globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moto nabijačky
 
19.12.2021 v 11:45
NOCO G 7200
Výhody že ma vela fukcii!! Ale -zakladne nabíjanie nefunguje dobre , nenabije úplne do plna auto bateriu 85 ah, dokonca na vybitú batériu / mala 11.95v - merane Fluke !! / po 2 minútach ukazuje že ma 100 % !! Ani moto bateria nedopadla lepšie! Podobne skúsenosti su aj na stránke AMAZON ...! Nedoporučujem Nekupovat , lepšia a spolahlive su TECMATE OptiMate 4 až 6 ,
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

19.12.2021 v 12:35 | Nahoru | #1
mám takovou tu multifunkční z Lidlu a také neumí dobít do plna + má problém pokud je baterie úplně vybitá, aby se vůbec spustila.
Pak mám takovou starou co vypadá jak obyčejný adaptér, dává 0.5A, je úplně blbá, ale zdá se mi že nabíjí líp jak ta chytrá.
a nakonec ještě používám modelářský nabíječ Equilibrium 3.5, která umí nabíjet absolutně všechno, skoro vše jde nastavit (napětí, proudy) a dokáže opravdu nabíjet prakticky do 100% a jako bonus ukáže dodanou energii.
Navíc pracuje už na 12V vstupního napětí (= nutně nepotřebuje 230V) a tak ji lze využít jako univerzální zdroj energie spřažený s auto baterkou pro případ blackoutu

moto nabijačky

19.12.2021 v 12:35 | Nahoru | #2
Čau, no pri nabíjaní úplne vybitej batérie je to normálne, že úplne vybitú baterku nenabije , usúdi, že ide o 6 V batériu. Treba to najprv nabíjať obyčqajnou a potom pokračovať s tou automatickou. Tú batériu čo si písal, 85 Ah, nenabilo do plno , lebo už je stará a zrejme zasulfatovaná, Tú už nenabiješ ničím. Ešte pomôže trošku nabíjačka s funkciou desulfitizácie. Posratú baterku nabiješ tak už akurát s palicou.

moto nabijačky

19.12.2021 v 13:12 | Nahoru | #3
Jak psal Johny, nejlepší jsou modelářské nabíječe a to z jediného prostého důvodu. Klasické auto-moto nabíječky mají většinou nastavené dva nabíjecí proudy, typicky nominál daného kusu a +/- 0,8A na malé a moto baterky. Takže nabíječka jede maximálním výkonem, při 14,4V přepne na těch 0,8A a jede dál, při znovudosažení 14,4V přepíná na nějakej udržovák, nebo vypne úplně. Kdežto modelářky uměj plynule měnit nabíjecí proud a postupně ho snižovat až na desetinu ampéry, tudíž tam logicky narvou daleko víc.

Zbytek viz krokoš, dojebanou baterku nedobiješ ani pozlaceným strojem.

moto nabijačky

19.12.2021 v 13:25 | Nahoru | #4
Ono nechat vybít moderni agm baterku pod uroven kdy uz ji tyhle automaticky nabijecky nedokazou nabit znamena zacatek smrti te baterky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky

19.12.2021 v 14:51 | Nahoru | #5
Johny_Servis> mě ta červená nabiječka z Lidlu krasně nabije do plna baterii 72 amper ,zalezi i v jakem stavu je baterie...

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

19.12.2021 v 16:25 | Nahoru | #6
Ja som zakúpil nedávno CTEK MXS 5.0 a som maximálne spokojný.

moto nabijačky

19.12.2021 v 16:26 | Nahoru | #7

moto nabijačky

19.12.2021 v 19:13 | Nahoru | #8
...zisi vyserte se uz pro jednou na ty chytry kompaktni mrdky, a postavte si trivialniho zajice , nebo kupte bazarovej laboratorni zdroj

Naposledy editováno 19.12.2021 19:13:48

(reakce na) moto nabijačky

19.12.2021 v 19:19 | Nahoru | #9

mikulas27 píše: Ja som zakúpil nedávno CTEK MXS 5.0 a som maximálne spokojný.


