrané https://www.motorkari.cz/tema/?t=215600 . No a k té 18tce, má větší profil, tak že nemá tendenci se tak cvaknout popřípadě zničit ráfek, navíc má větší sortiment co se gum týče a určitě bude lépe absorbovat nárazy. Možná jsou pro to i jiné důvody a já se pletu . lol]

Naposledy editováno 23.01.2022 20:05:33

(reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 21:34 | Nahoru | #8
Honza1997> hej, čítal som o tom karbci tu na motorkároch to bolo, len som na to zabudol. Ja už mám striekačku na endure, tak ma to až tak nezaujíma. Síce ešte mám karbeci na cestnej, ale dúfam, že ich nebudem musieť rozoberať. Zas koleso s gumou 19-tka je ľahšia, lebo je tam menj pneu ako na 18-tke a ešte oser s výmenou, ale keď je chuť a nálada a prachy tak nie je o čom rozmýšľať. Nech sa darí. Ináč tá spojka rekluse má svoje čaro,čo som rozprával tu s chalanmi ,kopu ich s tým jazdí. Je to fajn hlavne pri výjazdoch, ťa to neprevráti a vylezieš na kopec aj keď nepodradíš. Píšem, len čo som počul, ja som to ešte neskúšal, ani nemal. Možno sa ešte dožijem , ale asi ťažko.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 22:19 | Nahoru | #9
Volali jste mě?

Nevíme, co je to za KX 250, jaký je na ní výfuk. Ale to nemusí být podstatné. Součástí výfuku je koncovka, to je ta trubka mezi dvěma žlutýma čarama na obrázku modelu 2001. Její délka a průměr jsou naladěné (nebo měly by být) vzhledem k použitému výfuku (jeho objemu) a charakteristice motoru. Na koncovku navazuje tlumič a je v podstatě jedno, co je tlumič zač - delší a objemnější víc tlumí, něco málo výkonu to sežere vždycky (u 250 bych se toho nebál). Lepší motokrosaři nemají rádi dlouhé tlumiče, protože jsou těžké, ta váha je vzadu a vysoko, a to ovlivňuje chování motorky ve vzduchu.
Pokud budeš měnit tlumič, snaž se dodržet stejnou délku a průměr koncovky, jako má původní sestava, ať už originální nebo od druhovýroby, jako třeba to FMF.

Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

23.1.2022 v 22:27 | Nahoru | #10
Koukám, že diskusi k tomu Lectronu jsem pokazil, ještě než začala.

Naposledy editováno 23.01.2022 22:27:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

24.1.2022 v 01:05 | Nahoru | #11
Beranidlo> Ahoj a zároveň díky za ochotu poradit motorka je rok 2003. Průměr by zůstal zachován, to je jisté ale všeobecně jsem si myslel že teoreticky platí pravidlo že čím je koncovka kratší tím víc se zvýší výkon ve středních a vyšších otáčkách a s dlouhou koncovkou se zvyšuje spodní pásmo otáček. U těhle předělávám jsem vypozoroval že většina požívá Fmf trubinecore ii, což je koncovka dlouhá skoro jak na 4t a převládá u většiny těhle předělávek viz.foto. Originál končí s tabulkou. Tak že mé řešení sehnat nějakou delší koncovku se stejným průměrem není úplně šťastné? S nějakým úbytkem počítám. Pochybuju že bych to mohl nějak razantně pocítit a nějaký ten gram navíc neřeším. Delší sehnat problém nebude ale objemnější, která pojme víc vaty při stejné délce se bude asi blbě shánět



Naposledy editováno 24.01.2022 06:46:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

24.1.2022 v 22:00 | Nahoru | #12
Honza1997> Přečti si ještě jednou, co píšu. Koncovkou končí funkční část výfuku a za koncovku se dává tlumič.

(reakce na) Přestavba MX na CC/ výměna mx tlumiče za enduro

24.1.2022 v 22:24 | Nahoru | #13
Beranidlo> Už tomu rozumím, řešil jsem
Tlumič . Má chyba, musím číst pozorněji. Díky

Naposledy editováno 24.01.2022 22:27:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist