globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Multistrada 950 x V-Strom 1050
29.12.2021 v 11:02
Rozum říká, že silnější a jinou motorku nepotřebuji, ale červík chtíče pořád hlodá
Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.

U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.

Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.


2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050

1.1.2022 v 11:06 | Nahoru | #1
První Hroch (GS1100) má psaných necelých 44 kW, a nebránilo mu to stát se pojmem v kategorii cestovních endur.I CRF nepatří mezi špičku co se týče výkonu,a prodává se dobře.

(reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050

1.1.2022 v 12:57 | Nahoru | #2

Anti píše: První Hroch (GS1100) má psaných necelých 44 kW, a nebránilo mu to stát se pojmem v kategorii cestovních endur.I CRF nepatří mezi špičku co se týče výkonu,a prodává se dobře.



Pokud člověk umí jezdit, tak mu i při plný zátěži, bude stačit i těch 44kw. Furt ta motorka bude mít v legálních rychlostech možná i mírně nelegálních větší zrychlení a pružnost než většina aut... teda nevím jak hroch, ale Versys, Strom 650 určitě a o Tigeru 800 ani nemluvě .
Je tam taky jedna výhoda, že to člověka tolik nenutí jezdit jak prase ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050

2.1.2022 v 14:23 | Nahoru | #3

Anti píše: První Hroch (GS1100) má psaných necelých 44 kW, a nebránilo mu to stát se pojmem v kategorii cestovních endur.I CRF nepatří mezi špičku co se týče výkonu,a prodává se dobře.


Asi jsi myslel R 100 GS, R 1100 GS má skoro 60 kw.

A jinak? Ducati. Pokud ji nekoupíš hned, tak časem, nedá ti to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Multistrada 1200 nebo Multistrada 950 Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 950 George24 16 1.10.2023 v 07:56 RadoR6
Ducati Multistrada olej Ducati Multistrada 950 Duma73 15 30.9.2023 v 10:31 mmks
Ducati Multistrada 950 Ducati Multistrada 950 Raďas14 6 6.4.2023 v 13:32 Bílý_Jezdec
Výběr lehké cestovní motorky (Trace... Yamaha Tracer 9 / 900, Ducati Multistrada 950, KTM 7... K2 26 21.12.2021 v 09:05 jaro27
Oblečenie na Multistradu Ducati Multistrada 1000, Ducati Multistrada 1100, Du... Richie1801 10 21.10.2019 v 19:31 motovlk


TOPlist