Ctek mám už asi 10 let a ani ten se nechytá na modelářskou nabíječku.

moto nabijačky

19.12.2021 v 20:11 | Nahoru | #10
Lídlovku za 400,- v akci cca 3 roky dokrmuju 6 ks aku 6 i 12V a funguje asi dobře, za ty prachy...

moto nabijačky

19.12.2021 v 20:53 | Nahoru | #11
Nabíječku / zdroj jsem si vyrobil vlastní. Regulace výstupního napětí od 0,5 voltů do 30 voltů, omezení nabíjecího proudu 0,01 - 4 ampéry. Displej zobrazí vstupní a výstupní napětí, nabíjecí proud, výkon ve wattech, celkově dodaný výkon ve watthodinách, dobu nabíjení a nějaké další hodnoty. Elektroniku jsem vybavil modulem hlídání teploty a větráčkem. Navíc trvalý výstup 12 voltů na napájení čehokoliv a výstup USB. Napájení ze čtyř vestavěných aku 26650, nebo střídavého / stejnosměrného zdroje. Takže nepotřebuji na nabíjení ani 230 voltů ze sítě. Elektronika je boost / buck. Baterku z motorky vůbec nevydávám. Připojím nabíječku přes SAE konektor na řídítkách. Oživím i batetky, které automatická nabíječka nezačne nabíjet. Vyrobeno za asi 3 hodiny včetně osazení plošného spoje součástkami.



Naposledy editováno 19.12.2021 20:57:10

moto nabijačky

19.12.2021 v 20:56 | Nahoru | #12
..presne tak, nebo si ten lab.zdroj postavte moc pekny

moto nabijačky

19.12.2021 v 21:21 | Nahoru | #13
Já teda nevím, ale jaký má smysl nabíjet akumulátor do motorky nějakou hypersuper technologií, aby byla nabitá fakt na 99,999 procenta? Vždyť ji stačí nabít natolik, aby motorka nastartovala - a o zbytek se postará alternátor a regulátor. Chápal bych to u baterií do elektromotorky, kdy každé procento navíc znamená delší dojezd. Ale u startovacího akumulátoru? Na ten stačí kdejaká levná automatická nabíječka. A pokud se nechytá, je to jak psal assasin - začátek smrti akumulátoru, který bude stejně časem zapotřebí vyměnit.

moto nabijačky

20.12.2021 v 04:15 | Nahoru | #14
Taky mám Lidl,HECHT, taky píše plná a prd, takže musím použít starou Bosch a je to ok. A to je jediná závada na moto, není plně nabitá baterie. U Ducati katastrofa. Originální baterie je strašně slabá. A k tomu kvalita dnešních baterií je žalostná.

2 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

20.12.2021 v 06:42 | Nahoru | #15
budu zase chytrej jak rádio
1100Virago: Není pravda, že když se aut. nabíječka nechytne, že je baterka na odpis. Jednou (a nevím proč) mi přes noc auto sežralo 75Ah baterku do nuly (0V). Ráno jsem to hned zjistil. Aut. nabíječka se nechytala, tak jsem to dal na úplně debilni trafo, to provedlo oživení na 10+ V a pak už se automatika chytla a nabíjela celých 24 hodin, kdy tam teoreticky vrátila většinu kapacity. Od té doby baterka poctivě facha už 4 roky a dle měření klidového napětí až teď teprve začíná pomalinku ztrácet kapacitu. Takže kdybych neměl tupě trafo, nebo zdroj, tak bych musel zbytečně vyhodit poměrně drahou baterku.

Straza.ninja: baterky jsou pořád +/- stejné jako před lety, to akorat zmrdi výrobci, vymlouvajic se na ekologii, serou do aut "chytré nabíjení", které už neudrzuje celou dobu konstantní napětí pomocí regulátoru za 150 Kč, ale namrdali tam celý blok komplikací, který dle stylu jízdy (akcelerace/brzdění motorem, start-stop) drtí baterku v režimech od nedobijeni po brutální přebíjení 15+ V a hlavně celý ten systém (asi záměrně) udržuje baterku trvale na cca. 50% nabití. Proto si všimni až nápadne korelace, že nejacsteji baterky do 4 let stáří odcházejí na autech s Euro6, ti. někde po roce 2015 a přitom ta samá baterka bude třeba ve dvojkový oktavce fachcit dalších 10 let, pokud bude mít v pořádku alternátor

