Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají
Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Reseni:
1/ Budto sezenu riditka, ktery dylkou a vyskou a uhlem odpovidaj origu, jen pujdou snadno vymenit.
2/ Sezenu delsi lanka plynu, a vyjde to tak aby se plyn otocil lankama dopredu nebo radeji nahoru, a muzou tam jit nizsi a vic rozevreny PP.
Kazdopadne pro zatim origo funguje, a tesim se na prvni sezonu se Zuzkou.
Dalsi plany:
1/ Eliminace ABS, idealne natahani klasickych primych pancerovych hadic, a vykraglovani celeho ABS modulu pomoci nejake krabicky ktera se bude pro RJ tvarit ze tam je.
2/ Krasne lakovani, aby si kacer posmakoval
3/ Doresit ty zavodni riditka
4/ Jeste bych vrazil nejake padaky do os kol. Uz jen proto, aby az to pojede po asfaltu a kacerem po leve strane kde to nechytne vyfuk, tak to nechytly rolny, ktere se pak radi zahlodnou do kyvky a jsou to zbytecne a neprijemne skody ale zustalo to na tech padacich v ose.
To je zatim asi vsechno. Podvozek budu resit az vyuziju tenhle. A s vykonem motoru je to to samy, zatim mam problem vyuzit sestku, takze todle je letadlo neskutecny
Ozzy_ píše: Tak, sem se zase zavrel na dilne, a na bajk vratil origo riditka. Vyresilo to problem s plynem i s rejdem.
Reseni:
1/ Budto sezenu riditka, ktery dylkou a vyskou a uhlem odpovidaj origu, jen pujdou snadno vymenit.
2/ Sezenu delsi lanka plynu, a vyjde to tak aby se plyn otocil lankama dopredu nebo radeji nahoru, a muzou tam jit nizsi a vic rozevreny PP.
Kazdopadne pro zatim origo funguje, a tesim se na prvni sezonu se Zuzkou.
Dalsi plany:
1/ Eliminace ABS, idealne natahani klasickych primych pancerovych hadic, a vykraglovani celeho ABS modulu pomoci nejake krabicky ktera se bude pro RJ tvarit ze tam je.
2/ Krasne lakovani, aby si kacer posmakoval
3/ Doresit ty zavodni riditka
4/ Jeste bych vrazil nejake padaky do os kol. Uz jen proto, aby az to pojede po asfaltu a kacerem po leve strane kde to nechytne vyfuk, tak to nechytly rolny, ktere se pak radi zahlodnou do kyvky a jsou to zbytecne a neprijemne skody ale zustalo to na tech padacich v ose.
To je zatim asi vsechno. Podvozek budu resit az vyuziju tenhle. A s vykonem motoru je to to samy, zatim mam problem vyuzit sestku, takze todle je letadlo neskutecny
Kdybys potom potřeboval, budu mít na prodej řidítka od Renthalu. Jetý do 1000 km na silnici, takže jako nový...
Naposledy editováno 15.04.2022 16:44:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35183 | Včera v 19:19 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Včera v 15:07 IvanDvoutakťák |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Eqwidirium | 3 | 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_ |