Chtěl jsem se zeptat jaká je vaše zkušenost s benzínem po delší odstavce stroje. Cca po 4 měsících (minula zima) jsem měl problém se 100 oktanem od benziny kdy moto vůbec nechtelo chytnout. Po natankovani novým benzínem 95 moto hned naskočilo. Např teď po 2 měsících od natankovani 95 maxmotion jsem odkalil karburátor a napustil ho benzínem z nadrze. Žluté chcanky co z toho vytekly me docela překvapily. Jinak benzín z nádrže krásně čirý viz druhý obr i když na obr to není moc vidět. Jinak moto přes zimu nestartuji ale cca 2x odkalim karburátor - od té doby co to dělám jsem neměl problém se zalepenim trysek.
Diky
Pajas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín a jeho kvalita při odstavení stroje
FJRPEPA píše: Počítá se průměr za celý rok, takže tam máš všechny tyto změny započítaný.
bylo receno ze cifrspion vyskocil pri zmene o 2% ne ze vyskocil pri uzaverce :D
jsem se zase pustil do uvahy :D
ale uz verim ze aditivum v pomeru 1:1000 snizi spotrebu o 5-7%. presvedcili jste me. diky kluci.
a taky verim ze motor do kteryho to nepridam tak po 150t km oddelam a pripravuju tak peklo pro novyho majitele.
husq701 píše: bylo receno ze cifrspion vyskocil pri zmene o 2% ne ze vyskocil pri uzaverce :D
jsem se zase pustil do uvahy :D
ale uz verim ze aditivum v pomeru 1:1000 snizi spotrebu o 5-7%. presvedcili jste me. diky kluci.
a taky verim ze motor do kteryho to nepridam tak po 150t km oddelam a pripravuju tak peklo pro novyho majitele.
Dyť se tak nečerti, nikdo ti to nenutí. Já mám s VIFem zkušenosti dobrý, v dieselu to znát je a to hlavně v zimě ten zimní. Spotřebu tím primárně neřeším, ale je to znát na startech i na chodu motoru, hlavně hned po studeným startu. Takže ano, NĚCO to v motoru dělá, byť se tam dává 1 promile z paliva. Ono už takový 1 promile v žíle taky poznáš, ne? A i cajti jsou dost nepříjemný, když si "zaditivovanej". Takže ho dávám i do motorky, tam to sice nijak nepoznám, resp. nerozlišim od placebo-efektu, ale je to pár korun a určitě to neuškodí. I recenze a testy jsou na to dobrý. Nikdo asi netvrdí, že bez toho odděláš motor, ale spousta lidí má, jako já, dobrý zkušenosti a hlavně - nezaznamenal jsem žádnou negativní.
husq701 píše: mariano>
zrejme dobrej oddil, kdyz se ozve cifrspion pri zmene spotreby o 2-5%.
sam jezdim v jednom aute v rozmezi spotreby 20%. ale u vas to byl samej profesor za volantem, takze spotrebu jste meli vsichni jak kdyz streli.
2-5% ti udela zapla klima, tezka noha na plynu udela vic. nehlede na letni zimni provoz. ale vy jste meli tak dobryho cifrspiona...kterej zbystril pri zmene o 2% na spotrebe... husty. je novej rok. nemam silu. caaaaaaaaaau
dělal jsi někdy pro němčoury?
ekonomický ředitel české pobočky byl schopný objednat (rok 2000) notebooky kdesi v asii, protože vyšly o dvojku levněji...že neměly disketovku (konfigurační program a technické změny jsme od fabriky dostávaly na disketách do cca 2004), přišly za dva měsíce a musely se počešťovat wokna byl detail
spotřeba se vztahovala k celému roku - tam už se nějaké odchylky "čestlice - liberec v pátek odpoledne za 42 minut (ještě nebyla hotová dálnice mezi turnovem a odbočkou k jablonci)" ztratí
husq701 píše: bylo receno ze cifrspion vyskocil pri zmene o 2% ne ze vyskocil pri uzaverce :D
jsem se zase pustil do uvahy :D
ale uz verim ze aditivum v pomeru 1:1000 snizi spotrebu o 5-7%. presvedcili jste me. diky kluci.
a taky verim ze motor do kteryho to nepridam tak po 150t km oddelam a pripravuju tak peklo pro novyho majitele.
hele, zkus si tankovat rok do auta čistej benzín (nebo naftu). zkrátka bez aditiv. ještě před pár lety byla taková paliva u makra...ale teď už se snad aditivují i tam. uvidíš, jestli to bude mít vliv.
čisté palivo ti vypadne z rafinerky, velcí odběratelé si to nechávají míchat než to nateče do přepravních cisteren, menší (nebo takoví, co jim zavážejí firmy, které jedou více značek) to míchají při stáčení do cisterny nebo do nádrže benzínky. je to třeba 4 litrový kanystřík na 10-kubíkovou nádrž.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 25 | 8.4.2024 v 09:29 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 10 | 2.4.2024 v 21:00 50789 |
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 4 | 22.3.2024 v 09:37 crestik |