Chtěl jsem se zeptat jaká je vaše zkušenost s benzínem po delší odstavce stroje. Cca po 4 měsících (minula zima) jsem měl problém se 100 oktanem od benziny kdy moto vůbec nechtelo chytnout. Po natankovani novým benzínem 95 moto hned naskočilo. Např teď po 2 měsících od natankovani 95 maxmotion jsem odkalil karburátor a napustil ho benzínem z nadrze. Žluté chcanky co z toho vytekly me docela překvapily. Jinak benzín z nádrže krásně čirý viz druhý obr i když na obr to není moc vidět. Jinak moto přes zimu nestartuji ale cca 2x odkalim karburátor - od té doby co to dělám jsem neměl problém se zalepenim trysek.
Diky
Pajas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín a jeho kvalita při odstavení stroje
husq701 píše: citace
"sníží spotřebu paliva o 5-7 % díky mazivostní přísadě"
patris mezi do ty VIP skupiny co to kupuje?
fakt je, že tyhle přídavky do benzínu (potažmo nafty) pomůžou. například proti zamrzání nafty (když výrobce umístí palivový filtr velmi šikovně, jako třeba ford u transitu/tournea). dokonce mi člověk z emisí tvrdil, že když auto o trochu překročí emise, mám vyjet nádrž s nějakým podobným (už nepamatuji jakým, ale mělo to podobný princip) přípravkem a pak znovu přijet. měl jsem to jako "placebo", ale emisema jsem napodruhé prošel (ca 15 let stará daily s ca 350 tkm...asi 5 let zpátky) - asi to lehce "promazalo/uvolnilo" vstřiky.
což by zpětně mohlo opravdu indikovat snížení spotřeby v nížších jednotkách procent
také nám kdysi bylo ve firmě nakázáno kupovat obyčejný shell namísto dražšího s více aditivy (aby firma ušetřila, měla smlouvu se shellem...a my kupovali ten dražší, protože "víc bodů"). a po roce se ozval nějaký fištrón z kontrolingu, že máme o pár % (tuším 2-5%, ale je to přes 10 let) vyšší spotřebu (prakticky všichni, co původně tankovali ten lepší), a co že za tím je... pod 5% je to trochu na hranici statistické chyby, ale projevilo se to u všech "stejný řidič/stejné auto"
jinak (zjednodušeně) benzíny s přímým vstřikováním a diesely od normy (v osobácích) euro5 si zaslouží paliva s více aditivy (trochu aditiv má už snad všechno, včetně paliv u makra, etc.) kvůli životnosti vstřiků. ale jestli měníš auto do 150 tkm nájezdu, nebo se chceš pomstít budoucímu majiteli, nemá smysl to řešit.
Palivo Aspen 4t pro 4 taktní motory 5l
Benzín Aspen 4 neobsahuje prakticky žádné škodlivé látky jako benzen, aromatické uhlovodíky nebo olefiny, které mohou být původci vážných zdravotních problémů. Alkylátový benzín Aspen zároveň tolik nezanáší zapalovací svíčky a spalovací komoru. Benzín Aspen lze dlouhodobě skladovat bez dopadů na jeho kvalitu, takže i po delší odstávce svůj motor snadno nastartujete. Je šetrný k životnímu prostředí v několika ohledech, například snižuje tvorbu smogu o cca 40 %.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín a jeho kvalita při odstavení stroje
ja bejt vama leju toho do nadrze vic, palivo zacne v nadrzi i pribejvat. gumy se budou regenerovat. vase stara mladnout.... zazrak :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 25 | 8.4.2024 v 09:29 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 10 | 2.4.2024 v 21:00 50789 |
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 4 | 22.3.2024 v 09:37 crestik |