Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají

Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: Ozzy a co vůbec ta šestka, už jsi to tihnul rozhodit?
Mno ja ne, dela mi to tata. 3 kolecka, 1 vidlicka, jedna zajistovaci podlozka, radici mechanismus, a tesneni. Bude jako nova

Ale uz me to sere a vyhodim rychlorazeni, delam treti prevodovku, a tim ze to nema kazetu a musi motor v ramu je to neskutecnej opruz.
A rad bych to zkusil na volnejch v Moste, a kdyz cajk, tak na hungac chci spis sestku

Naposledy editováno 31.03.2022 10:29:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Mno ja ne, dela mi to tata. 3 kolecka, 1 vidlicka, jedna zajistovaci podlozka, radici mechanismus, a tesneni. Bude jako nova
není nad mechanika v rodine

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: není nad mechanika v rodine
Tata je neskutecne sikovnej .... ale uz ho ty moje japonsky picoviny serou

A na jednu stranu je hezky mit mechanika v rodine, a na druhy strane je to opruz. Mas k dispozici skvelou, neskutecne vybavenou dilnu, kde neni nic problem. Ale pro me je problem tam najit kolikrat i zakladni naradi. hodinu hledam, 10 minut montuju, a tak furt.
Plus si pak vedle fachmana kterej to dela celej zivot a vi presne kdy to ma dat na cit, kdy na krev, kdy musi vzit momentak protoze na tom zalezi, kdy staci cit v pazoure atd. pripadam jako neskutecny nemehlo. Kdyz on ma vsechno klik klik hned hotovo, a ja tam okolo toho chodim jak okolo bolavyho, nic mi nesedi, nic mi nepasuje, nepamatuju si jak to bylo pri rozebirani, atd atd.
Jako jasny, napasovat laminaty, vymenit olej, brzdovku a desky si zvladnu. Ale jak se jde pod airbox, loupe motor a tak, to vzdavam, to at dela nekdo kdo vi co dela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Mno ja ne, dela mi to tata. 3 kolecka, 1 vidlicka, jedna zajistovaci podlozka, radici mechanismus, a tesneni. Bude jako nova
Ale uz me to sere a vyhodim rychlorazeni, delam treti prevodovku, a tim ze to nema kazetu a musi motor v ramu je to neskutecnej opruz.
A rad bych to zkusil na volnejch v Moste, a kdyz cajk, tak na hungac chci spis sestku
2 bajky je fajn přepych, jak jsou na tom vůbec Maďaři se stavbou toho novýho dromu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Tata je neskutecne sikovnej .... ale uz ho ty moje japonsky picoviny serou
A na jednu stranu je hezky mit mechanika v rodine, a na druhy strane je to opruz. Mas k dispozici skvelou, neskutecne vybavenou dilnu, kde neni nic problem. Ale pro me je problem tam najit kolikrat i zakladni naradi. hodinu hledam, 10 minut montuju, a tak furt.
Plus si pak vedle fachmana kterej to dela celej zivot a vi presne kdy to ma dat na cit, kdy na krev, kdy musi vzit momentak protoze na tom zalezi, kdy staci cit v pazoure atd. pripadam jako neskutecny nemehlo. Kdyz on ma vsechno klik klik hned hotovo, a ja tam okolo toho chodim jak okolo bolavyho, nic mi nesedi, nic mi nepasuje, nepamatuju si jak to bylo pri rozebirani, atd atd.
Jako jasny, napasovat laminaty, vymenit olej, brzdovku a desky si zvladnu. Ale jak se jde pod airbox, loupe motor a tak, to vzdavam, to at dela nekdo kdo vi co dela
.
Něco okoukáš a časem to budeš bouchat sám . A vybavená dílna kde nic není problém je sen!!!

doucha píše: Něco okoukáš a časem to budeš bouchat sám . A vybavená dílna kde nic není problém je sen!!!
To neokoukas, do toho se musis pustit. A ze bych chtel experimentovat na necem, cemu sveruju svuj zivot, to spis ne ....
doucha píše: 2 bajky je fajn přepych.
Kdyz ony stali dohromady pulku tvyho jednoho

doucha píše: Jak jsou na tom vůbec Maďaři se stavbou toho novýho dromu?
Nemam nejmensi predstavu, ale rozhodli se (nevim proc) ho postavit skoro az v Rumunsku, podle me by udelali lip, postavit ho na hranicich pod Bratislavou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
assassin píše:
ja si dam asi hned na rozjezdeni nocni vytrvalak ani novy polepy letos nebudou...
Noční vytrvalak na motorce bez svetel? To zní dobře, co to je?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

assassin píše: Jindřej> Cheb s motoriders. Nemam detaily, zaskakuju za kolegu... doufam, ze to bude nasvicene ale i tak jsem si rikal, jestli by to nechtelo dodelat aspon brzdove...
Brzdy jsou nepritel rychlosti ... by ti vysvetlili plochodraznici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
assassin píše: Jindřej> Cheb s motoriders. Nemam detaily, zaskakuju za kolegu... doufam, ze to bude nasvicene ale i tak jsem si rikal, jestli by to nechtelo dodelat aspon brzdove...
Jsem z toho nepochopil jestli je to teda na maly nebo velký? Cheb mi teda na velkou ani moc nepřijde ale sranda to být muže. Nejsem ale bohužel fandou tehle agentury

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
ad agentura chapu, ale mame ji tak nejak jako domovskou....
assassin píše: Jindřej> my jedeme na supermotu, nejpis pojedou i pity ... velky nevim, cheb mi na ne prijde malej...
ad agentura chapu, ale mame ji tak nejak jako domovskou....
Ja uz jsem mel tolik domovskych agentur, ze uz to moc neresim, a vybiram spis podle terminu a okruhu na ktery chci ject, nebo pripadne programu co me zaujme (6h endurance v Moste letos v srpnu), nez podle agentury.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Nechápu, jak se stalo ze tohle je Vaše domácí agentura ale dobře

Já bych asi bral jako domácí Dafit, tři roky hlavně tam ale letos bych to asi rad víc střídal a ten endurance by jsme si taky rádi dali.
Jinak jezdim spis se sharkem sosnu a s Karlem tady z fora myto. Zbytek MCR SM a treninky s klukama z mistraku kdyz se podari. Motoriders jsou pro me zbytecne drazi a … no zbytek asi tusis

Takže své výhody to má, ale i spoustu nevýhod no :D
Ozzy_ píše: Tata je neskutecne sikovnej .... ale uz ho ty moje japonsky picoviny serou
A na jednu stranu je hezky mit mechanika v rodine, a na druhy strane je to opruz. Mas k dispozici skvelou, neskutecne vybavenou dilnu, kde neni nic problem. Ale pro me je problem tam najit kolikrat i zakladni naradi. hodinu hledam, 10 minut montuju, a tak furt.
Plus si pak vedle fachmana kterej to dela celej zivot a vi presne kdy to ma dat na cit, kdy na krev, kdy musi vzit momentak protoze na tom zalezi, kdy staci cit v pazoure atd. pripadam jako neskutecny nemehlo. Kdyz on ma vsechno klik klik hned hotovo, a ja tam okolo toho chodim jak okolo bolavyho, nic mi nesedi, nic mi nepasuje, nepamatuju si jak to bylo pri rozebirani, atd atd.
Jako jasny, napasovat laminaty, vymenit olej, brzdovku a desky si zvladnu. Ale jak se jde pod airbox, loupe motor a tak, to vzdavam, to at dela nekdo kdo vi co dela.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Reseni:
1/ Budto sezenu riditka, ktery dylkou a vyskou a uhlem odpovidaj origu, jen pujdou snadno vymenit.
2/ Sezenu delsi lanka plynu, a vyjde to tak aby se plyn otocil lankama dopredu nebo radeji nahoru, a muzou tam jit nizsi a vic rozevreny PP.
Kazdopadne pro zatim origo funguje, a tesim se na prvni sezonu se Zuzkou.
Dalsi plany:
1/ Eliminace ABS, idealne natahani klasickych primych pancerovych hadic, a vykraglovani celeho ABS modulu pomoci nejake krabicky ktera se bude pro RJ tvarit ze tam je.
2/ Krasne lakovani, aby si kacer posmakoval
3/ Doresit ty zavodni riditka
4/ Jeste bych vrazil nejake padaky do os kol. Uz jen proto, aby az to pojede po asfaltu a kacerem po leve strane kde to nechytne vyfuk, tak to nechytly rolny, ktere se pak radi zahlodnou do kyvky a jsou to zbytecne a neprijemne skody