moto nabijačky

20.12.2021 v 08:08 | Nahoru | #16
Ahoj Rádio nemáš až tak úplně pravdu, novou baterku která je v pořádku vzpamatuješ,starou desulfatizovanou už tak dobře né.
V autě mám rozpočtovou Exaid 7 rok a dobrý. Start stop používá jinou konstrukci aku.
Mám větší počet moto i aku zrovna tak nabíječek,nejhorší je asi stará Lídlovka.
Že jsou aku + - stejný ma to mám jinej mázor, stejnej bude v některejch případech výrobce ale kvalita bude rozdílná, co si zákazník zaplatí.
Kvalita ? stačí kouknout na hmotnost aku ze stejnou kapacitou bejvá tam rozdíl,prázdná lehká krabice asi velkou kapacitu mít nebude.
Bez základního měření od nova poznáš docela málo jak se aku chová.

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

20.12.2021 v 08:13 | Nahoru | #17
Johny_Servis> Většinou stačí odpojit signální vodič od mínusu baterky. Auto přejde do režimu normálního nabíjení. Plusem je okamžitá deaktivace start/stop systému. Sice se na palubce může objevit chybová hláška, na tu ale s*re pes. Zmizí po opětovném připojení vodiče k mínusu.

Naposledy editováno 20.12.2021 08:18:31

moto nabijačky

20.12.2021 v 08:49 | Nahoru | #18
Není třeba z toho dělat vědu. On ten CTEK má podobný procesor jako ta z Lídlu, jen je dražší o marketingový bláboly. I ta z Lidlu postupně snižuje postupně nabíjecí proud až do úplného nabití. Stejná je i např. Bosch a spousta dalších klonů. Když je aku úplně vybitý, připojte k němu paralelně jiný nabitý akumulátor, tím naroste napětí a nabíječka si přestane myslet, že nabijí Aku 6V a chytne se. Druhý aku samozřejmě hned potom odpojte. Sám používám baterii EXIDE (typ vyšší řady, která snese i překlopení naležato) a loni jsem ji měnil po 8 letech, i když dosahovala téměř plnou kapacitu (vyměněna preventivně). V autě výměna rovněž po 8 letech. Chce to jenom častěji dobíjet do plna. Trvale nabíječku připojenou nemám z mnoha důvodů, které zde nebudu rozvíjet, poněvadž by mne někteří napadli, že nemám pravdu.

Naposledy editováno 20.12.2021 09:32:01

moto nabijačky

20.12.2021 v 09:05 | Nahoru | #19
kratkej01 : aky je to analyzer ? nemas odkaz ? bolo by to na hobby pouzitie ? cena ? ....diky

moto nabijačky

20.12.2021 v 09:23 | Nahoru | #20
https://www.ringauto...m/en/product/RBAG500

https://www.zbozi.cz/hledej/?q=RBAG500#

Cena před 3 litry. Na domácí použití trošku drahý.

US .03 40%OFF | AUTOOL BT360 12V Car Battery Tester Digital Automotive Diagnostic Battery Tester Analyzer Vehicle Cranking Charging Scanner Tool
https://a.aliexpress.com/_msRLIbw

Za 29 vočí. Doprava do sedmi dnů z EU skladu zadarmo.
Do vyhledávání stačí zadat
"auto battery analyser". Vyskočí 6 půlek výrobků v různých cenových hladinách. Na hobby použití myslím vyhovující.

Naposledy editováno 20.12.2021 09:42:43

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

20.12.2021 v 09:40 | Nahoru | #21
jandaxx : vdaka za odkaz, je to naozaj drahe, budem hladat nieco lacnejsie. díky

moto nabijačky

20.12.2021 v 09:44 | Nahoru | #22
Doplnil jsem něco z Ali. Ceny prostě jinde...

