Takže otázka na místní guru. Čím to kur*a je????
takhle na prvni pohled vse jak ma byt. klapku v airboxu muzes odpojit - bude porad otevrene na max + vyhazet ten ventil a hadicky co vedou do nej. samo hadicku zaslepit, konektor tam muze zustat na volno, nehazi to chybu.
1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec
Dal jsem obě cívky, kabely a faje z druhého TeLete(jeté) a jede to. Ale pouze na ty iridiove ngkáčka co jsem z tama vytáhl. Nové CR8EK tomu jaksi nechutnaji…
Zítra udělám synchro a tps a snad to bude šlapat
Každopádně vsem patri velké dekuji!! Ale fakt velké
…beztak budu otravovat ještě i zitra
Pak mel asi jeste Sam - TL guru z UK - nejakej jednovyfuk na prestavenem TL - myslim, ze i psal v cem je zakopanej pes.
Naposledy editováno 19.01.2022 19:32:00
To první vim, ze byl origo motor. Tady je to skladanka. Zadní hlava ma zaslepeny pair air(mladší), přední ho nemá vůbec(starší), nevim co jsou tam za vacky… hlavy… (jak se pozná hlava podle roku kromě pair air?) Majitel predemnou byl asi letec, ale nevim jak moc byl důkladný nebo to bylo nachystane jen na prodej. Proste jsem chtěl TeLe a jel jsem zrovna okolo tak jsem ho vzal. Byl k tomu druhy motor, s předním valcem po smrti(výfukový ventil) Tak proto jsem to vzal. Náhradní motor jsem komplet udělal a čeká na svou příležitost…
Jebni tam ten druhý motor Dej dva laufy (vypadá to jak má) a koukej dofrcet tady za náma S Azizem pokecáš a taky Ladikem
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=135429
Ten tam dojede na TeLeti
Naposledy editováno 19.01.2022 20:30:42
1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moc bohatý přední válec
Miktor píše: Tak je to opět V Twin!!
Dal jsem obě cívky , kabely a faje z druhého TeLete(jeté) a jede to. Ale pouze na ty iridiove ngkáčka co jsem z tama vytáhl. Nové CR8EK tomu jaksi nechutnaji…
Zítra udělám synchro a tps a snad to bude šlapat
Jsem to rikal, v otackach po zahrati to nepalilo ....
Miktor - 97 hlavy poznáš podle sacich kanálu, maji kruhový prurez. 98 a novějsi maji D-shape. Pair nemela asi jen 97. Jestli to ma predni hlavu 97 a zadni 98+ Tak je to dobrej mixik :D
Ja bych potreboval taky poskladat náhradní motor,
Ale neni cas :(
Naposledy editováno 19.01.2022 23:49:03
1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec
1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec
Ty 97 hlavy s kruhovym prurezem prej jsou lepsi na vykon v maximu, delaji pry tu "divokost" prvnich modelu, D-shape kanaly zlepsuji prubeh - ma takove hlavy i Rko a ma vetsi vykon, takze spis u te 97 jde o ten kopanec na 7tis rpm…
Ty 97 lidi pouzivali na stavbach na drag racing.
97 zadni hlavu bych mozna nasel, kdybys to chtel sjednotit…
Asi by to chtelo udelat na vejfuk navarky na lambdu pro kazdej valec zvlast a naladit to, to na yoshboxu pujde… je to takovej zvlastni hybrid, ale tak nejak to odpovida TL stylu .. punk’s not dead
Ad co dokazou garazovi lepici - par TL motoru uz jsem videl a bohuzel ten motor na kutily dost trpi. Nejcastejsi tuning je ucpana "weep hole" - dirka v karteru kudy kape voda/olej pri selhani tesneni vodniho cerpadla. KO tesneni a dirku zalepenou sroubkem/tmelem ma tak 7 z 10ti motoru. Ja svu puvodni motor vlastni demenci zadrel a nahradni motor z bouracky co jsem tam dal mel tuhle specialitu osetrenou ve velkem stylu - ve weep hole byl samozrejme sroubek, tak kdyz jsem motory prehazoval, objednal jsem rovnou keramicke tesneni, nejcasteji umre to. Prvni prekvapeni, pod sroubkem byla jeste spejle zalita v silikonu na delku celeho kanalu, asi 5cm - zabava to vydolovat. No a nasledne neco co jsem jeste nevidel. Tesneni do vody se vyndava zvenci, pod vrtulkou cerpadla. Pak je nizke zebro a k nemu je zevnitr dorazene gufero co tesni olej, to se musi montovat pri sundani celeho vika zevnitr. Nekdo predemnou nejakym nastrojem - kulate dlato/pilnik? Vysekal tohle zebirko aby slo gufero natlacit zvenku bez demontaze vika - samo, ze pak tlak oleje pusobici na gufero drzi jen treni. No jen tam to gufero narazil obracene, britem ven, takze olej to tlacilo skrz a to poresilo silne tri silikon/spejle/sroubek… takze jsem dal jine viko.
No a dalsi oblibena kratochvile je skladani motoru 97 a 98+ Pri ruznych kombinacich typu 98motor do 97 motorky vznikaji komplikace typu kam pripojit oddech na viku zadniho valce - videl uz jsem i variantu, kde tam nekdo (kladensky servis suzuki) dal viko z 97 bez oddechu … jenze tam je hacek, 97 ma oddech v bloku a je tam slozitej labyrint s membranovou klapkou, motor tamtudy vyfukuje olejovou mlhu a zaroven zpet nasava zkondenzovany olej. 98+ to ma jinak, oddechem v bloku se vraci olej a motor oddechuje pres zadni hlavu - takze po takove uprave motor ve vyssich otackach tlakuje tak, ze zacne litat olej uplne vsude, tycka spojky, gufero na vystupni hrideli, ale i kolem plastoveho spojkoveho vika
No to jsem se nechal unest, tak zas priste u nejakych pribehu z nataceni
Naposledy editováno 21.01.2022 00:58:10
1 reakcí na tento příspěvek Moc bohatý přední válec
Po te 97 hlavě se mrkni. Asi bych ji vzal.
Musím ještě vyměnit těsnění u zadního svodu tak stejne musí dolů tak bych tam asi rovnou šupl matky na ty lambdy. Víš z hlavy jaký průměr? Ať to nemusím hledat.
Jinak odtok od pumpy byl taky zaslepený. Už je to jak má být. Plus nové gufero vody i oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moc bohatý přední válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moc bohatý přední válec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |