Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají

Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Me by prislo lepsi nic neomezovat, a moc s tim volne od dorazu k dorazu, ale zda se to neresitelny
Oni asi ví, proč to nabízejí...Zvykneš si...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
BlackSabbath píše: ...Zvykneš si...
To mně řekl zedník, když jsem drze naznačoval, jestli ta omítka není trochu křivá. A měl pravdu



Naposledy editováno 27.03.2022 22:58:52
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

Naposledy editováno 28.03.2022 07:21:48
dewwil píše: Super Jinak za mě červená...
Tedle rozpor jsem vyresil tak, ze bude minimalne ted bila





Naposledy editováno 28.03.2022 07:26:46
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

Ale musel jsem ten rejd stejně taky hodně omezit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: My tam u Ducatek máme štelovací dorazy
Ale musel jsem ten rejd stejně taky hodně omezit.
Je mi to jasny



Edit: Aka cerveny picoviny. To ode me jeste uslysis




Naposledy editováno 28.03.2022 07:54:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Je mi to jasny Na Italovi je vsechno lepsi
Edit: Aka cerveny picoviny. To ode me jeste uslysis
Nic si z toho nedělej. Když dáš aftermarket brýle, tak budeš mít taky stavitelný dorazy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
BlackSabbath píše: Nic si z toho nedělej. Když dáš aftermarket brýle, tak budeš mít taky stavitelný dorazy...
Kdyz te tak ctu, premejslim jestli mas na svym bajku alespon neco seriovyho


Naposledy editováno 28.03.2022 08:10:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Kdyz te tak ctu, premejslim jestli mas na svym bajku alespon neco seriovyho Sama Yosimura tady, yoshimura tamdle. Ja bych klidne jezdil zuzanu v serii na slicku, akorat me tech hezkejch kapot, riditek, zrcatek, svetel a tak prijde do kacera skoda
Jo, to chápu. Kapoty ještě za slušno prodáš...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
BlackSabbath píše: Jinak ještě něco ze série zbylo, ale snažím se...
Me prijde lepsi za usetreny penize nakoupit gumy

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Svíčky nové, baterka OK, startuje bezvadně, jede bezvadně. Otáčky nekolísají, prostě jakmile se to zahřeje, zdechá to.
Po čem jít?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
PetrXX píše: Bombarďáci, když se v tom tak hodně hrabete… když mi K6 nechce držet volnoběh v tom smyslu, že prostě místo aby držela cca 1000, tak spadne na nulu - čím to může být? Občas stačí při podřazování trochu déle podržet spojku a zdechne. Za jízdy všechno OK, po startu sytič taky OK, ale jakmile spadnou otáčky po prvním zahřátí dolů, prostě to občas zdechá.
Svíčky nové, baterka OK, startuje bezvadně, jede bezvadně. Otáčky nekolísají, prostě jakmile se to zahřeje, zdechá to.
Po čem jít?
Synchronizovat (seřídit) vstřiky, trošku to pomůže. Ale dělá to běžně. Zvýšit potom volnoběh. Předepsaný je myslím 1250 ot./min, ale lehce vyšší prospěje. A zkontroluj zapojení konektoru u spojkové páčky.
Naposledy editováno 28.03.2022 10:46:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Synchro vstřiků se dělá jak, pls?
PetrXX píše: BlackSabbath> Díky, nenapadlo mě, že u stříkačky je možné seřizovat volnoběh a koukám, že jo - jak pro sytič, tak po otevření termostatu.
Synchro vstřiků se dělá jak, pls?
To ti neřeknu, mně to synchronizují v servise...

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jak zatím zůstane bílá ? Seš ňákej skín? boco? Nebuť línej a dej jí krásnej lak a polepy a vůbec ať je to rajcing !!!!



1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Taky tam bývala typická závada u TPS - ten potak se pomalu vracel. Tzn kdyz jsi prudce ubral plyn, tak motor zpomalil, protoze uz byla zavřena klapka, ale jednotka tam porad lila benzin, protoze si myslela, ze jen tak pomalinku ubiras … dokaze to takhle ten motor uchlastat az zdechne. Jde na to prijit měřením odporu TPS.
doucha píše: Ozzy_> Počkej a to už jako končíš jo?
Jak zatím zůstane bílá ? Seš ňákej skín? boco? Nebuť línej a dej jí krásnej lak a polepy a vůbec ať je to rajcing !!!!
Samolepek dostane co jich doma najdu, a dal to budu resit az si vsechno sedne nebo az se prvne sklouzne ...

assassin píše: Petr: synchro je jako na karbcich … stejnej postup.
Taky tam bývala typická závada u TPS - ten potak se pomalu vracel. Tzn kdyz jsi prudce ubral plyn, tak motor zpomalil, protoze uz byla zavřena klapka, ale jednotka tam porad lila benzin, protoze si myslela, ze jen tak pomalinku ubiras … dokaze to takhle ten motor uchlastat az zdechne. Jde na to prijit měřením odporu TPS.
Bezva, díky. Začnu nastavením volnoběhu, a když to bude pořád blbnout, zkusím se podívat na ten TPS.
E: tak to vypadá, že vyřešeno, stačilo promazat čepy kladky sytiče a ovládání klapek, plus seštelovat oba volnoběhy, a chodí jak housle.
Jen fakt čumím, že střikna seřizuje volnoběh šroubem jak oldschool karbec :)
Naposledy editováno 29.03.2022 08:33:10
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

Vypadá to jako fajn základ, navíc suza je fajn a moc jich není. Tak snad tě letos někde potkám.
Každopádně já bych dal červenou a polejt bys to měl, ta bila je hnus

Jindřej píše: Teď jsem našel, že už mas taky vlákno stavby
Vypadá to jako fajn základ, navíc suza je fajn a moc jich není. Tak snad tě letos někde potkám.
Každopádně já bych dal červenou a polejt bys to měl, ta bila je hnus
Ja to olepim hyenama a podkovama


1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Postupně, zamakal jsi na tom, teď je potřeba to poradně pokřtít. A kačer má barevný motorky nejradši

ja si dam asi hned na rozjezdeni nocni vytrvalak

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1012, 1013] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 30378 | Dnes v 22:45 oxygen |
Ghostrider je zpět Suzuki GSX-R 1000 | Pemik89 | 23 | 13.3.2023 v 22:29 vikki |
EWC 2022 - 24h Le Mans, Spa [1 ... 6, 7] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Ariete | 194 | 26.9.2022 v 19:49 Ariete |
Vůle hydraulické spojky gsx-r 1000 k8 Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 3 | 23.9.2022 v 20:19 Pedl |
GSX-R 750/1000 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 750 | rollig | 1 | 1.9.2022 v 09:57 Ozzy_ |