Chápu, že na karburátorech je to důležité a jak a proč se to dělá, ale se vstřikovači nevím. Poradí někdo? Díky
Naposledy editováno 20.01.2022 09:56:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700 seřízení podtlaků klapek
Čistě teoreticky by samozřejmě mělo jít i nechat MAP připojen jen k jednomu válci, namísto přívodu z druhýho sání (na T-čko) napojit budík a druhej budík připojit na těleso mamísto vývodu k MAP (eventuálně použít rozdílovej manometr). Pak by to šlo synchronizovat jako klasický karburátory (ovšem má to společnej ventil pro regulaci volnoběhu tak těžko říct co s tím udělá ten).
Naposledy editováno 21.01.2022 11:17:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |
GIVI E41N Keyless Honda XL 700V Transalp | Lukas415 | 3 | 6.12.2023 v 21:21 docent |