Díky všem za příspěvky.
1 reakcí na tento příspěvek problémové starty od +5°C
Když to startuješ, snaží se motor aspoň poblafávat, nebo ani ťuk? A neotvíráš u toho plyn? Se správně fungujícími a seřízenými karburátory by to mělo chytat bez plynu. Pootevřením se pustí víc vzduchu a směs opět nebude dost bohatá. A vliv můžou mít i příliš nízko nastavené volnoběžné otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek problémové starty od +5°C
Pomůže něčím chvíli ohřívat hlavu motoru, používal jsem horkovzdušku.
Pokud chceš jezdit v zimě, sežeň si Urala, ten mi chytá krásně i v -25. Větší mráz jsem neměl možnost vyzkoušet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémové starty od +5°C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémové starty od +5°C
Filtr je tam originál papírák, nebo nějaký KN? Nejsou otevřené výfuky? Málo namazaný KN a otevřené výfuky - obojí ochudí směs. A co těsnost přírub sání a výfuku? Pokud jsou pórovité/popraskané příruby sání, přisává to tudy falešný vzduch a směs je zase chudá. A netěsnost výfuků snižuje odpor vzduchu a opět je výsledkem chudá směs.
A ještě jedna věc: Některé japonské motorky mívaly pro severské země a Kanadu kvůli zimním startům v karburátorech ohřívací tělíska - něco jako žhavičky v dieselu. Takže to, že tvému kámošovi to startovalo bez problémů ještě neznamená, že mezi těmi motorkami nemůže být rozdíl.
edit: Ještě mě napadlo... Netočí ti v zimě startér o něco pomaleji, třeba vlivem slabší zmrzlé baterky? Dokud nemá motor potřebné otáčky, tak nechytne. Možná by stálo za pokus připojit startovací kabely z nastartovaného auta. Pokud to přes ně chytne, je problém v elektrice.
Naposledy editováno 22.12.2021 12:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémové starty od +5°C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémové starty od +5°C
Synchrošroub na startování vliv má, ale většinou se to chová tak, že motorka chytne na jeden válec a druhý se přidá až po chvíli - ne že to nestartuje vůbec. Na to má vliv spíše to správné nastavení volnoběhu.
Ještě můžeš zkusit použít teplejší svíčky a lehce, o desetinku, zmenšit vzdálenost mezi kontakty svíček. Prostě to zkoušet pokus/omyl.
1 reakcí na tento příspěvek problémové starty od +5°C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémové starty od +5°C
Nechci tě hned házet do jednoho pytle s tzv. zimními startovači, kteří si přes zimu v dobré víře zničí svíčky, baterku a nechají motor, aby zevnitř pěkně zvlhnul a začal reznout.
1 reakcí na tento příspěvek problémové starty od +5°C
1 reakcí na tento příspěvek problémové starty od +5°C
[rejp] jestli to nebude značkou.... pořiď Virago jako mají tvoji Medvědí kamarádi a budeš startovat i když nebudeš chtít [/rejp]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... | kolemjdoucí22 | 21 | 5.5.2023 v 12:44 pizda |