To je zatim asi vsechno. Podvozek budu resit az vyuziju tenhle. A s vykonem motoru je to to samy, zatim mam problem vyuzit sestku, takze todle je letadlo neskutecny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: není nad mechanika v rodine
Tak uz se to sklada, jeste spojka byla vyhodnocena pod wear limitem, tak novy lamely at se to nemusi za chvili zas resit ....
Naposledy editováno 15.04.2022 09:13:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Tak uz se to sklada, jeste spojka byla vyhodnocena pod wear limitem, tak novy lamely at se to nemusi za chvili zas resit ....
Hezky

Tu spojku jsi vomet nějak brzo né ? Já myslel že jsi na tom zatím moc nenalítal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: Hezky
Tu spojku jsi vomet nějak brzo né ? Já myslel že jsi na tom zatím moc nenalítal...
Koupil sem motorku s 23kkm na tachaci pres sesti lety, a vetsinu casu v tom byl tedle motor ... takze "tak brzo" to spis neni





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: Ozzy_> Tak to jo , já jsem celou dobu myslel, že je to funglovka , která pár let nejezdila.... Asi jsem si špatně přečetl ten úvod
Michas do sebe 2 veci

Zuzana je fungl, co sem jen zajel ... "uz se sklada" patrilo k R6ce, ktery se sklada rychloska a na kterou ses tu ptal, ze uz je skoro cajk, akorat se jeste vymenej lamely. Kvaltofka uz kvaltuje.
Ozzy_ píše: Michas do sebe 2 veci
Zuzana je fungl, co sem jen zajel ... "uz se sklada" patrilo k R6ce, ktery se sklada rychloska a na kterou ses tu ptal, ze uz je skoro cajk, akorat se jeste vymenej lamely. Kvaltofka uz kvaltuje.









To je proto že máš moc motorek

Naposledy editováno 15.04.2022 11:36:35
Ozzy_ píše: Tak, sem se zase zavrel na dilne, a na bajk vratil origo riditka. Vyresilo to problem s plynem i s rejdem.
Reseni:
1/ Budto sezenu riditka, ktery dylkou a vyskou a uhlem odpovidaj origu, jen pujdou snadno vymenit.
2/ Sezenu delsi lanka plynu, a vyjde to tak aby se plyn otocil lankama dopredu nebo radeji nahoru, a muzou tam jit nizsi a vic rozevreny PP.
Kazdopadne pro zatim origo funguje, a tesim se na prvni sezonu se Zuzkou.
Dalsi plany:
1/ Eliminace ABS, idealne natahani klasickych primych pancerovych hadic, a vykraglovani celeho ABS modulu pomoci nejake krabicky ktera se bude pro RJ tvarit ze tam je.
2/ Krasne lakovani, aby si kacer posmakoval
3/ Doresit ty zavodni riditka
4/ Jeste bych vrazil nejake padaky do os kol. Uz jen proto, aby az to pojede po asfaltu a kacerem po leve strane kde to nechytne vyfuk, tak to nechytly rolny, ktere se pak radi zahlodnou do kyvky a jsou to zbytecne a neprijemne skody ale zustalo to na tech padacich v ose.
To je zatim asi vsechno. Podvozek budu resit az vyuziju tenhle. A s vykonem motoru je to to samy, zatim mam problem vyuzit sestku, takze todle je letadlo neskutecny
Kdybys potom potřeboval, budu mít na prodej řidítka od Renthalu. Jetý do 1000 km na silnici, takže jako nový...

Naposledy editováno 15.04.2022 16:44:34
2 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh


Kazdopadne, bajk po prestrojeni na laminaty a odstraneni picovin krasne zlehknul a lip se mi na nem sedi. Funguje bezva.
Malicko me porad stve to ABS, pristi zimu to zlikviduju, a natahnu prime hadice .... clovek leti na cilovce v moste, a jak se to zacne prizvedavat tak to kopne do packy a je to celkem neprijemne.
Novy stojany jsou super.
Dotahnul jsem par sroubku na kapotazich, jinak cajk.
Uz se tesim na dalsi jezdeni




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1010, 1011] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 30302 | Dnes v 16:15 Ozzy_ |
Ghostrider je zpět Suzuki GSX-R 1000 | Pemik89 | 23 | 13.3.2023 v 22:29 vikki |
EWC 2022 - 24h Le Mans, Spa [1 ... 6, 7] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Ariete | 194 | 26.9.2022 v 19:49 Ariete |
Vůle hydraulické spojky gsx-r 1000 k8 Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 3 | 23.9.2022 v 20:19 Pedl |
GSX-R 750/1000 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 750 | rollig | 1 | 1.9.2022 v 09:57 Ozzy_ |