Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.
2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
Anti píše: První Hroch (GS1100) má psaných necelých 44 kW, a nebránilo mu to stát se pojmem v kategorii cestovních endur.I CRF nepatří mezi špičku co se týče výkonu,a prodává se dobře.
Pokud člověk umí jezdit, tak mu i při plný zátěži, bude stačit i těch 44kw. Furt ta motorka bude mít v legálních rychlostech možná i mírně nelegálních větší zrychlení a pružnost než většina aut... teda nevím jak hroch, ale Versys, Strom 650 určitě a o Tigeru 800 ani nemluvě .
Je tam taky jedna výhoda, že to člověka tolik nenutí jezdit jak prase ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
Anti píše: První Hroch (GS1100) má psaných necelých 44 kW, a nebránilo mu to stát se pojmem v kategorii cestovních endur.I CRF nepatří mezi špičku co se týče výkonu,a prodává se dobře.
Asi jsi myslel R 100 GS, R 1100 GS má skoro 60 kw.
A jinak? Ducati. Pokud ji nekoupíš hned, tak časem, nedá ti to.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Multistrada 1200 nebo Multistrada 950 Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 950 | George24 | 16 | 1.10.2023 v 07:56 RadoR6 |
Ducati Multistrada olej Ducati Multistrada 950 | Duma73 | 15 | 30.9.2023 v 10:31 mmks |
Ducati Multistrada 950 Ducati Multistrada 950 | Raďas14 | 6 | 6.4.2023 v 13:32 Bílý_Jezdec |
Výběr lehké cestovní motorky (Trace... Yamaha Tracer 9 / 900, Ducati Multistrada 950, KTM 7... | K2 | 26 | 21.12.2021 v 09:05 jaro27 |
Oblečenie na Multistradu Ducati Multistrada 1000, Ducati Multistrada 1100, Du... | Richie1801 | 10 | 21.10.2019 v 19:31 motovlk |