bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moc bohatý přední válec
18.1.2022 v 18:29
Jdu si s velkým prosíkem pro radu. TeLe 97 USA do provozu dle tp 2002 SRN. Ano je to divne, ale neřeším. Motor není 97. Má tri dráty z čidla rychlostí. Okruh chlazení s termostatem mezi valcama. Jednotka nevím jestli je 97 nebo mladší. Jeden výfuk yoshimura a K&N, dodělal jsem SATRE, zapojil a vše v pohodě. Slapalo vše jak mělo. Druhy den jsem chtěl udělat synchronizaci klapek a tps. Vsiml jsem si ze teče jeden vstrik(strihle těsnění) dal jsem nové. Oba vstriky rozprasuji stejne. Od te doby jedu po chvíli na jeden válec-zadní. Dam novou svíčku (CR8EK) běží par minut v pohode a po chvíli cca 60stupnu a přední válec off. Vytahnu svíčku úplně černá. Dam novou a vše se opakuje. 4 nové svíčky a nejsem schopen motor zahrat na provozní teplotu abych udělal synchronizaci atd. Všechny kontakty projite, ošetřené. Faje prohozene a tak i tak to samé. Cívka +mód nepomohl. Chybu to nehlásí zadnou. Poloha tps uprostřed.
Takže otázka na místní guru. Čím to kur*a je????
Předchozí
1 2
Následující

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 15:08 | Nahoru | #31
assassin> Jaké kilo? Na tachometru je pade

Moje první TeLe jsem prodával v roce 2008 s 55tis km. Nedávno jsem jej nasel na inzeratu s 37

Jak dnes prijedu z práce tak na to vletim a kdyžtak mrknu i pod dekl.
Dam vědět.

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 15:11 | Nahoru | #32
zkus to i bez toho satre - to mas naky svoje? nebo kupovany? me treba sestkova mapa nedelala problem ani na volnobeh na neutral, ale cetl jsem, ze nekterejm TL to vadi... kdyby to satre blblo a ten tranzistor nerozepinal, tak je tam na neutral 6ka a ta je o neco bohatsi...

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 15:28 | Nahoru | #33
assassin> Satre jsem si dělal sám. Není na tom co zku*vit. Jedine ze by se to vysralo přes noc. Protože po montáži satre to běželo normálně. Po zahřátí to šlo do otáček uplne bez problemu. Nic co by nasvědčovalo ze je něco spatne. Druhy den jsem sundal airbox ze mrknu na synchro a tps. Nemusel jsem, ale chtěl jsem…. Kdybych do toho nevrtal tak asi běží dal

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 15:33 | Nahoru | #34
na airboxu je teplomer a ten senzor podtlaku - v serii je tam ten podtlak vedenej vselijak, kvuli klapce v sani, co muze pryc atd... nenechals neco odpojene?

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 15:48 | Nahoru | #35
assassin> Vyfotim jak budu u toho. Ale zapojené by mělo být vše. Jen hadicku od podtlaku klapky v airboxu jsem ucpal šroubkem ať na ni nevysi airbox.

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 16:42 | Nahoru | #36
assassin> Mělo by být zapojene vše. Klapku v airboxu mám zatím ještě funkční tak je tam ještě vše. Airbox mod jsem plánoval až s tím druhým motorem…














Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 17:09 | Nahoru | #37
ta motorka bude 98+ model, respektive 98/99 kvuli te 5pruzinove spojce. ma to odvetrani motoru na hlave zadniho valce.

takhle na prvni pohled vse jak ma byt. klapku v airboxu muzes odpojit - bude porad otevrene na max + vyhazet ten ventil a hadicky co vedou do nej. samo hadicku zaslepit, konektor tam muze zustat na volno, nehazi to chybu.

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 17:24 | Nahoru | #38
assassin> Ano má to odvetrani na zadním válci.
Ted jsem to jen zkusil protocit po výměně cívky…. A chytlo to. Ale jen na přední Mě z toho jebne Jdu vyhodit zadní svíčku a asi i rovnou vymenim zadní cívku.




1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 18:55 | Nahoru | #39
Tak je to opět V Twin!!
Dal jsem obě cívky, kabely a faje z druhého TeLete(jeté) a jede to. Ale pouze na ty iridiove ngkáčka co jsem z tama vytáhl. Nové CR8EK tomu jaksi nechutnaji…
Zítra udělám synchro a tps a snad to bude šlapat
Každopádně vsem patri velké dekuji!! Ale fakt velké
…beztak budu otravovat ještě i zitra

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 19:16 | Nahoru | #40
Tak aspon neco, ale ty svicky jsou divny, ja na ne jezdím a jednou jsem prijel domu asi 20km na jeden valec, vyndal jsem svicku, sklepnul kontakty - uz byla moc opalena a veselo to jezdilo dal

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 19:27 | Nahoru | #41
assassin> Taky to nechápu. Na prvním TeLeti jsem dával taky jen ty CR8EK a nic jiného tam nefungovalo. Ale tam jsem měl dva výfuky (creptus) a K&N… Na tomhle je to svedené do jednoho výfuku a K&N… Žeby to bylo tím???