(reakce na) moto nabijačky

20.12.2021 v 09:46 | Nahoru | #23
Strider>
Pokud bys měl ještě aku se zátkama tak hustoměr je hodně dobrý měření.
Nebo to koupit na firmu - dph.

moto nabijačky

20.12.2021 v 10:30 | Nahoru | #24
vdaka za infošky, skusim ten alík...

moto nabijačky

20.12.2021 v 11:26 | Nahoru | #25
kdyz jsem nabijel motobaterii AGM nabijeckou s LIDLA 6let co je stara tak mi to nabilo s 12.4v na 12.85v....pak napeti kleslo behem mesice na 12.65V u baterky co je venku s motorky vyndana a zase dobil 24h na udrzovacce a uz melo napeti 12.95V baterka 12h po odpojeni s nabijecky at se ustali napeti...tak asi ta moje nabijecka s lidla funguje dobre ultimatespeed ulg 3.8 b1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky

20.12.2021 v 11:32 | Nahoru | #26

Johny_Servis píše: budu zase chytrej jak rádio
1100Virago: Není pravda, že když se aut. nabíječka nechytne, že je baterka na odpis. Jednou (a nevím proč) mi přes noc auto sežralo 75Ah baterku do nuly (0V). Ráno jsem to hned zjistil. Aut. nabíječka se nechytala, tak jsem to dal na úplně debilni trafo, to provedlo oživení na 10+ V a pak už se automatika chytla a nabíjela celých 24 hodin, kdy tam teoreticky vrátila většinu kapacity. Od té doby baterka poctivě facha už 4 roky a dle měření klidového napětí až teď teprve začíná pomalinku ztrácet kapacitu. Takže kdybych neměl tupě trafo, nebo zdroj, tak bych musel zbytečně vyhodit poměrně drahou baterku.

Straza.ninja: baterky jsou pořád +/- stejné jako před lety, to akorat zmrdi výrobci, vymlouvajic se na ekologii, serou do aut "chytré nabíjení", které už neudrzuje celou dobu konstantní napětí pomocí regulátoru za 150 Kč, ale namrdali tam celý blok komplikací, který dle stylu jízdy (akcelerace/brzdění motorem, start-stop) drtí baterku v režimech od nedobijeni po brutální přebíjení 15+ V a hlavně celý ten systém (asi záměrně) udržuje baterku trvale na cca. 50% nabití. Proto si všimni až nápadne korelace, že nejacsteji baterky do 4 let stáří odcházejí na autech s Euro6, ti. někde po roce 2015 a přitom ta samá baterka bude třeba ve dvojkový oktavce fachcit dalších 10 let, pokud bude mít v pořádku alternátor



Predpokladal jsem, ze se tu bavime o motorkach a moje tvrzeni smerovalo k modernim= agm bateriim. Tvoje 75Ah baterka z auta nejspis tohle tak uplne nesplnuje. Ale klidne si nech agm baterku vybit do nuly a vyzkousej to jestli da dalsi 4roky…

Hele a ti zmrdi co misto regulatoru za 150 tam namrdali drahou elektroniku a vymlouvaj se na ekologii - ti to teda delaj proc? Jsou podplaceni vyrobcem baterii? Ja jen ze neco malo o tom jak probiha jednani mezi dodavatelem baterie pro vyrobce aut vim a takhle to teda uplne neni…

Naposledy editováno 20.12.2021 11:35:43

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

20.12.2021 v 11:41 | Nahoru | #27
Ja myslím, že kvůli pseudoekologii. Třeba emisím, start stop systému atd. Je fakt, že akumulátory u aut s chytrým nabíjením nevydrží tak dlouho, jako při běžné regulaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky

20.12.2021 v 12:09 | Nahoru | #28
jandaxx> Je to pseudoekologie a to ze ty auta jezdi s nizsi spotrebou nez ta stara je nahoda

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

20.12.2021 v 12:41 | Nahoru | #29
No myslím že třeba start stop, který teoreticky přispěje k nižší spotřebě, je spíš pro zlost a jeho přínos ekologii je velmi sporný. Tak byla myšlena moje odpověď. Ne že vše, co se dělá pro nižší spotřebu je špatně. To samé si myslím o super řídkých olejích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky

20.12.2021 v 12:47 | Nahoru | #30
jandaxx> Nedokazu objetivne posoudit. Jen rikam , ze me prekvapuje, ze ostatni v tom maj tak jasno…

Jen tak k mimochodem, mam na LL olej 400tis km, intervaly 30tis km, jeden interval pretazenej na 45tis - sluzebak no… a doufam, ze jeste chvili jezdit bude
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist