Když motor dobře jede, tak s ním nic nedělej...
Do jisté míry to platí i dnes, ale jsou určité věci, které je třeba kontrolovat pravidelně.
A hromadu z toho, co tam píšeš sis měl již zkontrolovat před koupí a ne to řešit teď.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
- Stav dobíjení (Hondi evergreen, ale za ty roky už bude asi vyměněno za spolehlivý regulátor) a baterky, obecně kabelový svazek a konektory
- Fajfky ke svíčkám a samotné svíčky bych vyměnil, ideálně za NGK ekvivalentní Brisky, tím vyresis problém možného uchlastani
- Dále překontroluj všechny hadičky, tj palivové vedení, odvětrání klikovky, pair (pokud je) atd. tj aby nebyly nikde zlomené, zpuchrele atd.
- Nezapomeň na kontrolu funkce podtlakového palivového kohoutu s případnou opravou
- Samozřejmostí je výměna oleje za typ doporučený v návodu včetně filtru + vzduchový filtr + výměna brzdovky s kontrolou hadic a gumových těsnění brzdového systému
- Pak taková ta klasika podle potřeby a míry opotřebení, tj. gumy, řetězovka, brzdové desky (doufej že kotouče jsou v pořádku, to už je celkem za raketu)
- Kontrola chlazení a ventilátoru a přetlakového víčka na chladiči (umí zazlobit)
A až teď na konec bych řešil ventilové vůle (dá se nechat přeměřit po sundání víka ventilů) ideálně spojit s výměnou svíček a sundáním nádrže pro opravu kohoutu (jestli bude potřeba). Rozvodový řetěz má.mechanicky napínák a pokud bude na konci, tak by si to výměnu zasloužilo, ale už si nevzpominam jak se to kontrolovalo, ale jestli to necháš na servisu, tak bude vědět
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
Respektive on dobře a spolehlivě funguje, má to ale dvě nutné podmínky:
- baterie musí být v dobré kondici
- silové kabely musí mít spolehlive kontakty
Při splnění těchto podmínek i Hondi regulátor funguje jak má. Jednou už jsme na to měli podezreni na souvislost s baterkou, ale dotyčný jenom vyměnil regulátor za nový origo (Aku nechal původní už horší) a světe div se, regulátor během chvíle odešel znova. Naopak jsem na jedné H6 hned vyměnil baterku po koupi a naopak regulátor šlapal jak hodinky. Můžeš si o tom myslet co chceš, teoretizovat o tom kde, jak a pro koho se to vyrábí (což mimochodem nikdo. ani ty absolutně netuší), ale toto jsou prakticky získané zkušenosti
Jinak škoda, že jsem ty regulátory už všechny vyhodil, mohl jsem ti je poslat poštou abys je konečně viděl
Naposledy editováno 19.01.2022 08:35:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
Pro tazatele z toho ale plyne jediné. Když si elektriku důkladně zkontroluje a případně vymění podezřelou baterku, tak bude spokojen a bude prohlašovat něco o neustále opakované kravine. pokud se na to vydlabne, nebo podcení, tak rozšíří široké řady těch co s tím měli problém (a když dali jiný typ náhradního výrobce, tak to zase začalo šlapat hmmmmm podivné....)
(reakce na) Prosím o radu zda nechat zkontrolovat ventilové vůle případn...
Johny_Servis píše: VlaHa> takže jsi teď sám přiznal, že je to (mimo jiné) Hondi problém. Já ostatní nehodnotim, jiné mašiny jsem neměl, tak nemůžu posoudit a to jestli to má Honda od subdodavatelů nebo si to dělá sama je z tvojí strany čirá spekulace. Prostě to nevíš, jako to neví nikdo kromě manažerů v Honde. Být to evropský výrobce, tak souhlasím, ale Japonci a zvlášť Honda a Toyota si přímo zakládají na tom, že si dělají maximum sami. Oni totiž nejsou takoví idioti jak manažeři v Evropě, co neustále řeší "odberatelsko-dodavatelske vztahy", čímž se kapitalismus v západní Evropě nevědomky překlopil do reálného socialismu 80. let
Pro tazatele z toho ale plyne jediné. Když si elektriku důkladně zkontroluje a případně vymění podezřelou baterku, tak bude spokojen a bude prohlašovat něco o neustále opakované kravine. pokud se na to vydlabne, nebo podcení, tak rozšíří široké řady těch co s tím měli problém (a když dali jiný typ náhradního výrobce, tak to zase začalo šlapat hmmmmm podivné....)
Je to problém úllně všech stejně.Spekulacd to není,kdysi jsem obvolával gy ceský výrobce jako je elyes atd.a mám to od chlapika co to tam dělá.Prostě když někdo řekne hondí regl jsou špatný tak je to kec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F | aFazol | 10 | 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 22 | 2.2.2024 v 16:16 juri23 |