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 19:31 | Nahoru | #42
Ja zatim moc TL s jednim vyfukem nevidel, kdysi se to řešilo na TLzone a nikomu to nemakalo. Jeden clovek co sem chodil to taky zkousel, svaril nekolik verzi a nejelo to - pak okopiroval francouzsky vyfuk Ajko a prej super. To je asi jeden z mala 2-1 výfuku co existoval a fungoval.

Pak mel asi jeste Sam - TL guru z UK - nejakej jednovyfuk na prestavenem TL - myslim, ze i psal v cem je zakopanej pes.

Naposledy editováno 19.01.2022 19:32:00

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 20:18 | Nahoru | #43
assassin> Jako, abych řekl pravdu tak přemýšlím ze tam hodím zpět dva výfuky. Je to dlouho co jsem měl to první, ale řekl bych ze to jelo lip. Nebo aspoň vrch otáček. Tohle je zivejsi ve spodním pásmu otáček, ale vrch je nic moc. Navíc tohle je takove doskakane ve spodním pásmu ot. To první rv98 slapalo jak hodinky, nic co bych vytkl. Převody jsou stejne 17:38… a hlavně jsem jeste nemel motorku s jedním vyfukem a ani se mi to nelíbí Vlastně měl, simsona
To první vim, ze byl origo motor. Tady je to skladanka. Zadní hlava ma zaslepeny pair air(mladší), přední ho nemá vůbec(starší), nevim co jsou tam za vacky… hlavy… (jak se pozná hlava podle roku kromě pair air?) Majitel predemnou byl asi letec, ale nevim jak moc byl důkladný nebo to bylo nachystane jen na prodej. Proste jsem chtěl TeLe a jel jsem zrovna okolo tak jsem ho vzal. Byl k tomu druhy motor, s předním valcem po smrti(výfukový ventil) Tak proto jsem to vzal. Náhradní motor jsem komplet udělal a čeká na svou příležitost…

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 20:30 | Nahoru | #44
https://www.motorkari.cz/tema/?t=224206

Jebni tam ten druhý motor Dej dva laufy (vypadá to jak má) a koukej dofrcet tady za náma S Azizem pokecáš a taky Ladikem

https://www.motorkari.cz/profil/?uid=135429

Ten tam dojede na TeLeti

Naposledy editováno 19.01.2022 20:30:42

1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 20:45 | Nahoru | #45
Ivos> Jestli to bude pojízdné tak bych v tom neviděl problém

(reakce na) Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 20:46 | Nahoru | #46
Miktor> No tak paráda To se teda uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 21:42 | Nahoru | #47

Miktor píše: Tak je to opět V Twin!!
Dal jsem obě cívky , kabely a faje z druhého TeLete(jeté) a jede to. Ale pouze na ty iridiove ngkáčka co jsem z tama vytáhl. Nové CR8EK tomu jaksi nechutnaji…
Zítra udělám synchro a tps a snad to bude šlapat



Jsem to rikal, v otackach po zahrati to nepalilo ....

Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 21:51 | Nahoru | #48
Ozzy_>

(reakce na) Moc bohatý přední válec

19.1.2022 v 23:47 | Nahoru | #49
Ozzy_> protoze sis to přečetl hned nekde na zacatku v jednom z mých prvních příspěvku

Miktor - 97 hlavy poznáš podle sacich kanálu, maji kruhový prurez. 98 a novějsi maji D-shape. Pair nemela asi jen 97. Jestli to ma predni hlavu 97 a zadni 98+ Tak je to dobrej mixik :D

Ja bych potreboval taky poskladat náhradní motor,
Ale neni cas :(

Naposledy editováno 19.01.2022 23:49:03

1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec

20.1.2022 v 05:10 | Nahoru | #50
assassin> Naštěstí saní jsou stejná Někde si to tady už psal, ze je rozdíl v saní. Ale nevěděl jsem v čem presne. Od gumové priruby pod klapkou až po ventily je to stejne.

(reakce na) Moc bohatý přední válec

20.1.2022 v 10:47 | Nahoru | #51
Miktor> On ten rozdil neni moc dobre videt, chcet to mit dva valce vedle sebe.. ale je mozne i to, ze je to oboje novejsi hlava…

Moc bohatý přední válec

20.1.2022 v 19:51 | Nahoru | #52
assassin> Měl si pravdu. Předek je 97 a zadek novější… už to vidím ten rozdíl. Mě jebne tvl









Moc bohatý přední válec

20.1.2022 v 19:58 | Nahoru | #53
slusna slepenina

1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec

20.1.2022 v 20:09 | Nahoru | #54
Ozzy_> Nechápu lidi co tohle jsou schopni udělat. Ale za ty prachy jsem to neřešil. Tak trochu jsem s tím asi počítal. Ten druhy motor k tomu mě přemluvil. Ten jsem udělal tak jak má být a až přijde jeho čas tak to bude jen kus za kus. I teď je to TeLecí svezení, jen to má malinke mouchy no

(reakce na) Moc bohatý přední válec

21.1.2022 v 00:40 | Nahoru | #55
Miktor> Jop to je ono, dokud clovek nevi co ma hledat tak si toho nevsimne…

Ty 97 hlavy s kruhovym prurezem prej jsou lepsi na vykon v maximu, delaji pry tu "divokost" prvnich modelu, D-shape kanaly zlepsuji prubeh - ma takove hlavy i Rko a ma vetsi vykon, takze spis u te 97 jde o ten kopanec na 7tis rpm…
Ty 97 lidi pouzivali na stavbach na drag racing.

97 zadni hlavu bych mozna nasel, kdybys to chtel sjednotit…

Asi by to chtelo udelat na vejfuk navarky na lambdu pro kazdej valec zvlast a naladit to, to na yoshboxu pujde… je to takovej zvlastni hybrid, ale tak nejak to odpovida TL stylu .. punk’s not dead

Ad co dokazou garazovi lepici - par TL motoru uz jsem videl a bohuzel ten motor na kutily dost trpi. Nejcastejsi tuning je ucpana "weep hole" - dirka v karteru kudy kape voda/olej pri selhani tesneni vodniho cerpadla. KO tesneni a dirku zalepenou sroubkem/tmelem ma tak 7 z 10ti motoru. Ja svu puvodni motor vlastni demenci zadrel a nahradni motor z bouracky co jsem tam dal mel tuhle specialitu osetrenou ve velkem stylu - ve weep hole byl samozrejme sroubek, tak kdyz jsem motory prehazoval, objednal jsem rovnou keramicke tesneni, nejcasteji umre to. Prvni prekvapeni, pod sroubkem byla jeste spejle zalita v silikonu na delku celeho kanalu, asi 5cm - zabava to vydolovat. No a nasledne neco co jsem jeste nevidel. Tesneni do vody se vyndava zvenci, pod vrtulkou cerpadla. Pak je nizke zebro a k nemu je zevnitr dorazene gufero co tesni olej, to se musi montovat pri sundani celeho vika zevnitr. Nekdo predemnou nejakym nastrojem - kulate dlato/pilnik? Vysekal tohle zebirko aby slo gufero natlacit zvenku bez demontaze vika - samo, ze pak tlak oleje pusobici na gufero drzi jen treni. No jen tam to gufero narazil obracene, britem ven, takze olej to tlacilo skrz a to poresilo silne tri silikon/spejle/sroubek… takze jsem dal jine viko.

No a dalsi oblibena kratochvile je skladani motoru 97 a 98+ Pri ruznych kombinacich typu 98motor do 97 motorky vznikaji komplikace typu kam pripojit oddech na viku zadniho valce - videl uz jsem i variantu, kde tam nekdo (kladensky servis suzuki) dal viko z 97 bez oddechu … jenze tam je hacek, 97 ma oddech v bloku a je tam slozitej labyrint s membranovou klapkou, motor tamtudy vyfukuje olejovou mlhu a zaroven zpet nasava zkondenzovany olej. 98+ to ma jinak, oddechem v bloku se vraci olej a motor oddechuje pres zadni hlavu - takze po takove uprave motor ve vyssich otackach tlakuje tak, ze zacne litat olej uplne vsude, tycka spojky, gufero na vystupni hrideli, ale i kolem plastoveho spojkoveho vika

No to jsem se nechal unest, tak zas priste u nejakych pribehu z nataceni

Naposledy editováno 21.01.2022 00:58:10

1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec

21.1.2022 v 05:22 | Nahoru | #56
assassin> Díky, díky
Po te 97 hlavě se mrkni. Asi bych ji vzal.
Musím ještě vyměnit těsnění u zadního svodu tak stejne musí dolů tak bych tam asi rovnou šupl matky na ty lambdy. Víš z hlavy jaký průměr? Ať to nemusím hledat.
Jinak odtok od pumpy byl taky zaslepený. Už je to jak má být. Plus nové gufero vody i oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moc bohatý přední válec

21.1.2022 v 22:56 | Nahoru | #57
Miktor> klasika M18x1,5 závit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moc bohatý přední válec

22.1.2022 v 02:11 | Nahoru | #58
YOSH_BOY>

(reakce na) Moc bohatý přední válec

22.1.2022 v 02:14 | Nahoru | #59
Miktor> Jsou na netu nakresy jak tam ma ta lambda byt, je dost dlouha tak abys na ni mel misto a ma mit nejakej uhel v pricnem rezu ke svislici… aby do ni netekla zkondenzovana voda + bejva i naky pravidlo jak daleko od valce, ale to se asi nepodari dodrzet, minimalne vzdau…
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist