bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E07+ vzadu a na co předek
Zdravím všechny,
pokud příroda dovolí, brzy z jara dolítám své Pirelli Scorpion Trail II a na poznávací okružní cestu do Albánie chci nazout na zadní kolo Mitas E-07 PLUS.
Na předek ji ale nechci. Vím, že se zadní E07+ běžně kombinuje s TKC80. Osobně s ní zkušenost nemám, jezdí ji jen mí kámoši na stejných motorkách a všichni ji mají hodně oskákanou. Holt není divu při váze a výkonu motorky.

Zadní Mitasku bych tedy rád zkombinoval s Pirelli Scorpion Rally na předku.

Máte někdo zkušenost nejen s touto kombinací, ale třeba i s celou sadou Pirelli Scorpion Rally na těžkém silném enduru na cestě dlouhé 4500 km, kde podíl asfaltu výrazně přesahuje podíl nezpevněných cest?

Pokud vás téma zaujalo, ale nechce se vám k tomu nic psát, hlasujte prosím alespoň dole v anketě.

Předem díky všem

Naposledy editováno 08.01.2022 09:31:07
Anketa: Jaké pneu byste volili vy?
sada Mitas E07+
75%
15
Mitas E07+ dozadu, dopředu jiná
0%
0
sada Pirelli Scorpion Rally
10%
2
sada Continental TKC80
15%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek

27.10.2022 v 16:28 | Nahoru | #1
FaktNeníCoŘešit> Tak já jsem po Anlas Capra X zkusmo obul Mitas e07+. A jsem mírně řečeno rozpačitej. V terénu ten předek moc nedrží stopu, hučej (oproti Anlaskám dost výrazně). Jinak na asfaltu srovnatelný grip (ale jsem mrdal ) Možná budou mít o něco větší nájezd než Capry. Ať tak či tak, vrátím se k Anlas Capra X.

(reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek

2.11.2022 v 16:00 | Nahoru | #2

Vojtek77 píše: FaktNeníCoŘešit> Tak já jsem po Anlas Capra X zkusmo obul Mitas e07+. A jsem mírně řečeno rozpačitej. V terénu ten předek moc nedrží stopu, hučej (oproti Anlaskám dost výrazně). Jinak na asfaltu srovnatelný grip (ale jsem mrdal ) Možná budou mít o něco větší nájezd než Capry. Ať tak či tak, vrátím se k Anlas Capra X.


Tak to netuším. Dík za postřeh. Hučej, ale jsem s Mitaskama spokojenej, zrovna jsem si zadní koupil novou. Terén... celý léto jsem se do něj nepouštěl se silničníma pneumatikama a teď se učím od píky. Ale mokrej až bahnitej písek i bahno už jsem si projel a s přední jsem fakt neměl problém. Nevím, jak hodně to v offu umíš, já jsem fakt skoro nepolíbenej, ale při průjezdu jsem hodně myslel na poučky od chytřejších. Zatížit zadek, spíš trochu přidávat, když je průs er, přidat ještě víc, řidítka držet zvolna (to mi jde hodně těžko), vyvažovat tělem... V jednu chvíli mi po bahně ujel zadek o 15 čísel níž, stačilo přidat a vyhráblo se to, ale přední byla v pohodě. No, jesti jsi s anlaskama spokojenej, drž se jich. Držím palce!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure bikerp 10 18.4.2024 v 15:16 truk
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 4 17.4.2024 v 10:19 MartasUS
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 63 6.4.2024 v 16:37 pepe100


TOPlist