Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
CRF1000 píše: zahadnytajemny> když už nějaký upgrade z malého stroma tak nic pod litr....
To je blbost. To, že nutně potřebuje něco hodně nad litr bych netvrdil, každýmu sedne něco jinýho...
Například kámoš měl dlouho (možná 8let) Versyse 650, po něm si pořídil Tigera 1050, ale dlouho s ním nevydržel, jestli ho měl cca 2 roky ... Moc na něm nenajel, kór ke koncu. No začal se shánět zase po něčem "menším" Vstrom 650, Tracer 700, NC 750 X, a tak. Na podzim jsme byli mrknout na zanovního Stroma 650 XT a hned bylo vidět, že to je to co hledal ...
Prej i ten co od něj bral Versyse měl před tím všelijaký větší stroje, ale chtěl zpátky něco jako ten Versys...
Já po 650 (taky jsem měl Versyse) němůžu říct, že by Tiger 800 byl slabej, a že jsem měl jít do silnější kubatury, to vůbec.
Ono se jako standart bere, že pokud člověk cestuje, kór ve dvou, tak musí mít motorku z kategorie 1200+ ... Proč? Možná když má řidič přes metrák, to samý +/- paní a táhnou sebou zbytečný krámy (jako třeba někteří jídlo na každý den, a ještě něco navíc...), to asi užije . Já třeba bych se svou váhou neměl problém cestovat i ve 2, kdyby na to přišlo ...
Naposledy editováno 01.01.2022 08:08:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Multistrada 1200 nebo Multistrada 950 Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 950 | George24 | 16 | 1.10.2023 v 07:56 RadoR6 |
Ducati Multistrada olej Ducati Multistrada 950 | Duma73 | 15 | 30.9.2023 v 10:31 mmks |
Ducati Multistrada 950 Ducati Multistrada 950 | Raďas14 | 6 | 6.4.2023 v 13:32 Bílý_Jezdec |
Výběr lehké cestovní motorky (Trace... Yamaha Tracer 9 / 900, Ducati Multistrada 950, KTM 7... | K2 | 26 | 21.12.2021 v 09:05 jaro27 |
Oblečenie na Multistradu Ducati Multistrada 1000, Ducati Multistrada 1100, Du... | Richie1801 | 10 | 21.10.2019 v 19:31 motovlk |